HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

Oh ja voor ik het vergeet… ik ben gisteren naar een kliniek geweest waar ze schoonheidsbehandelingen uitvoeren. Ik ben van plan om in september een dermabrasiekuur te gaan doen EN om mijn oksels definitief te laten ontharen dmv de Plasmalite. Heeft iemand dat gedaan die jullie kennen toevallig… Ik ben nogal kleinzerig :mrgreen: :lol:

NOOIT van gehoord :think:

Ik ben ook nogal kleinzerig (denk ik) en in die oogkliniek is mij de pijnlijkste behandeling geadviseerd :shifty: :shock:

Sorry ook nog nooit van gehoord.

Laat ff weten hoe dat ontharen is bevallen en kan je dat ook bij je bikinilijn doen.

Heb wel eens naar laseren zitten kijken maar dat zijn zulke belachelijke prijzen.

Gaaf trouwens dat je ook kaarten voor CAS hebt.

Welk vak 1 of 2 ??

Er gaan zowiezo een aantal collega;s naar dat concert maar niet perse met ons mee.

En misschien nog een neef van Chris met zijn vriendin.

@niek1 wrote:

Gaaf trouwens dat je ook kaarten voor CAS hebt.Welk vak 1 of 2 ??

2 .

kOM LATER TERUG EERST ETEN (sorry caps lock)

hilooo,

Heb me wel es laten laseren voor beharing…t heeft aan te begin wel gehlopen maar komt toch terug :? Verhaal was uiteindelijk mooier dan resultaat. Heb 6 behandelingen gehad voor t zelfde gebied.

Dat dermabrasie gedoe zegt me nix.

Spannend hoor Jeanine…verassingen…ben er dol op, maarre wil t altijd al van te voren weten. Wanneer hoor je t uiterlijk denk je??

…mmmmwat is c.a.s.?

Verder hier ondanks mn verlof toch best druk. Heb nog wat dingen van mn werk liggen wat ik ff snel thuis af wil maken, maar daar komt weer van alles tussen. Heb vrijwel alles voor de beeb klaar. Moet alleen de mandjes op de beebkamer nog herinrichten en een vluchttas in elkaar flasen. Doe ik dus vanaaf ff.

Morgenavond gaan Wim en ik tot en met tzondag lekker nog met zn 2-tjes naar n hotelletje. ff relaxen voor de drukte aan. Formeel mag ik dan al thuis bevallen, maar denk dat t dan nog niet gaat gebueren. Neem iig mn vluchttas mee voor t geval dat.

Kris gaat dan naar mn schoonouders…Heb er iig mega zin in.

Nou ga weer druk aan de slag hiero!

:-*

Mariek

(ben dus gewoon niet weggelegd voor verlof…)

C.A.S = Concert at sea …optreden georganiseerd door Blof en behalve hun spelen ook nog trijntje Oosterhuis, De dijk en Van Velzen :dance:

Hello ladies!!

Wat een zalige dag vandaag!!! Ben met mijn vriendin en haar kids en Marnick naar het buitenhuisje van haar moeder geweest. Ze hebben daar een heerlijk huisje en het park is helemaal autovrij. Aan het eind van hun straatje is een enorm grasveld met glijbaan, schommels, draaimolen en 2 enorme trampolines. Marnick heeft genoten. En wij ook. Wat hebben we gelachen met z’n allen op dat ding zeg. Hebben daar lekker macaroni gegeten en Marnick is nu al dol op “oma Tilly”. En dan dat weertje erbij. Voor het eerst dit jaar dus buiten gegeten.

Pien, niet genetisch bepaald, Marnick vond Holle Bolle Gijs ook doodeng!!

Derma WATTE??? :think:

Jeanine, wat voor psycologisch onderzoek heb je morgen? Wat gaat er onderzocht worden?

Nou, ga nog even de laatste spullen pakken voor morgen. Heb na vandaag nog meer zin in het weekend. Dus ik meld me bij deze af.

Geniet van het fijne bijna zomerse weer en tot maandagavond 8)

Marieke, jullie ook veel plezier met z’n tweetjes!

Femke…jij ook he :smiley:

Hoi dames,

HAHAHA Marnick ook al bang voor Holle Bolle Gijs :mrgreen: Wat een helden hebben we toch :mrgreen: Hij is ook wel heeeeeeeeeeel eng natuurlijk :mrgreen: Enn, ook aan de macaroni vanavond, wij hier ook. Lekker makkelijk en gegarandeerd flink eten voor de kleine, die is gek op macaroni :drool: Veel plezier dit weekend he!!

