Hoihoi,
Zal ik dan toch Ynske’s kamertje niet verkopen ???
Misschien gaat het hier ook nog wel kriebelen dan !
Ach ja alleen oefenen is en blijft leuk !
Ik ben wel happy zo denk ik nog steeds.
Weddenschappen sluit ik niet af,het komt zoals het komt…
Ach ja en je weet het nooit.
Misschien zijn er onder ons stiekem al héél lang bezig en lukt het niet.
En ja leuk allemaal die kleine frutsels weer !
Kom ik ga even het huis (je)… van mijn ouders versieren.
Heb bij de bakker een lekkere aardbeienvlaai meegenomen,bij de AH en bus slagroom,een kaart met 60 erop !
Leuke thuiskomst dadelijk !
Tot later,
Josien
Josien, helemaal gelijk over het komt zoals het komt…ik bedoel meer bij wie de eierstokken gaan rammelen…
Ennuh, als je zolder groot genoeg is, waarom dan niet ff bewaren?
rammelen doe ze al hoor
Maar wij hebben toch besloten om eerst het huis in orde te maken… het huis heeft zich na de bouw behoorlijk gezet dus overal zitten haarscheurtjes dus ALLE muren moeten opnieuw geverfd worden :shock: en ik wil Luca zijn kamertje nu eens echt onder handen gaan nemen.
En dan natuurlijk nog trouwen in september en dan gaan we voor het echie denk ik…maar zeg nooit nooit want Luca is er ook gekomen na 1 pasionele nacht waarbij we ff de condooms waren vergeten :oops: :inlove:
Mmmm,nee zolder is niet groot genoeg !
We hebben alleen zolder nog,binnenkort als werkkamer van Sander,dus ook geen plek meer voor een 3e :mrgreen: !
Nou huis is versierd,ik moet er al naar binnen het het alarm uitschakelen,inschakelen heb ik nog nooit gedaan en nu voor die paar uur ook dus niet,held dat ik ben :oops: !
Even ieni in bed leggen en wat opruimen,
Doeg,
Josien
Hello ladies!!
Ben inderdaad nog even van de laatste mooie dagen aan het genieten. Morgen ook nog vrij en zondag werken.
Ben vanmorgen nog even met mijn broer en Marnick de stad in geweest voor een kado voor mijn moeder. Die wordt 7 mei 60 jaar en we hebben zondag een feestje op de pannenkoekenboot.
Kriebelen, rammelen. Hoe je het wil noemen. Ik beken…ik DENK er bijna dagelijks aan. Probeer iedere dag weer voor en nadelen tegenover elkaar te zetten om vervolgens weer alles opzij te zetten en het gewoon op z’n beloop te laten (moet ik alleen wel eerst even langs de dokter om dat spiraaltje eruit te laten halen :? ).
Kijk, we willen gewoon graag een tweede kindje en misschien is al dat geplan helemaal niet goed. Voor hetzelfde geld lukt een tweede niet (ik maak het van dichtbij mee).
En inderdaad, Esther en Marion zijn volgens mij al even bezig voor een tweede dus ik gok eerst op hen
Pien, ik verheug me op de 19e!!! Het is geen probleem als ik blijf slapen? Wat moet ik meenemen?
En ik kom graag op kraamvisite bij Marieke maar ik wil dan wel graag een dagje vol plannen. Ik vind de afstand prima maar niet voor een paar uurtjes.
Jeanine, je foto’s van Disney zijn leuk! Je ziet aan Connor dat hij aan alle kanten geniet! :inlove:
En Ynske in d’r grote bed!!! Slaapt ze met staartjes in Josien?
Kom, ga nog even in de zon 8)
Voor hetzelfde geld lukt een tweede niet (ik maak het van dichtbij mee).
En inderdaad, Esther en Marion zijn volgens mij al even bezig voor een tweede dus ik gok eerst op hen
Bij Kian duurde het ook best lang voordat ik zwanger werd en we zijn nu ook al weer bijna een jaar "voor het echie bezig". Als ik niet dit jaar nog zwanger ben dan stoppen we er mee, dan vind ik mezelf te oud worden en het leeftijdsverschil tussen Kian en zijn eventuele broertje of zusje ook te groot worden.
En ik kom graag op kraamvisite bij Marieke maar ik wil dan wel graag een dagje vol plannen. Ik vind de afstand prima maar niet voor een paar uurtjes.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Misschien moeten we eens even kijken of er iets in de buurt is om te doen. Dierentuin Emmen ben ik nog niet heel lang geleden geweest dus dat hoeft van mij niet zo maar er zullen vast nog wel andere leuke dingen te doen zijn daar toch?
