Hey meiden, allemaal een goed weekend?
Hier is hij behoorlijk volgepland.
Vrijdag een surprise party gehad van een oom van Chris die 50 werd.
Gisteren tot 22 uur gewerkt en straks gaan we naar een groot familie feest ergens in de buurt van Den Bosch.
Eerst naar een soort speel boerderij voor alle neefjes en nichtjes en s’avonds eten met de hele bups…
Hopelijk blijft het een hele dag zo mooi weer dan zit mama daar goed op een terrasje met een glaasje rose en een spelende Luca.
Alleen dan wel al die tantes met aaaaaaaaaaal die verhalen (waar ik nooit niks aan vind) ontwijken :mrgreen:
Nou het wordt mooi weer…dusse je dag kan nie tmeer stuk Niek. Geniet ervan.
En de rest natuurlijk ook!!
Hier alles owkay. Gister had Kris maar 1 onderbroekje bevuild en vannacht was al zn 2-de droge nacht :dance:
Nou ga lekker relaxen (fijn he…zo vroeg wakkeer thanx to the kidz!)
:-*
Marieke
Hihihi…allemaal van het heerlijke weer aan het genieten?
Hier ook, hoor…lekker naar de Keukenhof geweest zaterdag en door naar de camping.
Gut…wat heb ik een lol gehad in de Keukenhof…ik was met mn moeder, zus en nicht…en we waren echt melig…zeg maar strontvervelend. Maar het was gewoon zo druk…dat je niet meer kon lopen!!!
Op een gegeven moment staan we echt VAST…draai ik me om mn digicamera de lucht en roep heel hard: ALLEMAAL LACHEN!!!SAY: KAAAAAAAAAAAS!!!..en snel een foto maken. :mrgreen: :mrgreen: die koppen!!! :mrgreen: :mrgreen: offe…stoelendans doen rondom een terrastafeltje die we al 1,5 uur bezet houden…terwijl diverse “aasgieren” al gevraagd hadden of we klaar waren met koffiedrinken. Nee!!! :mrgreen: :mrgreen:
Maar goed, Keukenhof is echt wel mooi!! Maar de gemiddeld leeftijd na ons bezoekje was gedaald naar 50… :mrgreen: :mrgreen: En de keukenhof moet je gewoon een keer gezien en daarna hoef je 25 jaar niet meer.
Dames…ik moet weer gaan werken…geniet allemaal van de mooie week die voor ons ligt.
Het blijft Koninginneweekend ook heerlijk…dus wij gaan vrijdag weer “vort” naar de camping!
Doeiiiiii
mogguh dames :mrgreen:
Wat een lekker weertje he :thumbup: We zijn inderdaad heel het weekend de hort op geweest, veel buiten en thuis echt alles “de boel de boel” gelaten :oops: Dus je kan de stapels was en strijk wel voor je halen Ach, lekker belangrijk… Vandaag werken en de kleine ophalen die is bij mijn moeder vandaag.
Esther, :naughty: je hebt je wel misdragen zeg :naughty: die arme mensen laten wachten om een tafeltje :lol: Ach je hebt in ieder geval weer bloemen voor 25 jaar gezien!
Marieke, wat knap van Kris
Niek, hoe smaakte de rose??? Hier was hij heeeeeeeerlijk :mrgreen:
Josien, hoe vind Ynske haar nieuwe kooitje :mrgreen: hahaha, ik ben blij dat Midas nog steeds prima past en er (nog) niet uit wilt cq. klimt. Een dondersteen als hij is, DAT heeft hij nog nooit gedaan.
Nou ik ben naar mijn werk waar vast STAPELS werk ligt te wachten :evil: dus niet… ik ga vanmiddag sollicitatiebrieven de deur uit doen. De baas is weg vanmiddag en ik neem aan dat hij me ook liever kwijt dan rijk is, dus hebben we er allebei profijt van :mrgreen:
DOEI!! Fijne dag en ik heb zo een vermoeden dat ik nog wel eens langs kom piepen. :mrgreen:
Hoihoi,
Nou dames,lang leve de boel de boel… zucht !
Hier ook het hele weekend eigenlijk niks gedaan !
Wat een heerlijk weertje.
