HERFST 2004 KAMPIOENTJES!

Me too Ilona…lekker avondje uit!!! En als jij zin hebt in een borrel dan moet je dat gewoon doen.

En ik had toch een keer goed opgelet…Hans is ook bezig met een eigen zaak!!!

Die zakjes van je Niek zijn echt geweldig, wat een geduld!!!

Nou Julie was vannacht eens weer vijf keer wakker, is lang niet voorgekomen en hoop dat het niet doorzet.

Heb nog ff wat leuke foto’s van Julie die een negerzoen eet en dan gaan we de kleren aandoen.

Nou ze zijn te groot volgens kok…maar volgens mij niet… :think:

Hey dames ff snel voordat ik weer moet gaan werken op deze mooie dag. :roll:

Ga wel iets leuks doen buiten met die gasten dan kan ik ook nog wat van het mooie weer genieten.

Gisteravond naar de verjaardag van mijn nichtje geweest die 2 werd.

Wat een verschil in ontwikkeling zit er toch op een half jaar tijd.

ALs ik zie wat zij nu doet en Luca nu doet is dit weer al een wereld van verschil als je ze zo met elkaar vergelijkt,…leuk om te zien.

Ilona hoe was je strand date??

Ben wel nieuwsgierig hoor :wink:

Pien stuur mij zo’n exemplaar aub want dat van mij is met het oud papier mee gegaan gisteren denk ik.

Goed ben weer weg, zo Luca bij mijn zus afzetten want Chris is met de mannen naar een autorace en ik moet werken tot 22 uur.

Ik dacht ik kom ff snel bij lezen voordat ik moet gaan werken maar ik zit geloof ik tegen mezelf te praten hier :lol:

Dat kun je wel zeggen Niek :mrgreen:

bEN OOK WEER FF TERUG VAN DE CAMPING…VRIJDAG GAAN WE WEER! :mrgreen:

Het blijft prachtig weer…dus pakken wat we pakken kunnen toch?!

Deze week druk met werken…woensdagavond naar mijn ouders. Mijn vader krijg donderdag een cardioversie om zijn hart weer normaal te laten tikken. (harttritmestoornis) Wordt de derde keer…hopelijk hoeft hij niet vaker dan eens per jaar… :pray:

Donderdagavond ben ik pas weer terug…en vrijdag gaan we alweer foetsie.

Dus als jullie me missen…stop met gissen…ik zit op de camping! :mrgreen:

Pien…mag ik een exemplaar??

Ik ben weer weg…lekker slapen! :zzz:

Jaaaaaaaa Marieke heeft een dochter ROOSIk las net in het andere topic dat ze vanmorgen vroeg is bevallen van een meisje van bijna 10 pond :shock:

Leuk zeg dat ze er is.

leuke naam ook (wist ik stiekem al :wink: )

@niek1 wrote:

Ik las net in het andere topic dat ze vanmorgen vroeg is bevallen van een meisje van bijna 10 pond :shock:

Leuk zeg dat ze er is.

leuke naam ook (wist ik stiekem al :wink: )

Wow :shock: :shock: :shock: Gaaf :inlove: :inlove: :inlove:
[/color]

MARIEKE, SUPER PROFICIAT.

Marieke en Wim en Kris , van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje en zusje Roos!

Hele mooie naam!

Marieke en fam, gefeliciteerd met jullie kleine Roos

GEFELICITEERD met jullie dame :thumbup: Geniet ervan met zijn 4-tjes

Wat een mooie dag om geboren te worden!!!

Marieke, Wim en Kris. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Heel veel geluk met z’n viertjes.

Flinke dame zeg! Hopelijk is alles goed gegaan…Ik ga gauw even spieken in het andere topic. Aprilmoeders? Meimoeders? Ik weet eigenlijk niet waar ze schrijft… :think:

Gevonden hoor! :wink: En jeetje…wat een supersnelle bevalling zeg! Hopelijk niet al te veel scheuren met zo’n flink dametje :roll:

Ik hoop ook dat alles goed is gegaan want zo’n stevige dame in zo’n tempo lijkt me niet niks eerlijk gezegd.

Verklaart wel een beetje mss waarom ze het zo mega zwaar had vort …

Wie weet hoe zwaar onze Kris was? Was dat ook zo’n super baby :mrgreen:

:dance: Marieke, Wim en Kris en van harte gefeliciteerd met ROOS

Echt een onwijs mooie naam!!! Toppie gedaan.

Hilooo,

Ff kort n berichtje. Thanx voor jullie felicitaties. Kris was by the way ongeveer 8 pond. Op zich wel groot, maar dit overtreft natuurlijk best wel…(k zei al tegen Wim…n derde zie ik niet echt zitten, want zul je zien gaat dat richting de 12 pond :mrgreen: )

Heel ff mn bevallingsverhaal. Achteraf gezien had ik wat dingen die duiden dat t eraan begon te komen. Ik had ineens behoorlijk last van mn heupen in bed en ineens veel minder gezwollen handen en begon veel meer te plassen (schijnen allemaal signalen te zijn). Om 23.00 uur gebroken vliezen. Schrok dus lekker wakker…eerst nix geen weeen. Om 2 uur snachts begon het dan toch eindelijk. Helaas buik- en rugweeen samen Om 15.00 de vk gebeld. Die gaf wel aan dat mn moeder vast mocht komen (= kraamverzorgende). Die was er om 16.00 uur en toen ook direct de vk gebeld. Toen die er waren 16.30 had ik 5 cm ontsluiting. Om 17.00 uur begon t heel heftig te worden en 10 minuten later had ik echt persweeen. Drie keer persen en…TATARATAAAAA…ROOS (Rosien Margriet naar de beide oma’s Clazien en Grietje)!!

Nageboorte kwam vrijwel direct en wel wat hechtingen (tja…vind je t gek met 10 pond…) maar verders alles owkay hier.

Kris is heel lief voor Roos al moet hij wel n beetje wennen. Gelukkig heeft hij de hele dag oma om zich heen. Owja…Kris heeft gewoon de hele nacht doorgeslapen. Hij werd pas wakker toen ik gehecht en al was!! SUPERS HE! BV komt ook mooi op gang…

Nou dat we me ff n verhaal. Foto’s komen nog. Moeten nog n programma installeren op de compu…

Kaartjes komen eraan!

:-*

Marieke

Mariek had je al een sms gestuurd, maar nogmaals van harte meid. Heftig hoor 10 pond. Jeetje zeg… ben er stil van. :lol: Fijn dat alles goed is gegaan en dat je moeder er was. Heb je maar weer mooi gedaan. Ben reuze benieuwd naar de foto´s van jullie wondertje. Geniet maar lekker van elkaar. Dikke kus.

Niek bedankt voor je smsje. Was even afwezig de laatste dagen. Zit even niet zo lekker in mijn velletje. Maar veder alles wel oke. Ga zol naar huis en meteen mijn bedje in.

Tot snel maar weer.

Wat leuk Marieke, dat je al zo snel je bevallingsverhaal met ons deelt! En fijn om te weten dat alles met jullie goed gaat. En nu die heerlijke kraamweek. Laat je maar lekker verwennen door je mamma, Wim en Kris zodat je lekker kan bijkomen en kan genieten van jullie geweldige dochter :inlove: !!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte jullie wereldwonder(tje) Roos!!!

Heftige bevalling zo te lezen!

Geniet van de kraamweek en laat je maar lekker verwennen!

:-* :-* :-* :-*

Zo zo dat was een snelle tante :lol:

marieke laat je maar lekker verwennen door je mama en je mannen natuurlijk.

Ilona graag gedaan hoor meid :-*