ik zou niet weten wat het is ik snap er zelf ook echth elemaal niets van maar ga er zeker werk van maken want ik snap het allemaal niet meer.
Wat fijn dat de echo goed is :dance:
Maar wat raar zeg dat de placenta waarschijnlijk nu achter ligt. Ik zou ook een second opinion vragen bij de gyn. Misschien scheelt dat wel heel wat weekjes plat liggen.
Zit je bij het Gemini?
ja ik loop daar ja over twee weken moet ik terug,
ik ben gisteren naar de bios geweest en heb best wel een trap op gelopen en alles en ik heb ook al een week niet gebloed ik snap er echt helemaal niets van.
top dat je al zo lang niet gebloed hebt! Kan je niet eerder bij gyn terecht?
ik heb ze al geprobeerd te bellen maar krijg steets te horen het heeft geen spoed dus tot over twee weken
ik zou ook even een afspraak maken in het ziekenhuis!
Dan moet je het dus gewoon ff aandikken! Kom op zeg, hier kan best naar gekeken worden! Zeg dat je ontzettend bloed ofzo… (en kom je daar is het gestopt…) of vraag idd gyn aan telefoon!
@mamadidi wrote:
ik heb ze al geprobeerd te bellen maar krijg steets te horen het heeft geen spoed dus tot over twee wekenhmm apart…
mag ik ook eerlijk zijn en wat sceptisch…
Ik denk sinds een paar dagen… OF je hebt het vanaf dag 1 niet goed begrepen of er klopt iets anders niet… ben helemaal niet zo heel snel wantrouwend… maar vind je verhaal wel wat erg warrig worden nu… sorry :oops:
Ik hoop dat het allemaal goed komt, maar vind de hele gang van zaken nu echt raar.
Ik bedoel… hier helemaal niets aan de hand, maar als ik de poli gynaecologie bel met een vraag dan word die wel serieus genomen en als ik aangeef dat ik vloei of me emotioneel niet lekker voel bij iets, dan kan ik meteen komen.
Dus bij “het is geen spoed kom over 2 weken maar” kan ik me niets voorstellen… :shifty:
hoi hoi
Wat bijzonder zeg… de placenta er (weer) achter huh?
Ik heb wel eens gelezen dat als de placenta ervoor ligt en je groeit goed dat die placenta weer een beetje naar boven/achter meegroeit en weg van de BM mond… Dat zou idd schelen ook qua bloeden… en wie weet heeft de rust ook geholpen? Maarre idd het blijft gokken hoe wat en waarom dus blijf strijden en bellen voor de second opinion/afspraak etc. Hebben ze de pretecho ook vastgelegd op DVD/foto? Kan je die ook mooi meenemen! Succes! Gewoon zeggen dat je erg emo bent en in de war… eerlijk zeggen en ze moeten je gewoon helpen, toch?
@mamadidi wrote:
ja ik loop daar ja over twee weken moet ik terug,
ik ben gisteren naar de bios geweest en heb best wel een trap op gelopen en alles en ik heb ook al een week niet gebloed ik snap er echt helemaal niets van.
Maar dan lig je dus niet meer op bed?
hmm ik vind het ook raar van het zhuis…uberhaupt zou zo’n tegenstrijdige echo al reden zijn voor een spoedafspraak naar mijn idee.
Zeker nu je onder behandeling bent is 1 telefoontje genoeg om je as week al in te plannen hoor!
Je hebt het recht op duidelijkheid. En anders langs de VK.
Onnodig platliggen lijkt mij geen pretje en ook niet handig met een groot gezin.
Vreemd :think:
@Soleil wrote:
@mamadidi wrote:ja ik loop daar ja over twee weken moet ik terug,
Maar dan lig je dus niet meer op bed?
dat dacht ik dus ook :think: …???
hopelijk is gewoon alles nu weer rustig en kun je verder met gewoon genieten van je zwangerschap zonder de hele tijd in bed te moeten liggen…
Officheel moet ik nog steets plat maar ik bloed niet en hoor zeer tegenstrijdigen dingen.
Dit weekend ben ik een beetje gaan kijken hoe alles liep als ik niet steets op bed lag en het is goed gegaan.
Morgen bel ik weer het ziekenhuis ik wil deze week gewoon gezien worden ik ben de gene om wie dit gaat.
heel goed, je hebt gelijk!
Je hebt gelijk hoor!
Hopelijk tref je een meer inlevende secetaresse. Anders vraag je om een belafspraak voor deze week of kijk je of je bij een arts-assistent te recht kunt.
Als ze moeilijk blijven doen, kun je kijken of je via je huisarts een afspraak kunt krijgen bij de gyn.
Laat dit goed uitzoeken! Zeker met het oog op de bevalling. Wie weet heb je twee placenta’s of een bijplacenta! Bij mij is dit maar net goed gegaan!
Liefs Suzanne
fijn dat het bloeden minder is en hopelijk kunnen ze nu wel in het ziekenhuis een beetje normaal reageren hou je ons op de hoogte…
@Cell wrote:
mag ik ook eerlijk zijn en wat sceptisch…
Ik denk sinds een paar dagen… OF je hebt het vanaf dag 1 niet goed begrepen of er klopt iets anders niet… ben helemaal niet zo heel snel wantrouwend… maar vind je verhaal wel wat erg warrig worden nu… sorry :oops:
Ik hoop dat het allemaal goed komt, maar vind de hele gang van zaken nu echt raar.
Ik bedoel… hier helemaal niets aan de hand, maar als ik de poli gynaecologie bel met een vraag dan word die wel serieus genomen en als ik aangeef dat ik vloei of me emotioneel niet lekker voel bij iets, dan kan ik meteen komen.
Dus bij “het is geen spoed kom over 2 weken maar” kan ik me niets voorstellen… :shifty:
:think:
@~Claudia28~ wrote:
@Cell wrote:mag ik ook eerlijk zijn en wat sceptisch…