Kleine,maar leuk bijkomstigheid is dat ik alleen dinsdag en woensdag-ochtend mag werken en daarna me weer op 7 mei mag melden.
:dance: !
Pien heb ik jou dat verteld van het “kooitje”… mijn geheugen is na de witte wijn en rosé een zeef volgensmij
Mevrouw heeft grandioos geslapen !
Nacht 1,we wachten eerst nog maar even af,voordat ik durf te juichen.
Ze was wel een beetje zennuwachtig,onze kleine druif is wat dat betreft net mama !
Ennuh,werk ze…
Niek en Esther,ook heerlijk de hort op geweest,super.
Ja en de Keukenhof,zou zelfs niet in mij opkomen om daar te gaan kijken… dagje Efteling of Wallibi Flevo vind ik véél gaver,zeker zonder kids :dance: :dance:
Ik verheug me nu al op 13 juni,schoolreisje :dance: !!
En Marieke?
Ukkie vindt het te warm buiten,blijft lekker nog in de buik ???
Gr Josien
Hilooo,
Esther…plaatsen die foto!!! :mrgreen:
Ukkie bevalt het nog prima hier binnen denk ik :? Of ze vind het wel leuk zon mamsie die als walrus-waterbed door t leven gaat met dit warme weer. Jeeeeetje…wat hou ik n vocht vast…pfff
Verders alles owkay hier. Hier ook niet veel gedaan. Genoten van de zon (resultaat…n moooi gevlekt hoofd :roll: ). Kris had gister trouwens weer maar 1 broekie vies en dit keer alleen met n plasje…dit gaat goed!
Ga maar es ff strijken. ligt n megabult :shock:
Pien…werk ze! Heb je wel nodig denk ik om nog n beeeeetje gemotiveerd daar te zitten.
Nou doegies,
Mariek
Hallootjes!
Ja heerlijk dat voorjaar. Hebben gisteren lekker gefietst en zijn spontaan na een biertje en een wijntje op het terras blijven eten in de zon 8) Heerlijk he? Heb vanmorgen ook al weer in de tuin gezeten maar moet zo ook nog even aan de poets en strijk. Zooooo jammer dat DAT toch altijd blijft liggen en nooit vanzelf gebeurd.
Jeanine, ben je al terug?
Keukenhof…mm :think: Ben ik ook ooit nog eens geweest en ik kon me inderdaad herinneren dat er allen oude van dagen liepen en japanners :mrgreen: Maar het is inderdaad best wel mooi.
Ik was bang dat Marnick na het grote bed in Drente thuis niet meer zijn ledikant in wilde maar geen probleem hoor. Hij vindt het er nog heerlijk :dance:
voor Kris. Marnick plast wel als ik hem op de wc zet maar hij geeft het nooit zelf aan :roll: Ach het komt wanneer het komt zeg ik maar.
Marieke, ik dacht trouwens al die tijd dat jij in april uitgerekend was maar nu ik je balkje zie wordt dat toch mei.
Als de kleine man straks wakker wordt ga ik nog maar even naar de kapper met hem. Dat haar groeit al net zo hard als dat van zijn moeder :roll:
Laters…
Hoihoi,
Ik heb net zo gelachen…
Job van de crèche gehaald,eventjes snel naar AH en bakker en even de HEMA in.
Ik wilde wat onderbroekjes en hemdjes voor Ynske halen zodat straks het makkelijker is om naar de wc te gaan.
En de rompertjes zijn gewoon op en ik vertik het eigenlijk om nog nieuwe te kopen…
Job en Ynske hadden wel wat keuzes gemaakt,loopt Ynske het hoekje om,staat ze met een BH-tje in haar hand…
Mama deze ook :lol: !
Verder heb ik een dekbedje/overtrekje/hoeslakentjes voor d’r meegenomen,ze wilde spontaan eventjes gaan pitten nu !
Wat een weertje weer zeg,heerlijk !
Gr Josien
Hoi hoi, ff snel tijdens mijn werk, heb namelijk de knul waar ik mee werk mee naar huis genomen.
Hij vind het hier namelijk veel leuker dan thuis en ik vind het prima.
Kan ik onder werk tijd gauw nog wat in het huishouden doen terwijl hij met Chris de auto aan het wassen is,…ideaal :mrgreen:
Gisteren was een zalige dag.