@Marion wrote:
Daar ben ik het helemaal mee eens. Misschien moeten we eens even kijken of er iets in de buurt is om te doen. Dierentuin Emmen ben ik nog niet heel lang geleden geweest dus dat hoeft van mij niet zo maar er zullen vast nog wel andere leuke dingen te doen zijn daar toch?
Ik wil ook. Als we maar vooral lekker gaan eten weer met zijn allen :drool:
ff klagen hoor:
Bob zou een cadeau voor Julie halen…ik op zoek op mp voor een tweedehandse…uiteindelijk een bod gedaan…krijg een mailjte terug dat het bod akkoord is.
Vraag ik hem net (voordat hij met Julie naar de kermis gaat, kost ook geld) wanneer ik kan zeggen dat we hem ophalen…krijg ik als antwoord dat hij nog niet weet of het wel doorgaat, hij weet niet wat hij op de bank heeft staan…okay kan gebeuren zou je dan denken.
MAAR 10 minuten daarvoor zegt hij; als je vanavond toch niets te doen hebt, dan kan ik toch wel weg (zou wat met een vriendin gaan doen, maar ging niet door, vandaar dat hij oppast), dan kan ik lekker gaan stappen
Hetis maar weer eens pijnlijk duidelijk wat belangrijker is…
Vervelend Mau dat Bob nog steeds zo wispelturig is en niet Julie duidelij op 1 heeft staan.
Ach meid je bent gewoon beter af zonder hem.
Zoe een leuke vent die wel alle aandacht voor jou en je meissie heeft :-*
Hey meiden,
Ff snel want moet zo weer weg. Dacht je dat het allemaal nu wel klaar zou zijn met de ellende, maar nu is mijn oma ook nog overleden. Ze was net weer thuis uit het ziekenhuis en heeft waarschijnlijk een hartstilstand gehad. Gelukkig is het min of meer in haar slaap gebeurd. Wat een mega … jaar. Eerst mijn opa toen al die andere ellende en nu ook nog mijn oma. Mijn moeder is er echt stuk van. Zo sneu. Ik heb de afgelopen nachten bij Bram geslapen. Luke was nog steeds ziek en na dit soort dingen wil je ook niet echt alleen zijn. Ga er nu gauw vandoor want we gaan samen mijn oma afleggen. Meiden tot snel maar weer.
Ilona, wat een vreselijk bericht :o Gecondoleerd meis!!
En wat een verdriet voor je moeder ook. Heel veel sterkte voor jullie allemaal :-* :hug:
Ach meid, het zit je jullie inderdaad niet mee dit jaar.
Gecondoleerd met je oma en wel fijn dat je zoveel steun aan Bram hebt nu.
Als je een luisterend oor nodig hebt,…we zijn er meid. :hug:
dubbel
Hallo dames,
Na een paar dagen verbaasd, blij, nerveus, piekerend, enthousiast, flabbergasted , maar vooral verwonderd te hebben rondgelopen en nu het nieuws een beetje gezakt is wil ik jullie mededelen dat ik op 4 januari 2008 ben uitgerekend van onze 2e kleine spruit. We waren eerlijk gezegd totaal niet bezig met zwanger worden, aangezien we gezien mijn voorgeschiedenis er geen (nou ja misschien 1 ) seconde bij stil stonden dat we “zomaar spontaan” zwanger konden worden. Uiteraard KON het aangezien we niets gebruikten sinds Midas zijn geboort al, dus we waren ons zeker bewust van het risico. Aangezien dat al dik 2,5 jaar geleden is en naarmate de tijd verstrijkt
geef je jezelf steeds minder kans hierop…
Zelf waren we al wel maanden aan het nadenken OF we wederom de trip naar het ziekenhuis “wilden” doen voor een 2e zwangerschap. Hier was IK persoonlijk nog niet voor 100% uit, Erik wel, maar die liet de beslissing helemaal aan mij, aangezien ik er het meeste “last” van zou hebben. Misschien uit zelfbescherming, ik weet het niet, heb ik er nog nooit 100% achter durven staan. Aangezien als je aan die gevoelens toegeeft je je ook misschien de teleurstelling moet verwerken, en geloof me, niet zwnager worden is NOOIT leuk. Voor niemand niet, maar als je in de MMM zit ben je er ZO mee bezig, dat de dagen kruipen, je leeft van echo tot echo en laten we eerlijk zijn… er is niets spontaans of romantisch meer aan :mrgreen:
Nou, ik denk nu maar zo… het zal zo hebben moeten zijn! De stap heb ik niet hoeven nemen :mrgreen: hij is ons dus gewoon zomaar gegeven!!! Is is nog allemaal erg pril natuurlijk, maar ja, aangezien een beetje zwanger zijn niet bestaat, dacht ik wat maakt het ook uit! Ik vertel het gewoon!
