HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

JEANINE…GEFELICITEERD MEID EN NOG HEEEEEEEL VEEEL JAREN MET JE MANNETJES!!Klinkt goed…die tip van de sluier… :mrgreen: :dance:

pfff Pien…wat n gedoe zeg op je werk. Hoop dat hij iig iets voor je kan verzinnen want er is nix ergers dan te niksen op je werk. Hoop dat hij je er niet in wil luizen door jou zo te vervelen dat hij straks zegt…jij zij toont geen inintiatief ofzo…Hoop dat je deze dag iig nog vrolijk doorkomt!

Hier niet veel bijzonders. Begin helaas weer met overgeven…tja…lang leven zwanger zijn :dance: :roll: Al met al voel ik me mentaal prettiger dan bij Kris, maar fysiek blijf ik zwanger zijn nix vinden :? Moet iig helemaaaaaaaaaaaaaal niet aan een 3-de denken!!

Nou ga de was maar es ophangen, want dit is natuurlijk geweldig weer!

doegies,

Mariek

Pien, dan ga je toch lekker zitten internetten :roll:

Het is toch zijn schuld dat je niks te doen hebt. Ik zou gewoon iets van thuis mee nemen om te doen. Suc6 meid :thumbup:

Yep, lekker aan het werk op mijn verjaardag. Tja, moet toch nog ooit werken in april :mrgreen:

Marieke, sterkte zeg. Valt niet mee, die laatste loodjes.

Gister vriendin geplande kz gehad. 2de kindje. Dochter, Marit, 2300 gram :shock: Alles gaat goed en de kleine meid mag (net) bij mamma op de kamer liggen.

:-* Jeanine

Jeanine, gefeliciteerd met je verjaardag meid!

Oh, ben zo benieuwd waar jullie heen gaan. Spannend!

Pien, hoe kom je de dag door meid. Vreselijk. Ik kan daar ook nooit tegen. Vind het prima als het rustig is maar er moet wel wat te doen zijn. Internetten ben je na een ochtendje ook zat.

Mij benieuwen wat hij zegt als je om werk vraagt… :think:

Ik moet vanmiddag werken van 15.00 tot 23.00 uur. Maar heb ook helemaal geen zin vandaag. Ik heb thuis eigenlijk nog genoeg te doen…

He jakkes Mariek, weer overgeven? Dat deed ik alleen bij de bevalling. Ben je dan ook weer misselijk?

Had ik trouwens al gezegd dat een vriendin van ons vrijdag de 13e is bevallen van 2e kindje. Het is een jongen, Bjorn en weegt 4000 gr. Wel wat anders dan die 2300 van Marit.

Ik ga er nog even bellen om een kraambezoekje af te spreken…

Fijne dag nog allemaal!

Vervelend zeg Marieke dat je nu zo moet spugen.

Is dit een teken dat er iets aan het rommelen is,…heb ik weleens gehoord,…net als vrouwen die ineens heel veel naar het toilet moeten met ontlasting om de darmen al leeg te maken ofzo.

Pien heb je een mail gestuurd (hotmail) heb je weer wat te doen
:mrgreen:

Heb hem gelezen, maar door de constante werkdruk heb ik nog niet kunnen antwoorden :mrgreen: :mrgreen:

Ik ga eerst nog even beter lezen :wink: Erik is even naar een beurs voor zijn werk dus ik heb nog even de pc voor mij alleen. Trouwens, daarna is er voetbal dus ik denk dat ik hem heel de avond heb :lol:

EURO DISNEY, HERE WE COME :dance:

WOWIE!!! Jeanine geniet ervan! Heb je zekers verdiend :dance: :clap:

Jeanine,gefeliciteerd !!!

En héél véél plezier met je mannen in Eurodisney !

Wanneer vertrek je ???

Gr josien

Leuk!!! :dance:

Wanneer vertrekken jullie? Morgen al?? En welk hotel zit je? Ben verder niet nieuwsgierig :lol:

Welk hotel gaan jullie eigenlijk Josien? Wij gaan naar NewYork :thumbup:

Afgelopen oktober zaten we in het Dream Castle hotel en dit jaar in New Poart Bay of zoiets…

Truste…

Weekend :dance: :dance: :dance:

Joepie!! Disneyland Parijs. Weet je al in welk hotel je slaapt?

Is Marchel toch niet stiekem eerder thuis gekomen?

Heel veel plezier in ieder geval, was je er al eens eerder geweest?

Leuk!!!

Veel plezier in Euro Disney!

Hoelang gaan jullie en wanneer??

