Hoeft toch niet stiekem Josien!!! Als bruid wil je gezien worden hoor!
Jeanine, wat fijn dat het weekend zo geslaagd was. Zeker ook lekker weer gehad? En wat een geduld zeg, heeft Connor.
Niek, wat balen dat je na die paar dagen bijkomen weer voor zo’n lange week aan de bak moet. Ik heb helaas ook het hele weekend dienst. Morgen van 10.00 uur tot 18.00 en zondag van 08.00 tot 16.00 uur Bleh!! Zullen we aan elkaar denken dit weekend ?
Zit ik gisteren in de trein naar mijn werk. Lekker Ezeltje Prik erbij… (voor degene die geen kind op kdv hebben, dit is een maandblad wat bij de kdv’s ligt met allerlei info zoals in die blaadjes van Groter Groeien maar dan wat meer gericht op kdv…snappen jullie :think: ). Maargoed, ik sla de pagina om en wat zie ik… :shock: :o Een mooie foto van Hans, Senne en Victor op de tribune van het stadion!!! Echt leuk. Ze stonden in de rubriek Pappaparade en pappa Hans was aan het woord over het vaderschap gecombineerd met een carriere als profvoetballer. Lies, waarom heb je dat ons niet verteld?? Echt leuk om te lezen…
Maak het niet te lang want wil vandaag nog wel even van het mooie weer genieten voordat ik het weekend achter gesloten deuren doorbreng.
Toedeloeeee
Gaaf Femke ik ga gauw kijken want die bladen krijgen wij ook altijd.
Met goedkeuring van Marieke ff de kraamzakjes showen
leuk Niek :thumbup: Ziet er goed uit!
Heb net even dat blad opgevraagd bij de uitgever :mrgreen: (met een kulsmoes, maar aangezien ik verder niet nieuwsgierig ben :mrgreen: ) Ik krijg dat blad anders niet aangezien ik een ontaarde moeder ben die haar kinderen niet naar een KDV brengt omdat ze daar zo leuk samen spelen (correctie: ziek zijn).
Hier proeven jullie vast enige frustratie uit hahahahaha :lol: :lol: Niets persoonlijks bedoeld hoor, maar je wilt niet geloven hoe vaak ik dat wel niet te horen krijg :roll:
heeeeeeeeeeee zou Marieke dan een meisje krijgen :think: Het is wel roze he
@pientje wrote:
heeeeeeeeeeee zou Marieke dan een meisje krijgen :think: Het is wel roze he![]()
Hallo slimmerd

Dames…wij gaan zo naar de camping…tot over een paar dagen. Niet veel doorzakken tijdens de Koninginnenacht en niet te veel zooi kopen op de vrijmarkten!

Duh
…dat juist JIJ nu een reactie geeft hierop
hihihi…ik geloof dat ik ff ga “editten”… :mrgreen: :mrgreen:
Gaat tie lekker dames :lol:
@femke wrote:
Een mooie foto van Hans, Senne en Victor op de tribune van het stadion!!! Echt leuk. Ze stonden in de rubriek Pappaparade en pappa Hans was aan het woord over het vaderschap gecombineerd met een carriere als profvoetballer. Lies, waarom heb je dat ons niet verteld?? Echt leuk om te lezen…
Huh, is Hans profvoetballer :think: :oops:
@pientje wrote:
Heb net even dat blad opgevraagd bij de uitgever :mrgreen: (met een kulsmoes, maar aangezien ik verder niet nieuwsgierig ben :mrgreen: )
Krijg net een mail dat ze wat exemplaren opstuurt 8)
Hier is ie natuurlijk al met t oud papier weg…
Ik heb net ook met een kul-smoes gemaild naar de Marikenloop in Nijmgen.
Sander vertelt me net doodleuk dat zijn wijnuitstapje,maar 1 dag gaat behelsen in plaats van 2…zucht… was gisteren de laatste dag van de voorinschrijving…Mannuh :wall: :wall: :wall: !
Gr Josien,die nu val 3 kanten in de kijker zit,schuttingen zijn door manlief verwijderd en de achterburen bouwen nog steeds een zwembad !
Wie weg gaat,fijn weekend…
Gr Josien
Zozo profvoetballer…ben benieuwd naar het stuk, dus als jullie hem uit hebben…
En Josien, de jurk nog gezien???
Nou ik ben ook weer van de partij…zolang de com het volhoudt, moet echt een keer een andere…maar ja de centjes he…als ik het bij elkaar heb, dan ga ik voor een laptop.
Het is trouwens geen doen om bij te lezen…dus val er maar gewoon ff in.
