blabla
Maartje :hug:
Heb je ook weer ruzie met je vriend? Is hij nog wel blij met jullie aankomende tweeling?
Vind het zo rot voor je dat het allemaal zo moet lopen :hug:
stuur je ook even een pb!
Maartje, hoe is het met je?
blabla
Wat een moeilijke dag :hug:
:hug: :hug: :hug:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd hoe het met jou/ jullie gaat
wilde even zeggen dat op hyves er een groep is voor moeders waar je evt. gratis spullen/ uitzet kan krijgen… misschien een idee.
hoe gaat het verder met je?
groetjes,
louise
ik ben ook wel benieuwd hoe het met je gaat…
Ik ben ook benieuwd meid hoe het nu is…?
blabla
Maartje wat fijn om even wat van je te lezen. Poeh da’s niet niks zeg 2,5 week ziekenhuis :hug: Gelukkig gaat het nu weer een beetje. Sterkte en succes nu het allemaal wat zwaarder gaat worden. Krijg je het in je koppie al wat meer op orde? :hug: :-*
@~Maartje~ wrote:
heey allemaal,
sorry dat het een tijdje geleden is
ik ben net weer uit het ziekenhuis heb 2,5 week in het ziekenhuis gelegen omdat ik heel erg veel afviel en ik eten amper nog binnen hield intussen ben ik al weer wat kilo’s aangekomen en gaat het wel weer wat beter heb al wat meer kracht voor de rest gaat het wel goed
gelukkig zijn er een aantal problemen wel grotendeels opgelost dus dat is een goed begin veder word het nu wel zwaar ben nu 25 weken en heb nog ong 9 weken te gaan dus dat is wel erg spannend…
Goed te horen dat het nu weer wat beter gaat en een aantal problemen zijn opgelost.
Nog 9 weken te gaan, dan ben je 34 weken…worden je kindjes dan al gehaald?
zo he, nog maar 9 weken! wat gaat dat snel zeg… en 2,5 week ziekenhuis, bah! :hug:
hoe is het nu met jou en je vriend? :hug:
blabla
jee meis… dat is niet niets allemaal :hug:
:think: … :hug:
Jammer dat het zo loopt…maar de realiteit is wel dat het nu alleen maar om je babies draait, ik hoop dat je er wel uitkijkt naar het moment dat ze er zijn en je er voor kan gaan zorgen (zoals ik het nu lees, wordt ik een beetje verdrietig, de kleintjes hebben hier ook niet om gevraagd)
@Mandala wrote:
:think: … :hug:
Jammer dat het zo loopt…maar de realiteit is wel dat het nu alleen maar om je babies draait, ik hoop dat je er wel uitkijkt naar het moment dat ze er zijn en je er voor kan gaan zorgen (zoals ik het nu lees, wordt ik een beetje verdrietig, de kleintjes hebben hier ook niet om gevraagd)
hier ben ik het wel mee eens.
jeetje… sterkte ermee hoor.
En als je het echt niet ziet zitten, is het dan geen idee om na te denken over adoptie? En zijn zoveel mensen die heel graag een baby willen…
jeetje, meis !
sorry hoor, maar als je er NU al op deze wijze over denkt… :shock:
Logisch toch dat het om baby’s baby’s baby’s draait…
Wat vreselijk erg dat die twéé wondertjes duidelijk niet welkom zijn.
Zoals hierboven gezegd: mss beter adoptie overwegen… er zijn zovele mensen die zooooooooooo graag één baby zouden krijgen en wie het niet gegeven is.
Ik zal wellicht hard klinken voor je, maar sorry ! Ik zit hier echt in shock !!!
pffffffft, ga eerlijk zijn: ik heb al een tijdje een héél vreemd gevoel bij dit topic en het wordt alleen maar versterkt.
Zal dit topic mss beter overslaan in de toekomst …
Gerda