De speelboerderij was een hit, niet te druk en voldoende speelmogelijkheden voor onze kleine dreumussen.
En met 8 kindjes onder de 4 was dit ook wel nodig,…wat heeft Luca genoten met al die kindjes.
Ze zagen allemaal zwart als een beer maar dat kon deze mama echt niks schelen aangezien die met een roseetje zat te genieten.(Pien hij was heeeerlijk :lol: )
Josien volgens mij heb je dat hier verteld hoor van dat kooitje
En nu al een bh’tje …die zet er vaart achter :inlove:
Esther wat ben jij erg zeg. :naughty:
Al die mensen die smachtig staan te wachten op wat vloeistof terwijl ze in die onhoudbare hitte moeten toekijken hoe een paar mutsen hun in de waan laten dat ze echt zo mogen gaan zitten… 8) :mrgreen: :lol:
Marieke, die kleine meid ligt gewoon nog veels te lekker rond te dobberen.
Zou ik ook doen als ik haar was :-*
Jeanine, ben je al weer terug in een wereld zonder pratende muizen, eenden en vreemde wezens??
Ik ga weer gauw aan het werk moet natuurlijk wel iets doen om die knul bezig te houden he :lol:
@josien wrote:
Ja en de Keukenhof,zou zelfs niet in mij opkomen om daar te gaan kijken…
hahahaha…wij zijn ook alleen maar geweest omdat ik 4 vrijkaarten gewonnen had via een “mail & win aktie” van Jonge Gezinnen. :mrgreen:
Anders heb ik toch echt een beetje te veel zelfrespect om op DEZE leeftijd al naar de Keukenhof af te reizen. :mrgreen:
@mariek wrote:
Esther…plaatsen die foto!!!
Nog ff een paar daagjes geduld…maar ik zal m plaatsen!

Dames…morgen weer…het groite kind roept “au au au” :roll: boven na een overheerlijke zonnebrand… :wall: :wall:
Hey meiden,
Ben er ook weer hoor. En heb een pc. Die heeft Bram gister gebracht en even aangesloten. Eindelijk weer mijn eigen spulletjes om me heen. Heerlijk.
Mariek ze wil nog niet las ik. pffff kan me goed voorstellen dat je het zat bent. Enne zindelijkheidstraining?? Wat goed zeg. Moet er niet aandenken om eerlijk te zijn. We zijn begonnen voordat Zoey geboren werd, maar toen ook maar weer gestopt. De redenen moge duidelijk zijn.
Weekje weg was best leuk. Niet echt gezeur gehad. Veel met Bram gesmst. En hij helpt me nu veel met de kids. We gingen nl weg met waterpokken en kwamen ook weer terug met waterpokken. Ja ja Zoey heeft het nu ook. Zoooo zielig!!!
Jeanine. Beetje laat, maar alsnog van harte meid. En wat een super cadeau. Puntje voor Marchel. :mrgreen:
Ga er weer even snel vandoor. Er komt zo iemand naar de vloer kijken want die is te krap gelegd. En moet nog het een en ander uitpakken. Daar lijkt wel geen einde aan te komen.
Mogguh dames!
He Ilona, je bent er weer! Welkom terug :mrgreen:
Enne Jeanine,vertel!! Hoe was het en hoe vond Connor het?
Ik ben even de stad in, kom vanmiddag even buurten :mrgreen:
DOEI!!
Hallo allemaal,… ik ben eindelijk weer eens een paar dagen vrij…heeeeeeeeeerlijk.
Lekker genieten van het mooie weer en behalve wat wassen en strijken doe ik lekker niks.
Ik weet niet hoe het komt maar ik heb het de laatste weken nog niet zo druk gehad lijkt het wel.
Komt ook door het vele werken van Chris en er gewoon veel op mijn schouders terecht komt.
Maar vanavond gaan we met zijn tweetjes naar Ari en Sylvester dus dat word lachen.
Luca zit ook weer een stuk beter in zijn velletje.
Klets de oren van mijn hoofd en is nu heel druk aan het oefenen met een duidelijk uitspraak van woorden.
Hij herhaalt dan een woord meerdere malen en is dan echt heel duidelijk bezig met de klank…zo schattig.