Marieke…houd je het nog een beetje vol met de warmte??? Ben benieuwd naar het volgende wondertje…dus dame…
Ilona, de toppers…weet niet of jij het wat vindt, maar je kan tegenwoordig shirtjes kopen met bv: IK HEB ER DE KRACHT VOOR, MAAK ME GEK. Misschien een idee?
Verder eigenlijk niets bijzonders…lekker genoten de afgelopen tijd. Nadat ik me met Pasen zo druk maakte is er een knop omgegaan, ben gewoon toe aan een nieuwe vent…dus dames als jullie er nog 1 in de aanbieding hebben??? Weekendrelatie is niet uitgesloten :mrgreen:
Ben weer druk geweest vanavond:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1350086#1350086 :mrgreen:
Ik heb honger en ga nog ff wat eten…morgen gaan Bob, Julie en ik naar Duitsland, lekker shoppen…heb er zin in.
:inlove:
Hey Mau,
Ja hoor z’n shirtje vind ik wel grappig om daarheen aan te doen. Gewoon lekker fout dus voor de lol.
Bellen van de week wel ff.
Hihi humor Mau die mat :mrgreen: :lol:
Wat betreft je sms-je…ik zou t echt niet meer weten…(was ik degene die die site kende eigenlijk :think: …hoezo zwangerschapsdementie??)
Verders hier nix aan t handje! Kris heeft vanmiddag heerlijk in t zwembadje (boot) in de tuin gezeten.
Ga weer lekker naar bed!
doegies,
Mariek
Marieke
>mijn fout, ik heb de verkeerde Marieke aangeklikt, was bedoeld voor een vriendin van me die bij KPN werkt. Maar Jeanine wist hem ook, hebben toen volgens mij een mailtje van gehad. Maar ik heb hem al gevonden. Had je trouwens een plaspauze???
:mrgreen:
Ow ja, Hans onze profvoetballer, ik zat er nog even over te denken, maar dacht toch echt dat Liesbeth het over een eigen zaak had.....
Nou we gaan in bad en dan een drukke dag voor de boeg......tot later
Hoi dames,
Ben er ook nog eens :oops:
Senne zit nu echt wel in zijn peuterpuberteit :roll:
Verschrikkelijk vermoeiend dus heb vaak zelfs niet de energie om te kokken!
Nu lekker een weekendje bij mijn ouders zodat zij senne wat van me kunnen overnemen en kan ik wat meer aandacht aan victor geven.
Fem, ik wist zelf niet dat het deze maand in ezeltje prikje stond, hier ook geen kinderen op het kdv dus heb het blad zelf niet; Iemand toevallig nog een exemplaar over?
Mau, Hans heeft idd samen met een paar vrienden een eigen zaak maar hij is ook profvoetballer bij fc utrecht.
Niek, die zakjes die voor je marieke hebt gemaakt zijn echt prachtig!!!
Zal later nog op iedereen reageren, senne is al een uur aan het zeuren om naar mij zus te gaan dus zal nu maar eens vertrekken.
Arch. zo slaapt ze een nacht door en zo is ze weer s’nachts wakker. IK WIL SLAPEN!!!
Mau ik heb echt mega zin in ons avondje uit. Zal nog wel ff vrij regelen voor de dag erna. Lijkt me wel zo handig. En oppas zal ik ook ff regelen.
Ga zo even naar het park tegen over mijn huis. Ff lekker wandelen met een vriendin en haar kids.
Gister mijn vrijgezelle vriendinnen over de vloer gehad. Man wat een verschil zeg. Kan gewoon niet meer normaal deel nemen aan de gespreken. Ben ik nou z’n burger trut geworden?? Maar wel leuk om al die verhalen te horen. Hun leven draait echt alleen maar om stappen en winkelen. Zit je dan met je baby op schoot. :roll: Soms mis ik dat wel, maar aan de andere kant ook helemaal niet.
Ga vanavond naar het strand met Bram. Lekker flesje wijn mee. Geef morgen dan wel een fles en dan kolf ik wel. Beetje om mijzelf denken is ook wel eens goed. Bij Luke was ik daar heel moeilijk in, maar dat wil ik nu echt anders gaan doen. Gewoon ook eens de deur uit en wat kunnen drinken (niet dat dat zo belangrijk is) Maar jullie snappen het vast wel.
Tot laters…
dames, even snel… krijg net post met 10 van die ezeltje prikjes erin :mrgreen: Wie er interesse heeft kan me even mailen , dan stuur ik ze van de week even op
Ben snel weg, moet poetsen. Even de stofzuiger erdoor en de keuken opruimen, het is hier echt een bende. Maar ja, wat wil je na al die dagen mooi weer…
Grts ,Pien