pfff…van mij mag t nu wel over zijn. Ben blij dat ik niet in zomer nog zwanger ben. Moet er niet aan denken. :roll:
Sorry ladies…k snap dat jullie t wel heeeerlijk vinden!
Verdes ff nix.
doegies,
Mariek
HAHAHA :lol: Ja dat doet me denken aan die vreselijk warme zomer/nazomer van 2004. Toen was ik zo opgezwollen van het vocht dat alles aan mijn lijf tintelde (handen en voeten) en ik al sinds juli enkel in slippers paste :mrgreen: . Ik heb zelfs toen het kouder werd in september nog schoenen 3 maten groter gekocht :mrgreen:
Dus ja Marieke… is snap jou ook nog eventjes meid!!!
Hey dames,… hier ook niet veel te melden.
Heb een man die al een hele week van 6.00 tot 19.30 van huis is en dan s’avonds ook niet gezellig iets wil doen :roll:
Een kind wat behoorlijk aan het puberen is… Joepie…NOT
Een huishouden waar maar geen einde aan lijkt te komen.
Druk druk druk met de zakjes voor Marieke…kortom niks spannends te melden sorry…
Niemand in de buurt die mij op een roseetje wil trakteren??
You’re welcome Niek !
Kom maar op met de fles…zorg je wel dat die lekker koud staat??
Hi ladies,
Ben weer terug uit het land van Bartje!! We hebben genoten. Vandaag zelfs nog naar de dierentuin in Emmen geweest. Moesten toch vroeg het huisje weer uit en een tip voor iedereen, bezoek de dierentuin eens op maandagochtend: auto op het eerste plekje bij de ingang op het enorme parkeerterrein, alle dieren kunnen zien waar je maar wilt zonder dat je op de beurt moet wachten. Direct koffie en ijs zonder in de rij te hoeven staan. En ook bij de kassa waren we direct aan de beurt :thumbup:
Ben wel bekaf nu. Marnick ligt er wel in maar slaapt helaas nog niet. Nee, die heeft vanmiddag in de auto anderhalf uur liggen tukken…
Vertel morgen de rest wel!
@niek1 wrote:
Kom maar op met de fles…zorg je wel dat die lekker koud staat??
Hier staat het koelkastje altijd vol :lol: ik hoor het wel hahaha
Ben de boef eten geven, doei!!
Hallootjes!
Jee, wat een verschil met gisteren zeg, die temperatuur. Het zal me niks verbazen als iedereen weer loopt te snotteren eind van de week. Het was heerlijk hoor maar dit hoeft van mij echt niet. Laat het dan de hele week 20 graden zijn. Dat is voor april al heerlijk genoeg. Gelukkig voor Marieke dat het weer even aan het minderen is. Bevallen zelf is al warm genoeg!
Zoals ik gisteren al zei, het weekend was heerlijk. Nu maar afkicken
Het Bollocircus en het springkussen in de speeltuin zijn ook bij ons veelvuldig bezocht Pien!
Wij zijn niet eens het zwembad in geweest. Vond het ook erg klein en niet spectaculair en bovendien zonde van het mooie weer om binnen te zijn.
Vind CP wel meer voordelen hebben. Zo is er meer gezelligheid binnen die Market Dome. Hier was 1 levensmiddelen winkeltje en een klein winkeltje met Bollo souvenirs en golfspullen (park grensde aan golfbaan). Verder helemaal geen gezellige terrasjes of muziek. Ons huisje lag perfect. We liepen zo naar de speeltuin en alles. En zaten aan het eind van een pad waardoor er ook niemand langs liep.
Vond de omgeving echt schitterend. Esther, wat dat betreft zou ik graag met je ruilen hoor!. We hebben zaterdag heerlijk gefietst (Orvelteroute)Die kleine plaatsjes met al die mooie boerderijen. Woon jij in Emmen?