MMMMMMM Marieke, kwamen jouw haren terug :shock: Ik lees overal (en hoor het ook van kennissen) dat het permanent moet wegblijven :think: Hoelang duurde het voorat ze weer terugkwamen dan? Ik ga er natuurlijk niet een heleboel geld aan besteden als ze weer terugkomen :think: Doe jij wel een beetje rustig aan trouwens :naughty: Jullie ook veel plezier in het hotel, leuk dat jullie er nog even uitgaan voor de drukte!! :thumbup:

Dit wordt er trouwend beloofd over die behandeling:

Eindresultaat:

Doordat haren in verschillende fasen groeien zijn meer behandelingen nodig. Alleen zichtbaar haar kan verwijderd worden. Iemand heeft tussen de 6 en 10 behandelingen nodig. Dit kan echter nooit gegarandeerd worden. Soms is men veel eerder klaar maar het kan ook weleens voorkomen dat men meer behandelingen nodig heeft.( Wees hier altijd duidelijk in en beloof nooit een bepaald aantal behandelingen!) Bij de meeste mensen neemt de haargroei na elke behandeling af en kan op een gegeven moment plaatselijk gewerkt worden. Als alle haren weg zijn dan is men DEFINITIEF van deze haren af.

Jeanine, wanneer laat je je ogen eigenlijk doen? Is dat nu al zeker of twijfel je nog? Lijkt me eng trouwens, maar het lijkt me het wel waard als je ogen echt slecht zijn… (heb even de uitleg van Dermabrasie opgezocht, voor de niet geintereseerden, gewoon scrollen :wink: )

Micro-dermabrasie: Work-out voor het gelaat

Microdermabrasie heeft zich ontwikkeld tot een onmisbaar onderdeel van de moderne huidverbetering. De procedure is snel, pijnloos en het resultaat is verbluffend. Een micro-dermabrasiebehandeling stimuleert de aanmaak van collageen en elastine, wat resulteert in een stevige en jongere huid. De combinatie van kristallen met de zachte vacuümtherapie stimuleert de ‘slapende’ spieren en geeft een direct liftend resultaat. Je kan dit vergelijken met een work-out voor het gelaat.

Met behulp van een gecontroleerde stroom fijne kristallen van medische kwaliteit wordt de bovenste “dode� laag van uw huid verwijderd. De nieuwe huid die daaronder tevoorschijn komt is zacht, glad, met minder huidoneffenheden en gezond. Deze huid is beter in staat om werk -en voedingsstoffen op te nemen.

Microdermabrasie kan in verschillende sterktes worden uitgevoerd. Dit is afhankelijk van de indicatie. De meest voorkomende indicaties waarvoor microdermabrasie wordt ingezet zijn:

Zon beschadigde huid

Acne huid

(Acne) littekens

Hyperpigmentatie

Verdikte (vale rokers) huid

Vette huid

Vlekkerige huid

Fijne lijntjes

Verstopte poriën (mee-eters en comedonen)

Het handstuk van het dermabrasie-apparaat gaat per behandeling 2 a 3 keer over uw huid. Met behulp van de fijne kristallenstroom wordt de bovenste huidlaag (of dieper naar gelang de indicatie) gelijkmatig verwijderd. Door de behandeling wordt ook de onderliggende huid gestimuleerd. Als gevolg hiervan gaat deze nieuw collageen aanmaken, waardoor de huid dikker en steviger wordt.

De micro-dermabrasiebehandeling maakt deel uit van de Skin-jet methode. Met deze behandelingswijze worden vitamines en werkstoffen diep in de huid gesluisd. Doordat de hoornlaag dunner is gemaakt door uw micro-dermabrasie behandeling gaan de werkstoffen door middel van geluidsgolven gemakkelijker en in dieper gelegen huidlagen. Zo legt u een vitamine buffer in uw huid, en behoudt u veel langer het resultaat van uw behandeling. Waarschijnlijk zult u na de eerste behandeling al verbeteringen in de structuur en het uiterlijk van uw huid opmerken. Voor een optimaal resultaat raden wij u aan een behandeling meerdere malen te herhalen.

Wie wil dat nu niet :mrgreen: een Work-Out waar je enkel voor hoeft te liggen :lol: Ik merk dat ik NA Midas gewoon een slechtere huid gekregen heb. Ook de leeftijd werkt natuurlijk mee, dat klopt, maar ik heb last gekregen van pigmentvlekjes e.d. Ziet er al met al erg vlekkerig uit en ik heb geen zin om altijd met een dikke laag make up te lopen…

Oh jee… Ik hoor Midas ineens keihard roepen :shock: even kijken wat er is…

Wow dat derma gedoe klinkt echt goed! Heb nu ook lelijke vlekken op mn gezicht, maar dat moet eerst na de bv via de dermatoloog middels medicijnen. Als t daarna nog nix lijkt is dat n optie.