Ik had het sommige onder jullie erg gegund om de 1e zwangere weer te zijn, ik weet dat er al echt een paar “bezig” zijn. Desalniettemin, we zijn erg verbaasd geweest deze dagen, maar ook weer heel voorzichtig aan het idee aan het wennen dat er nog eentje komt begin volgend jaar :inlove:
Jee Ilona, gecondoleerd met je oma! Kan me voorstellen dat je moeder er kapot van is. “Gelukkig” heeft oma er niet veel van gemerkt, maar het gemis en verdriet is daar niet minder om . Veel sterkte deze dagen en steun je moeder maar even extra :hug:
Fijn dat Bram er nu lekker veel is voor jullie :thumbup: 3 hoeraatjes voor de kletsman :mrgreen:
Hoihoi,
Ilona meid,sterkte voor jou en jullie gezinnetje !
Dan zie je maar weer eens hoe dicht nieuw leven en de dood zo dicht bij elkaar liggen op dit forum !
Pien wat leuk die banner,iedereen mag het weten nu horen,in 2008 zal er een nieuw Lipsje worden geboren !
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Super gefeliciteerd,met deze onverwachte,maar o zo leuke in verwachting verrassing.
Je ziet,moeder natuur gaat gewoon haar eigen gang.
De kids zijn total- loss,ik ga nu het witte goud opzetten,tot laterz,
Josien
Pien zoals je al weet ben ik echt reuze blij voor jullie… :dance:
Fijn dat je het nu al met ons allemaal deelt,…
Hoef ik tenminste niet meer mijn mond te houden want dat is echt niet mijn sterkste punt :mrgreen:
:o Pien!! Gefeliciteerd :dance: Leuk leuk!!
Waaaaahhhhhhh PIEN…GEFELICITEERD!!!
Wat supergaaf dat je zo spontaan zwanger geraakt bent!!!
Kan me goed voorstellen dat je even behoorlijk uit lood geslagen was, maar hopelijk kan je er nu echt van gaan genieten!! :-*
Ik lees dat sommige hun joker op mij en Marion gezet hebben…maar Pien is ons dus “voor”! Helaas zal het voor ons nog wel even duren. Dit weekend was volgens mijn banner mijn vruchtbare periode…maar helaas had ik volkomen onverwacht mijn 13 jarige nichtje te slapen in de caravan. Dus weinig ruimte voor privacy en gelegenheden…
Volgende maand beter. Of misschien morgenavond nog een poging wagen…
Marion…hoe oud ben je eigenlijk dat leeftijd voor jou mee gaat spelen? Ik heb voor mezelf, natuurlijk in overleg met Freek, gesteld dat ik na mijn 36e verjaardag niet meer zwanger wil worden. Wij hebben dus nog bijna 2 jaar de tijd. Maar we hebben dit besloten om dezelfde redenen als jullie waarschijnlijk.
Ilona, gecondoleerd met het overlijden van je oma. Fijn voor haar dat ze er weinig van gemerkt heeft…maar voor de nabestaanden is het een hard gelag! Het is zo abrupt…
Stertkte in deze komende tijd.
Mau, vervelend dat Bob duidelijk andere prioriteiten stelt dan jij. Misschien toch goed om eens duidelijke afspraken te gaan maken? Het mag niet zo zijn dat jullie keer op keer teleurgesteld worden.
Josien, leuke foto;s van Ynske en wat een prachtig bed!
Nou…ik ga maar eens slapen…ik dacht ff snel bij te lezen…maar er waren teveel dingen waar ik ff op moest reageren!
Tot morgen!!
Och Iloontje, meid, sterkte met dit toch onverwachte verlies :hug:
Zo dubbel
Pien, waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, net als Eshter. Wel grappig dat ik gelijk heb gekregen, toen jij pas schreef “wie is de volgende, Fem, Niek of Jeanine”. En dat ik toen zei “mss jij wel”
Meid, het is je gegunt. Super proficiat :inlove: