Help mamadidi haar zwangerschap door, op naar 37 weken!

Nou, hij is geopend hoor meis!

Mamadidi heeft een placenta praevia totalis en dat betekent dat ze eigelijk niets mag, bij het minste en geringste kan ze gaan bloeden en ook veel.

Dus ze moet zoveel mogelijk platte rust nemen en dan is het nog een lange tijd te gaan vanaf nu tot 37 weken…

Dus… kom maar op met de leuke berichtjes, mopjes, grapjes, wetenswaardigheden, gewoon dagelijks nieuws wat je wil delen enzooo

:thumbup:

Lig je al op bed?

Dan deel ik met je dat ik hier al lekker heb staan ruzien met manlief (hormonen he) ik opzie tegen de vakantie omdat lang in de auto zitten me al aardig tegenvalt en ik natuurlijk zoals elke zwangere nog veel te veel in mijn hoofd heb wat ik gedaan wil hebben en besef dat een deel helemaal niet reeel is…

adem in adem uit dus maar…

Verder keutelen we maar wat aan deze zondag…

Knuffel!

Heel veel sterkte de komende tijd!!

Is er nog een kans dat je placenta wat omhoog gaat met het groeien van de baarmoeder?

Met 12 weken lag mijn placenta er vol voor, met 20 weken gedeeltelijk enmet 34 weken was hij 4 cm van de uitgang vandaan.

Heb ook lang niks mogen doen!

Liefs Suzanne

hahahahah Lief van je Cell ik dacht eerst dat je een geintje maakte hahahahah

ik heb een goede nacht gehad ik heb tot 09:00 liggen slapen heb veder tom en jerry zitten kijken je moet toch iets hahahaha ik lig nu in bed en heb nog niet eens gedoechd dat komt vanavond wel.

morgen wil ik ook dat ons bed verschoond word want ik vind dit niet fris meer.

ik bloed op het moment niet maar gister avond wel door mijn ritje naar de winkel dus ik blijf tot dinsdag weer in bed dan moet ik naar de gynocloog toe.

wij slapen beneden in de voorkamer gelukig want dan ben ik overal bij en kan ik op straat kijken.

mijn schoonmoeder gaat van de week mijn opblaad bed ( zo’n ding met een moter er in ) in de tuin zetten en dan mijn bedden goed er bij en dan ben ik toch nog buiten.

suzusuzu

Nee bij mij is helaas de kans heeeeeeeel klein dat hij mee naar boven gaat groeien.

hoe lang heb jij plat gelegen ???

Tjeetje meis, ik hoop dat het liggen zijn vruchten afwerpt en dat je straks wat verderop weer wat kan en mag rondlopen.

Succes :-*

Jeetje meis niet niks zoveel weken plat. :hug: :hug: veeeeel dvd’s huren en kijken

@Cell wrote:

Lig je al op bed?

Dan deel ik met je dat ik hier al lekker heb staan ruzien met manlief (hormonen he) ik opzie tegen de vakantie omdat lang in de auto zitten me al aardig tegenvalt en ik natuurlijk zoals elke zwangere nog veel te veel in mijn hoofd heb wat ik gedaan wil hebben en besef dat een deel helemaal niet reeel is…

adem in adem uit dus maar…

Verder keutelen we maar wat aan deze zondag…

Knuffel!

Was dat vandaag hot ofzo? Ruzieen met manlief… Hier ook. Ik was ontzettend kwaad & dat had ik even nodig want anders dring ik niet tot hem door :mrgreen: :mrgreen: …

Maar dat is niet interessant voor mamadidi!

Wens je heel veel succes, sterkte de komende tijd meid!

Als ik leuke mopjes heb zal ik ze komen vertellen, maar ik ben er niet zo goed in!

In ieder geval een :hug: :hug: , misschien helpt dat een beetje :wink:

Even een :hug: tussendoor!

whahahaa Sanne…

Ruzie hoort af en toe in elke relatie toch! Ik krijg het altijd spaans benauwd van stellen die altijd maar klef en lief met elkaar zijn. Krijg dan zo’n gevoel van… dit is toch niet echt??? :shifty:

Didi, dat luchtbed in de tuin klinkt ook lekker comfy! :thumbup:

Net als de anderen hoop ik ook dat je af en toe toch de vrijheid krijgt om even wat te doen. Ik zou in elk geval gillend gek worden.

Ooit eens 3 weken plat gelegen ivm nierbekkenontsteking en dat vond ik al afzien.

Puzzelboekjes! als je er tenminste van houd dan he :think: Van die woordzoekers.