Morguh…

Pien ik moest het gisteren nog wel tegen jou zeggen dat Luca eindelijk weer door sliep :roll: vannacht dus weer dik een uur wakker geweest met meneer.

Hij werd wakker omdat hij heftig aan het dromen was,…komt de laatste tijd wel erg veel voor vind ik.

En toen was zijn kreet,…“mama ik ben wakker”…ja leuk maar om 2 uur ik niet :?

Hem maar een tijdje laten rommelen en na een uur viel hij eindelijk weer in slaap… wie nog eens zegt dat het zo lekker is als een baby doorslaapt en denkt dat hij er dan wel is ivm gebroken nachten… kan zijn lol nog op :wink:

Jeanine, lekker meid, leuke verrassing.

Wanneer ga je en waar zit je?

Ik ga gauw de kleine boef uit bed halen en naar het kdv brengen want ik moet zo naar mijn cursus.

Vandaag gaan we echt de grepen ed oefenen die je kan toepassen tijdens een agressie aanval…spannend 8)

Goedemorgen,

Hier zijn de kids al lekker naar het kdv.

Mmmm,wat een luxe wederom !

Hier ook regelmatig een gebroken nachtje… omdat Job gaat plassen of zijn onderbroekje een beetje nat is naar eigen zeggen.

Hij is nu zelf zover,dat hij naar beneden komt,onderbroek in de wasmand doet,gaat plassen,weer naar zijn bedje loopt,schone onderbroek aandoet en weer gaat slapen.Zo groot onze vent trots dat we dan zijn !

Ik zie eerlijk gezegd Ynske dat allemaal nog lang niet doen.

Kleine muts !

Ik ga in ieder geval nu lekker aan de slag in huis,krijg deze week niemand om koffie te leuten,maar je weet maar nooit…

Dus aan 't werk !

Tot laterz,

Josien

LIEVE JEANINE, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag (beter laat dan nooit :oops: ).

Wat gaaf Disneyland Parijs!!! Ik hoop dat jullie een fantastisch weekend hebben met zijn drietjes maar dat zal wel lukken denk ik zo!

Dikke kus :-* van ons.

Hey Jeanine…heel veel plezier en nog van harte gefeliciteerd.

Mijn computer loopt elke keer vast…vanavond komt er iemand naar kijken…

Ik moet nu vliegen…we moeten voor controle naar de kno-arts…

Dus ik hoop dat ik na vanavond er weer op kan…

Hiloooo,

Is Jeanine er niet al vandoor :think: :mrgreen:

Kris loopt vandaag voor t eerst in zn onderbroekje. T gaat nu al 2 uur goed. Alleen in zn bed doe ik nog n luier voor. Hoop dat ie t snel oppikt, want hij weet drommels goed wat hij op de wc moet doen. Hij moet het alleen nog ff zelluf aangeven. Zou geweldig zijn als hij uit de luiers is en de beeb erin :pray:

Nou ga wat rommelen in huis!

:-*

Marieke

Marieke,men wat een moed heb jij !

Hoogzwanger,de laatste loodjes en zo’n uitdaging aan gaan !

Als het mooi weer is,start ik met Ynske misschien as. donderdag mee en anders misschien vanaf zomervakantie !

We zijn toch nog maar eens op zoek naar een bedje voor Ynske…

Ze heeft het er nu steeds over,dat zij nog in het kooitje ligt… :oops: !

Hihihi !

Heb géén haast,wilde het eerst uitstellen,maar langzaamaan verdient zij het ook wel vinden we…

Nou ja…Sander is dadelijk klaar met Job’s nieuwe kamertje en ja…als je Ynske vrijheden geeft,ben ik bang dat van het o zo leuke behangetje ook niks overblijft…

Toen we bij haar spijlen d’r uit hebben gehaald,was dit ook wat ze deed…

Men… wat een ondeugende kids hebben wij toch…

Zo vader zo…

Gr josien

(die nog steeds achter de pc zit :oops: )

Tja…heb nu verlof en dr iets meer rust voor om te proberen. Normaal zijn mn vrije dagen vooral aan t huishouden besteed en aangezien verders niet zoveel meer lukt probeer ik t nu maar. Gelukkig doen ze het de drie dagen op de kov ook…dussse :mrgreen: Heb het ook doorgegeven aan mn mams. Want die gaat kramen en die vond het prima om lekker de training door te zetten als ik in bed lig…dus ideaal :dance:

Nou ga zo es ff broodjes smeren!

groetzelz,

Mariek

Zucht… nog een aantal keukenkastjes… wat een verschrikkelijk werkje toch…

Gr Josien