Marieke,Wim en Kris,nogmaals gefeliciteerd met jullie kleine meisje !
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
1e nachtje een beetje kunnen slapen of gewoon heerlijk liggen genieten van het geprutteld van zo’n ukkie !
Ik kan niet zeggen ieniminnie,want men 10 pond,au denk ik meteen ! :mrgreen:
Laat je goed verwennen deze dagen en voor je het weet ga je al aan de …
Slaapt mevrouw twee nachten door om er vervolgens met haar broer weer een zooitje van te maken. Zelf op tijd naar bed gegaan met een paar slaappillen (homeopatische hoor) maar kon dus mooi niet slapen tot een uur of 12. Om twee uur was Zoey wakker en na even te huilen sliep ze weer. Om 4 uur beide kids wakker. Luke aan het hoesten en Zoey huilen. Dus met twee kids in bed gelegen. Kreeg Luke ook nog diaree, erg fijn, NOT! Tot een uur of half 6 met Luke in de weer geweest en om 7 uur weer met de kleine meid, die zichzelf ook weer onder gepoept had. Die pampers zijn echt niks meer. Ga zo maar gauw een ander merk halen. Al met al een lekkere … nacht dus. :roll:
Als Marieke is bijgekomen moeten we maar eens gaan kijken wanneer we die kant op kunnen. Dan neem ik meteen die beker voor je mee Pien. (wel ff helpen herrinneren, want ik ben nog steeds een zeef)
Tot laters…
Wauw Marieke :shock: dezelfde dag al computeren. Je bent een kanjer.
Genieten :inlove: :thumbup: :inlove: :thumbup:
Iloontje, meisje toch, dat is nu mijn nachtmerrie. Met 2 zieke / huilende kids in je eentje de hele nacht opzitten. Ook voor jou geldt: je bent een toppertje. Hou vol, er komen snel betere tijden :hug:
Ja, snel naar Marieke :dance: heb er nu al weer zin in.
:-* Jeanine
hello ladies :mrgreen:
Nou Marieke, je bent er inderdaad erg snel en alles goed gegaan lees ik! Fijn!! Leuk dat Kris zo goed reageerd op Roos :thumbup: 10 pond trouwens… AU :shock:
Ilona, slaap lekker vannacht Hoop dat het beter gaat met de 2 banjers!
Oh schiet lekker op dit, ga ik hier NET zitten komt Erik thuis :roll: Die is direct uit zijn werk gaan golfen dus heb ik nog niet gezien. Ga dus even sociaal doen :mrgreen: Misschien tot later!!
DOEI!!
Nou de waterpokken zijn weg, maar nu heeft Luke weer koorts. pfff. Ik zou gister bij mijn ouders gaan bbqen, maar hij werd niet lekker, dus naar huis gegaan. Toen hij een paar keer om zijn papa vroeg hebben we die gebeld en die kwam meteen. Natuurijk wilde hij toen wel wat eten. :roll: En samen op de bank zitten he. Dat vind hij dan toch het fijnste. Voor de zekerheid even getempt en toen bleek dat hij 39,7 had. best flink dus. Zetpilletje en even in bad en zo naar bed. Bram is hier nog een tijdje geweest voor het geval hij wakker zou worden, maar dat gebeurde natuurijk pas toen hij al weg was. Dus weer met Luke in bed geslapen. Gelukkig gaat het dan wel goed en slapen we allebei wel lekker.
Zoey is toch echt weer van de nachtvoedingen. Help me hopen dat ze dat niet meer wil als ik weer moet werken.
Gister trouwens samen naar de kletsmeneer geweest. Hoe ik me nu voel is normaal en de dingen hebben tijd nodig. We zullen dus wel zien hoe het gaat lopen en wat de toekomst brengt.
Vandaag maar een rommeldagje in huis en verders lekker niks doen.
Tot laters…
MARIEKE WIM EN KRIS VAN HARTE GEFELICITEERD!! Ik vind Roos een hele mooie naam!
10 pond wauw dat is zeker heel wat. Je schrijft trouwens dat ze om 17.00 kwam en daarna dat Kris de hele nacht doorgeslapen had dus ik neem aan dat je bedoeld dat ze er om 5.00 's ochtends was?
Geniet van je kraamtijd, laat je lekker verwennen door je moeder en we wachten natuurlijk met smart op foto’s!
:-* Marion
marion ook weer aanwezig :mrgreen:
Het viel mij ook al op :mrgreen:
He dames…niet zo cynisch naar Marion toe hè! :naughty:
Iedereen heeft wel eens de balen van het forum en iedereen maakt wel eens een opmerking die niet zo lekker valt bij anderen. So be it!!
Marion…welkom terug!!
De cardioversie van mijn vader is goed gegaan. Altijd spannend, hoor. :shifty: Maar hij heeft nu weer een hartritme van gem 70…en dat ten opzichte van variabelen van 80 tot 150…dan is dit een hele verbetering. Weer heel veel redenen om dankbaar te zijn!
Vandaag weer spullen inpakken, boodschappen doen, stoffen/zuigen…dus mijn ochtend en middag zijn weer gevuld voordat we naar de camping gaan.
Wel grappig de hele mailwisseling rondom Marieke/Roos…nee Marieke …inhoudelijk zeg ik niets! :mrgreen: …tegen de rest zeg ik: ik vind het allemaal prima, ik hoor wel van de klap.