Vroeg me gisteren bij de dierentuin toch weer af hoe ze zo’n dierentuin willen verhuizen…hij ligt midden in het centrum :think:
Zondag zijn we naar Kabouterland in Exloo geweest. Erg leuk park. Kleinschalig en ideaal voor kinderen tot 6 jaar ofzo…
Marnick ligt er nu in. Hij was vanmorgen om 0700 wakker en moet nog een beetje bijkomen van het weekend denk ik. Ik hoor hem al niet meer.
Hij heeft zijn middagslaap echt nog nodig. We konden de klok er op gelijk zetten. Iedere dag tegen half 3 trok ie het echt niet meer…
Verder is het hier door het mooie weer lekker rustig geweest zag ik dus ik hoefde niet veel bij te lezen.
Wat goed Jeanine, dat je je ogen nu gaat laten doen. SPannend hoor, lijkt me toch best een beetje eng. Hoe gaat dat in zijn werk? Moet een oog een paar keer gelaserd worden of gaat dat in 1 keer?
Is Luca alweer de oude Niek? En zijn je zakjes al af?
Morgen is het opa en oma dag bij Marnick op het kdv en mijn ouders gaan van 09.30 tot 11.30 meekijken. Wel leuk. Hoop dat ze ook eens een ouderdag organiseren. Wil dat ook wel.
Nou, ga weer even verder met de strijk hier en puin ruimen. De tassen zijn nog niet allemaal leeg :?
Femke. Luca begint nu eindelijk weer op te knappen.
Snotterd nog wel maar zijn ogen zijn weer prima in orde, hoest is bijna weg en eindelijk slaapt hij weer door s’nachts :dance:
Mama snotterd ook nog steeds en ik loop al 2 weken met een oor dat dichtgeklapt zit,…erg onhandig en vervelend maar omdat mijn holtes gewoon zo vol zitten kan er toch niemand iets aan doen dus modderen ik maar weer door.
Jammer dat het park wat tegen viel.
De Landal parken die wij bezocht hebben waar echt top.
Zeker die in Limburg met dat jungledoom en in Belgie met die enorme binnenspeeltuin.(ben ff de namen kwijt)
Daar waren de zwembaden ook heel ruim en de marketdome heel uitgebreid met een pannekoeken huis, meerdere restuarants en elke avond live muziek.
Zakjes zijn bijna klaar, nog een stuk of 10 en dan kunnen ze op de post.
Marieke ben zo benieuwd wat je er van vindt
Ik ga dus maar gauw weer aan de slag nu Luca er weer in ligt :lol:
Jeanine zie mail!!
Ben ook errug nieuwschierig Zijn vast geweldig gezien de tijd die je erin hebt gestopt!!
Stomen dan Niek?? Moet toch helpen of anders n antibioticakuur?
Hier af en toe ongi-gevoel in mn onderbuik, maar jah…dat kan nog wel n paar weken doorduren zeggen ze.
Verder is Kris enorrum aan t puberen. Hij wil beslist niet luisteren. Wat juist wel de goede kant op gaat is de zindelijkheidstraining. Hij heeft al n paar poepjes en plasjes op t potje of wc gedaan :dance:
Nou ga nog ff csi-en en dan naar bed!
doegies,
Mariek
Nou Marieke ze zijn klaar hoor, heb er erg veel tijd in gestoken maar dat doe ik graag hoor.
Ik hoop zo dat jij ze net zo leuk vind als ik.
Ik zal ze morgen voor je op de post doen.
Enne…spannend die vreemde gevoelens in je buik.
Begint het dan toch al stiekem te rommelen???
@femke wrote:
Vond de omgeving echt schitterend. Esther, wat dat betreft zou ik graag met je ruilen hoor!. We hebben zaterdag heerlijk gefietst (Orvelteroute)Die kleine plaatsjes met al die mooie boerderijen. Woon jij in Emmen?