Tis dus bijv. niet meer banan maar banaan,… vind het telkens weer zo wonderlijk om te mogen meemaken hoe zo’n kleine mannetje de wereld ontdekt en probeert om die voor hem zo duidelijk mogelijk te maken :inlove:
Ilona, heb je de vakantie overleefd.
Ach getsie waterpokken,…ach ze kunnen het maar gehad hebben.
Fijn dat Bram je zo goed helpt met de kinderen, dat geeft jou toch ook weer wat rust.
Wil je je adres nog eens pb’en aub??
Arrianne, Lies en Marion, tis zo stil bij jullie…
Nog nieuwtjes???
Marieke knap zeg van Kris dat hij het al zo goed doet.
Als hij s’nachts ook droog is is dat vaak een teken dat hij onbewust dus al zijn sluitspieren voelt en het dus niet meer zomaar laat lopen.
Ik heb echter weleens gehoord dat kinderen die een broertje of zusje krijgen door alle nieuwe spanningen weleens terug vallen in broek plassen en dus zindelijksheids training net voor een bevalling niet zo handig is maar als ze net zoals Kris er al aan toe lijken te zijn zou ik het ook proberen denk ik.
Luca plast zijn luiers nog gewoon hardstikke vol dus ik wacht nog ff tot de zomer…
Meiden ik ga zo eens lekker een eindje fietsen met de kleine meneer,…tot later.
hilooo,
heej Iloon weer terug zie ik. Welkom welkom. Ai…vervelend die waterpokken, maar jij hebt het dan wel weer mooi gehad met de kidz!
Goed dat Bram veel helpt met de kidz. Heerlijk voor je enne n pc is helemaal geweldig (voor ons )
Niek geniet van je vrije daagjes. Kom lekker tot rust en met dit mooie weer kan t niet meer stuk! Fijn dat Luca ook lekker in zn vel zit. Scheelt n heleboel!
Jah Niek dat had ik ook gehoord van dat terugvallen en ik was n beetje voor de lol begonnen. Zo iets van es ff zien of ik spelenderwijs er mee bezig kan gaan en dan in de zomer voor t echie…maar jah…Kris doet het onverwachts zo goed dat ik dat maar nu door moet zetten en dan zien we straks wel hoe t gaat tijdens de kraamdagen. Mijn moeder is als kraamverzorgende van plan om t gewoon door te zetten.
Hij gaf trouwens net aan dat het au au was…en ik hem op de wc en tatarataaaa…helemaal zelf n poepie aangegeven zonder vieze broek :dance:
Verdes ben ik nu errug moe. Ik slaap snachts slecht en val om de haverklap in slaap en mn vingers, voeten en knieeen zijn behoorlijk pijnlijk van t vocht. Hoop zo dat de beeb komt, maar ben bang dat ik over tijd ga lopen…pffff.
Nou ga weer es nix doen :-*
Marieke
Oh Marieke, ik kan me voorstellen dat je het zat bent. En nou word het van de week weer 24 graden :roll: Wat fijn zeg, dat jouw moeder komt kramen (of zeg je dat niet zo :think: ) Lekker geen vreemde in je huis en je zit niet aan maximale uren en zo…Heeft ze dat bij Kris ook gedaan?
Die Kris gaat als een speer zeg! Toevallig ben ik Marnick net aan het verschonen nadat we bijna de hele ochtend in de stad zijn geweest. Hij was behoorlijk vol natuurlijk. Zegt hij: volle luier he? Allemaal plasjes… Ik zeg: ja, eigenljik moet je dat op de wc doen…Zegt ie weer: Ik moet plassen. Dus ik denk…laat ik hem er maar opzetten. En na een paar seconden komt er een plas. Je ziet echt dat hij bewust probeert er een plas uit te krijgen. Ik prijs hem iedere keer ronduit natuurlijk. Mij benieuwen…
Ben best moe van al dat lopen dus ik denk dat ik maar even met de benen in de zon ga met een lekker glaasje fris…krantje erbij. Marnick ligt er in dus komende 2 uur zijn voor MIJ :mrgreen:
Niek, groot gelijk. Was een beetje bijhouden en verder een beetje genieten. Even bijkomen is noodzakelijk. Gaat Luca van de week nog naar het kdv? Ik had net voor morgen een uitgebreide opruim en poetsdag gepland (weken terug hoor) als Marnick naar het kdv gaat. Hopelijk wordt het niet al te warm.