Wel vind ik het jammer dat er al een aantal gezegd hebben niet te komen, maar goed…ik heb ook altijd verstek laten gaan vanwege de afstand…dus ik begrijp het zekerswel…maar jammer is het evengoed. Voor mij dan hè! :mrgreen:
In algemeenheid wil ik wel graag inventariseren of er een grote meeting komt of dat ik, eventueel samen met Mau, een kraambezoekje plan met/bij Marieke…
Marieke…mooie kaart! Vooral de openingszin spreekt mij aan! Gaan we nog eens over doorbomen.
Je hoort het niet zo vaak meer, vandaar dat het mij opviel.
Nou…ik ga er weer van tussen. Tot maandagavond, denk ik…
@Loekie wrote:
He dames…niet zo cynisch naar Marion toe hè! :naughty:Esther met mijn opmerking bedoelde ik niks verkeerds hoor,... viel gewoon op dat ze een tijd niet is geweest dat is alles.
Iedereen heeft wel eens de balen van het forum en iedereen maakt wel eens een opmerking die niet zo lekker valt bij anderen. So be it!!
Marion…welkom terug!!
Goed trouwens van je vader.
Goedemorgen,
Dames ga genieten van de laatste zonnestralen deze dagen !!!
Esther véél plezier op de camping,geniet !
Waar ligt de camping ergens,in de buurt ???
Ach ja wel fijn,als ik as.maandag weer mag beginnen met een hele lange dag,dat het gewoon regent !!!
Baal ik ook niet dat dit gewoonlijk mijn vrije dag is !
Stiekem toch wel…
Normaal zijn kids op vrijdag naar kdv,vandaag niet ivm maandag dus ja,gaan we dadelijk maar samen weekendshoppen !
Vanmiddag naar het huis van mijn ouders,eventjes versieren en wachten of even op en neer en dan einde van de middag klein feestje !
Volgend weekend naar zee,maar weer werkt niet echt mee.
Morgen komen er mensen naar de babykamer kijken,iemand nog interesse ? Hahaha.
Kopen we Ynske een leuke klerenkast en klaar is ieni !
Kom vandaag nog wel een keertje buurten denk ik !
Toedeloe,
Josien
Wat een gaaf bed :inlove:
Zo vond ik ze op marktplaats …
Goedemorgen meiden,
Gisteravond haalde ik Luke helemaal nat van het zweet uit zijn bedje. Hij moest huilen en riep om zijn papa. Dus die heb ik gebeld, was net weg want hij had zoey een laate fles gegeven en in bed gestopt zodat ik eerder naar bed kon. En wat denk je?? Hebben beide kids de hele nacht doorgeslapen!! Nou ja zeg. Iedere keer als Bram hier slaapt doet Zoey dat. Is dat een kosmisch teken ofzo?? :mrgreen:
Zal zo eens kijken of ik het kaartje ook binnen heb. Ben zo benieuwd.
Vandaag idd nog maar even genieten van het heerlijke weer. Ff lekker aan de wandel met de kleine meid.
De babykamer verkopen, jammer he? Vind het al jammer van al die schattige kleine kleertjes. Kan ze nog niet weg doen. Misschien krijgt mijn schoonzusje nog een kindje en als het dan een meid is gaat het daarheen. En sommige dingen wil ik echt bewaren. Maar ja niet veel plek hier in mijn kippenhokkie. :think:
Dat bed is idd erg leuk. Daar hebben wij het wiegje van.
Meiden geniet van het weer vandaag.
Dat wiegje van jou vond ik ook zo schattig Ilona…
Ik word ook weer helemaal kriebelig van al die baby spullen en verhalen.
Zouden mijn eierstokken dan toch weer aan het rammelen zijn :lol:
jaaaaaaaaa Niek is de volgende :dance: :dance: :dance:
Denk het niet
Femke dan :think:
Esther, ook van hieruit niets geks bedoeld hoor bij de vermissing van Marion :mrgreen: Maar als ik het zo lees van je, kan ik snappen wat JIJ denkt :mrgreen:
Marion, hoe is het ermee? En met Kian? Ook lekker aan het puberen?
Esther, fijn dat het goed gaat met je vader. Zoiets is altijd een opluchting.
Veel plezier op de camping…ben blij dat ik niet meer hoef (vroeger gingen we altijd met mijn ouders).
Wie gaan er naar Marieke kraamschudden dan? Ikke zeker wel, is maar 20 minuutjes rijden.
Josien, wat een geweldig mooi bed,doet me ergens aan denken…maar weet niet wat…
Marieke, als een tijd hebt en kunt zitten:…FOTO!!!
Ilona, je hebt het ook niet makkelijk he…geef luke maar een dikke knuffel en hoop dat hij snel beter te pas is. Julie doet precies hetzelfde; als Bob er is, dan is er niets aan de hand, ben ik alleen met haar: DRAMA.
Pien, zijn de ezeltjes prik gepost? Ben nieuwsgierig.
Tja wie is de volgende…geef je maar op voor de weddenschap:
Ik zeg Esther…2e plek gedeeld door Niek en Femke…
Zeg hebben jullie kids hier ook last van;
-blokjes kaas mogen niet op een bordje maar moeten in een bakje
-placemat goed neerleggen en niet scheef en al helemaal niet op de kop
-speelgoed mag niet verplaatst worden naar de andere kant van de kamer
En ga zo maar door…Julie houdt niet van veranderingen.