Tja…wat die haren betreft. Had best wel wat donkere haren op mn kin. Gezien de plek (klein stukje) zou het 3-6 behandelingen nodig zijn. En kan het alleen met donkere haren. Veel zijn wel weggebleven, maar na ongeveer anderhalf jaar na de behandelingen viel het me op dat ik toch weer vaak nieuwe donkere haren heb die ik maar weer epileer. Het is dus wel n heeeeeeel stuk minder, maar ze zijn echt niet allemaal definitief weg. Qua geld is het bij mij voor 75% vergoed door de verzekering, maar dat kwam omdat het medisch/cosmetisch was…dus dat scheelt enorm in de centen. Het beste is iig een zeeeer lichte huid…dus zorg dat je niet te bruin wordt voordat je met de behandelingen begint en je mag niet in de zon en niet onder de zonnebank etc. etc. Maar misschien is die therapie van jou anders en al n stuk nieuwer…T is voor mij natuurlijk alweer ongeveer 2,5 jaar geleden en de techniek schreidt voort…

Ga weer n :zzz: -poging doen!

doegies,

Mariek

Klinkt goed die behandeling Pien.

Mijn huid is ook een stuk droger en uitgezakter dan vroeger maar ik steek het maar op chronische vermoeidheid en de leeftijd :roll:

Maak ff een voor en na foto als je klaar bent :wink: :mrgreen:

Marieke jij was er ook weer op tijd bij vanmorgen.

Als je dit nog leest,…heeeeeeeel veel plezier met zijn tweetjes.

Femke trouwens ook!!

Het zal wel rustig zijn dit weekend hier.

Meiden weg, mooi weer,… kom morgen wel weer eens buurten.

Thanx! Meld me hierbij af. Ben er denk ik zondagavond weer!

Goed weekend allemaal!

doegies,

Mariek

Femke en Marieke,ga heerlijk genieten dames !

Toppie dagen voor jullie gewenst :wink: !

Vandaag een heerlijk dagje gehad,mmmm zo mogen er mee volgen toch ???

Viel me wel tegen dat 't vanmorgen vrij lang bewolkt bleef,maar toch…

Vanavond met de kiddies buiten gegeten,papa heeft vanavond kookavond met de mannen,Australisch en laten ze nu toevallig een bbq hebben !!!

Mazzelkonten.

Kom ik ga aan de strijk voor de tv,

Doeg,

Josien

Hey meiden,

Iedereen druk zo te lezen. Heb ook weinig tijd. De verhuizing zit erop en Luke heeft de waterpokken. Dus lekker druk de laatste weken.

Morgen gaan we naar Texel dus lekker uitrusten. Hopenlijk blijft het gezellig. Mijn ouders behandelen mij nl als een klein kind. Bemoeien zich met de kids, zeggen hoe ik alles moet doen, zeiken Bram af, vragen steeds wat ik ga doen en met wie. Als ik weg ben bellen ze me steeds. Mijn moeder wil zelfs mijn smsjes lezen. :hand:

Las ook pijnlijke dingen. NOu ik hoor wel hoe het was en wens je veel succes. Ben ook nogal kleinzerig en vond Niek al een held met d’r bikinielijn harsen. Mij niet gezien hoor.

Mariek kunnen we afspreken dat je de beeb nog ff laat zitten. Heb daar geen pc, maar zal als ik terug ben regelmatig kijken. Ga ook zo snel mogleijk mijn pc thuis aansluiten, want ik wil het goede nieuws niet missen.

Zou iemand mij op de hoogte kunnen houden als Mariek wel spontaan in mijn vakantie besluit te bevallen. :wink:

Iig succes met de laatste loodjes en geniet nog even van de rust. Zag dat je het toch erg druk had. Doe het maar kalm aan meid. Straks zijn jullie lekker met zijn viertjes.

Probeer mijn koppie er bij te houden hoor. :wink:

Arri alles goed met je. Heb je een paar keer geprobeerd te bellen, maar je was er niet.

Mau spreek je snel. En zoals ik in mijn smsje zei (of misschien ben ik dat wel vergeten te zeggen) je kunt me altijd bellen hoor. Dag of nacht.

Meiden tot over een week of misschien tot morgen ochtend. Enne Pien ik zou ook niet willen dat er de klad in komt hoor. Heb enorm veel steun aan jullie gehad de afgelopen maanden en vind het hier altijd wel gezellig. Dus als ik alles straks weer op de rit heb ben ik hier wel weer dagelijks. :mrgreen:

Ga er gauw vandoor.