Of regel een nintendo ds met van die leuke braintrain spellen en proffessor layton en de curious village ofzo. Kan eerlijk zeggen dat het helemaal niet verslavend werkt :liar: en het duurt ook helemaal niet zo lang om dat spel te spelen :liar: :lol:

Laat vandaag maar lekker je bedje verfrissen, zelf een douche ( als zelfs staan te veel is, kan je volgens mij bij de thuiszorg wel een douchestoel lenen) en dan maar flink Kokken he :-*

Wat een lief initiatief.

Mamadidi, wat een pech om zo je laatste zwangerschap door te moeten komen.

Zou een bed in de woonkamer niks zijn?

:hug:

Ook ik wil je een :hug: geven, wat lijkt me dat verschrikkelijk.

Laat je in ieder geval maar lekker verwennen!

Heel veel sterkte de komende maanden.

Dikke :hug: voor mamadidi!

Beken eerlijk: ben lichtelijk jaloers, maar wil maar voor 1 week ruilen. Denk dat ik dan wel weer bijgeslapen ben :roll: Nee, zonder gekheid, 24 weken plat is echt geen pretje, zeker met niet al die zorgen eromheen… Dikke knuff voor jou dus :-*

:hug: pff wat lijkt mij het moeilijk om zolang plat te moeten :hug:

Hoi meiden

wat lief dat er zo masaal aan me gedacht word door jullie doet me goed en het sleept me er een beetje door heen.

vamorgen is een vriendin langs gekomen bij me die komt vanaf nu elke maandag morgen ( haar dochter zit bij mijn zoon op de peuterspeel) dat vind ik erg lief van haar.

je merkt met dit soort zaken wel aan wie je wel en niet wat heb.

ik heb een vriendin in de straat die zie of hoor ik totaal niet en mijn bloed eigen zusje ook niet en dat doet me wel erg veel verdriet.

veder heb kreeg ik gisteren koorts tot 39 aan toe en overal spierpijn dat is wel weer afgezakt gelukig alleen hbe ik nog wel pijn met slikken en ik krijg pijn in mijn nek van het zitten en liggen.

gisteren heb ik ondanks dat ik op bed lag bloed verlies vandaag tot heden niets ( even afkloppen )

ik maak me wel erg veel zorgen over mijn zwangerschap ik ben zo bang het kindje te verliezen.

Kaatjes: de eerste twee dagen heb ik ook al mijn slaapte kort in gehaald hhahahahahahahah ik riep die dag er voor nog ik wil slapen en rust hebben nou die heb ik nu hahahahah

joseetje: ik slaap al beneden we hebben onze slaapkamer beneden staan we slapen in de voorkamer dat is een groot voordeel.

cell ik ben bang dat als ik een ds zou hebben in mag leveren aan mijn zoon hahahahahhahhaha.

mamadidi ff een :hug: en :-* voor jou

Jeetje, blijft het bloedverlies zo lang aanhouden? Heftig hoor :hug:

Ik moest na elke bloeding aan het ctg en dan indien nodig een opname (maar meestal weer naar huis gelukkig). Maken ze bij deze termijn nog geen ctg’s bij bloedverlies?

Veel sterkte maar weer :hug:

inleveren van een ds aan schoonlief… prima… maar dan heb jij hem onder schooltijden en s’ avonds.

Kan er zelf uren mee zoet zijn, ben nu bezig met de doos van pandora, maar ja. Ben dan ook gek op raadsels.

En lezen? dan zou je iemand af en toe naar de bieb kunnen sturen voor wat leesvoer.

Snap wel dat je het spannend vind allemaal. Elke zwangere maakt zich zorgen over het halen van de eindstreep, zal het kindje het allemaal wel redden, zal het gezond zijn en nu is dat natuurlijk extra spannend omdat je gewoon weet dat er extra risico’s zijn.

Knuf hoor :-*

schoonlief moet zoonlief zijn… zwanger zeker :lol:

morgen brabbel ik weer even iets maar ik ga nu even slapen ik heb overal last en pijn van door de griep

:-*

Ahhh, nu ook nog de griep erbij, het zit je echt niet mee he.

Ik vraag me eigenlijk het zelfde aan als beebiebeer. Ik moest ook na elke bloeding een paar dagen in het ziekenhuis blijven met ctg’s ect. Maar misschien kan dit niet op dit termijn?

Ik mocht gewoon doorblijven werken, zolang ik geen bloedverlies had. Met 25 weken verloor ik mijn slijmprop met wat bloed en omdat ik er geen goed gevoel over had, ging ik voor controle op de verloskamers. Daar bleek de bevalling begonnen te zijn en kreeg ik weeënremmers. Daarna naar het LUMC door. Het zakte gelukkig af, maar hierna nog een paar keer met bloedverlies in het ziekenhuis gelegen. Door deze combi moest ik ook bedrust houden. N.oah is uiteindelijk met 37 weken geboren gelukkig.

Liefs Suzanne