Veel plezier jullie vanavond bij Ari en Sylvester. Ik ken ze niet. Zijn dat cabaratiers?
Jaaa Iloon is er weer MET pc :dance:
Arme Zoey, ik heb weleens gehoord dat wanneer baby’s de waterpokken hebben gehad voordat ze een half jaar zijn ze de kans hebben het nog eens te krijgen… :think:
Meiden, ik heb dorst, ben er weer weg van!
Ken je de Lama’s Femke?
Arie zat daar tot voor kort ook in en was die kleine met dat baartje en wat langere haar.
Ja, de Lama’s ken ik wel. Nu weet ik wie het is…
Hoe was het? Leuke avond gehad?
Zo, man en kind zijn de deur uit. Ik denk dat ik maar gelijk een emmer sop pak dan heb je kans dat ik vanmiddag van het mooie weer kan genieten. Ik zal de kleine man vandaag maar eens wat vroeger ophalen.
Hij heeft het momenteel niet zo leuk in zijn groepje en dat komt volgens mij door 1 van zijn juffies. Het is een heel eigenaardig type en ze heeft haar stem ook niet mee (net een heks). Als Marnick huilt (en dat doet hij toch niet zomaar denk ik dan) dan dreigt ze hem bij de babies te leggen als hij niet stopt met huilen want huilen doen alleen babies. Ik heb haar daar wel op aangsproken want Marnick had het de hele week over “Bianca boos, babies liggen”. Ik vind dat niet normaal. Volgens mij voelde ze zich wel wat ongemakkelijk want ze probeerde het aan alle kanten goed te praten.
Jeanine, joehoe! Vertel eens van je Space Mountain verhalen!
Hoe is het met de andere meiden? Forum moe?
Meiden, ik ga aan de slag…meld me vanmiddag wel weer even.
Hey meiden,
Dat heb ik ook gehoord van die waterpokken, maar ik heb ook gehoord dat als ze het erg hebben ze weer geen risico lopen om het nog een keer te krijgen. Het schijnt zo te zijn dat als je wp hebt gehad onder een jaar dat je op latere leeftijd gordolroos kunt krijgen. Ik heb het zelf ook onder een jaar gehad, maar daarna nergens meer last van. Dus zal wel meevallen.
Word ik vanmorgen wakker met een dik oog. :shock: Ziet er niet uit. :roll:
Kan me heel goed voorstellen Mariek dat je het zat bent. Zullen we eens gaan wedden wanneer de beeb komt meiden???
Adres zal ik ff door pben.
Ga ff wassen enzo.
Nou nog een BIB-je hoor…
Kris wordt wel steeds aanhankelijker. Hoop dat dat n signaal is. Verders niet veel bijzonders hier. Mn moeder komt zo…gaan we ff gezellig shoppen, want ze kan morgen niet komen (ben ik alweer 5 jaar getrouwd…)
Jeanine…uitgedraaid?
Verders ff nix nu.
doegies,
Mariek
Ari en Silvester warenn erg leuk.
We zaten op rij 8 dus met onze neus er bovenop en na de show kwamen silvester en Arie nog ff met ons een babbeltje maken.
1 van de meiden hadden ze namelijk als zondebok uitgekozen en die kreeg de hele show dus opmerkingen van hun naar haar hoofd,… voor haar minder maar voor ons om je te bescheuren.
Ze kreeg na afloop wel een t’shirt en ze kwamen dus nog een babbeltje maken…leuke mannen hoor
Femke, ik zou die leidster er toch nog eens op aanspreken hoor als je aan Marnick merkt dat het niet lekker loopt en anders haar leidinggevende ofzo.
Ik vind dat echt niet pedagogisch verantwoord zo’n opmerking van haar.
Als ze al met huilen zo omgaat hoe gaat ze dan met andere dingen om.
En als je kind niet zo snel huilt en er dus duidelijk iets is wil je toch dat je kind getrootst word en niet bang gemaakt.
Poets ze…