Ilona, hopelijk toch veel plezier op Texel, hopelijk even ontspannen en bijkomen na de verhuizing. Hopelijk heeft Luke niet teveel last van de waterpokken. Meid, geniet ze :hug:

Gister ben ik heerlijk met Connor en een vriendin van mij en haar 3 zoontjes naar Hemelrijk in Volkel geweest http://www.billybird.nl Echt mega gaaf. Men wat hebben wij genoten. De kinderen allemaal in hun ondergoed rondrennen en de mamma’s lekker beppen. Haar jongste moet nl na volg week een open hart operatie krijgen, dus ja, ze had me ff nodig. Maar we hebben er alleen maar een heerlijke dag van gemaakt, en ik heb meteen een abonn genomen :thumbup:

De verrassing van mijn mannen voor mijn verjaardag zal ik wel op mijn verjaardag te horen krijgen denk ik. Nog ff afwachten dus.

Nu weet ik het zeker. Ik GA mijn ogen laten laseren. Zeker nadat ons pap en mam gister zeiden dat ik 1 OOG van hun KRIJG :wink: Dus ik ga volgende week maar eens bellen voor een afspraak eind juni, begin juli. Dan kan ik nog ff hard sparen. Yes yes.

De psychologische test die Connor gistermorgen gehad heeft, was eigenlijk meer een motorisch oz. Wel heb ik zelf eerst een hele lijst in moeten vullen over zijn gedrag. Sommige dingen kwamen uit “een lichte peuterpuber” maar niks spannends dat we naar een psych moeten ofzo.

Verder hield de test bijv de volgende dingen in. Hij was voor kinderen van 2.5 tot 7 jaar :shock:

Hij moest puzzels van 3 stukken maken

Hij moest de onderkant van een plaatje, bij de goede bovenkant zoeken

De pedagoge legde 3 blokjes in een vlak, en die moest hij dan hetzelfde leggen. Wat deed Connor. Als zij ze horizontaal legde, deed hij het verticaal. En andersom. Wel consequent dus. Hi hi.

Verder lagen er 2 verschillende plaatjes van bijv een hond en een bord. En dan kreeg hij 10 plaatjes, en moest hij 2 rijtjes van 5 maken met dezelfde plaatjes.

Zo ook met blauwe rondjes, rode driehoekjes, blauwe vierkantjes enz. Hij hield dan iedere keer eerst het vormpje bij de verkeerde en riep dan hard nee. Dan hield hij het bij de goede en riep weer nee, maar begon wel te lachen en liet hem liggen.

Al met al kei goed gedaan, en met de dingen waar hij zin in had om mee te doen, scoorde hij 2 jaar en 7 maanden. Dus gewoon volgens leeftijd.

Nu duik ik lekkker de tuin in. Connor zit al in de zandbak. Ben benieuwd wanneer Marchel thuis is. Mss gaan we vanmiddag wel naar de Splinter in Eindhoven.

Fijn weekend allemaal.

:-* Jeanine

Wat een zalig weer he meiden?!?!?

Geniet er maar van want aan het eind van de week is het weer al 10 graden kouder :roll:

Zit helaas wel veel binnen dit weekend aangezien ik hard aan het werken ben voor een hele leuke bestelling voor marieke :dance:

Tis alleen iets meer werk dan ik gedacht had maar dat heb ik er graag voor over hoor. :wink:

Ben dus snel weer weg,…DOEI
:mrgreen:

Heeej Niek,

Niet alleen aan t werk he…geniet ook n beetje van t mooie weer. Dan maar n dagje later op de bus toch?

groetzelz,

Mariek

p.s. weekendje was geweldig. Ga nu nog ff relaxen want Kris komt pas vanaaf weer.

Ik denk dat het zowiezo een dagje later word aangezien mijn naaimachine kuren had heb ik dus nu pas de zakjes klaar en ga vanavond en morgen aan de decoratie beginnen.

doorwerken jij

Wij zijn lekker fietsen dames, daarna even langs de tennis, misschien een klein glaasje drinken ( of een grote :wink: ).

Tot laters allemaal !!! Geniet ervan, het is van de week weer over :cry:

Hallo dames :mrgreen:

Zijn jullie allemaal aan het genieten van het mooie weer vandaag? Gelijk hebben jullie, hier in spuitzakkenland is er maar niets aan als de zon schijnt (zonder ook niet trouwens :mrgreen: ). Jammer dat het morgen alweer voorbij is, van mij mag het zo wel blijven tot eind oktober :mrgreen:

Jeanine, bijna jarig dus je weet bijna je verassing :mrgreen:

Nou ben nog even wat doen, dan kan ik vroeg naar huis, ik moet de kleine bij oma ophalen straks.

DOEI!!