Vroeg me gisteren bij de dierentuin toch weer af hoe ze zo’n dierentuin willen verhuizen…hij ligt midden in het centrum :think:
Zondag zijn we naar Kabouterland in Exloo geweest. Erg leuk park. Kleinschalig en ideaal voor kinderen tot 6 jaar ofzo…
Ja ik woon in Emmen....de mooiste stad van Drenthe! :mrgreen:
Okay...de landelijke dorpjes hebben sfeer....maar Emmen heeft alle voorzieningen. Ja....en een mooie omgeving is het zeker....rijdt hier nog vaak met mijn "vakantiebril" op in de rondte. Heerlijk....de ruimte en rust en toch het gemak van de stad.
Tja...de dierentuin wordt inderdaad verhuist. Echt stom! :evil: :naughty: :thumbdown: De dierentuin wordt in fases gebouwd aan de andere van de loopbrug over de Hondsrugweg. Het gedeelte wat nu "De Esch" heet wordt dus gigantisch uitgebreid. In fases wel is waar....maar over een paar jaar moet het klaar zijn. Ik blijf het stom vinden....want nu ga ik vaak ff naar de Hema bijvoorbeeld en daarna ff snel een half uurtje de dierentuin in. Helaas zal dat straks niet zo snel meer gebeuren. Dan combineer je het niet meer met de boodschapjes. Daarbij zal het de middenstand een behoorlijke klap geven en vind ik het superslecht dat wij als abonnementhouders géén stem gehad hebben! :naughty: :snooty:
Sorry trouwens voor de radiostilte hier!
Maar met dat prachtige weer heb ik nauwelijks achter de PC gezeten.
Deze dagen weer lekker aan t werk.....dus hopelijk kan ik deze dagen weer eens mee gaan kletsen.
Heb donderdag in het bos bij Exloo nog een mooie foto van Bart gemaakt!
Nou....hoop een dezer dagen wat langer bij te komen kletsen.
Oh ja....mijn ouders hebben trouwens vandaag het voorlopig koopcontract en hypotheekaanvraag ondertekend. Het gaat nu dus écht gebeuren dat mijn ouders hier komen wonen! :dance: :dance:
Ik ga eerst ff slapie doen! :zzz: :zzz:
Mooie vent heb jij toch :inlove:
Mogguh dames,
Even heel snel, Jeanine proficiat meid :-* en ik ben ook reuze nieuwsgierig wat je kadootje wordt :mrgreen:
Ik ben werken vandaag, dus kom vast nog wel even lezen hahaha. Als ik zo naar buiten kijk ziet het er veelbelovend uit als ik eerlijk ben :think: Wordt het zulk mooi weer??
Grts,Pien
HIEP HIEP HOERA
Jeanine proficiat meid en geniet van deze mooie dag.
Gefeliciteerd met je verjaardag! Laat je maar lekker verwennen!
:: Jeanine gefeliciteerd ::
Thanks thanks thanks.
Marchel is pas morgen thuis (echt), dus ik zal nog ff moeten wachten.
Zodra ik het weet, weten jullie het ook, wat de grote verrassing is.
Maarrrrrrrrrrrr, er is weer een tipje van de sluier opgelicht, want ons fototoestel is gejat, maar om het op onze reisverz te claimen, moet er denk ik een overnachting inzitten, dus toen ik gister zei dat ik na de verrassing wel aangifte ga doen, zei ons pap “ja maar dat moet in het land waar het gestolen is”. Kortom: we gaan iig de grens over :dance:
:-* Jeanine
:lol: jij bent ook eerder in Belgie / Duitsland dan in Drente :lol:
maaaaaaaaaaaaaaaaaar spannend hoor!! Jij lekker aan het werk op je verjaardag??
Ik ben net aangekomen op mijn werk en werkelijk er is NIETS te doen voor me :shock: De vrouw van de baas komt 2 dagen per week (als ik er niet ben heb ik begrepen) en ik denk dat ze mijn werk aan het doen is ofzo :think: Ja, dit kan ik toch niet nog 4 maanden volhouden?? Dan koopt hij me maar af hoor, dit is geen doen zo… Ik ga straks als hij komt gewoon vragen of hij werk voor me heeft. L * L is het toch he :sick:
Nou genoeg geklaagd… geniet van het mooie weer, volgens mij wordt het een mooie dag!!