ohmen wat heftig zeg. Hopelijk blijft beebje lekker zitten waar hij zit, en kom jij je dagen een beetje door.
Heel veel sterkte!
jeetje heftig zeg! Heel veel sterkte!!
hoe voel je je vandaag
Hoi meiden
ik ben nu net een uurtje thuis uit het ziekenhuis vandaan de nekplooi meting is eindelijkkkkkkk gelukt dit was de laatste kans en die is dus gelukt.
we hebben het nog over het bloedverlies gehad dat ik nog elke dag bloed is heel erg normaal en dat zal zo wel door gaan ook hoe veder ik kom in mijn zwangerschap hoe meer ik ga bloeden.
ik heb nog maals gevraagd of hij nog verplaatsen gaat de kans bestaat maar normaal hebben vrouwen dan een slipje er voor ( vraag me niet wat het is ) en dat heb ik dus totaal niet dus hij acht die kans niet heel groot maar ik zie elke kans als een kans.
hij vroeg wel meteen of ik me wel aan de leefregels hou dat doe ik dus hij was al blij.
hij heeft ook gegokt op een geslacht en hij zei een jongen en de vk een meisje maar 11 mei krijgen we te horen wat het word dan kunnen we dingen kopen want hoe veder ik kom hoe minder ik naar buiten ga ( ik kom nu al amper buiten.
ik heb alleen nog oorpijn en spierpijn en hoofdpijn gelukig geen koorts meer over twee weken moet ik terug komen bij de gyno.
ik vind het echt super dat jullie zo mee leven
mooi dat de meting gelukt is, enig idee hoelang de uitslag duurt???
van de echo kreeg ik te horen dat hij echt prima was en het bloed waneer ik weer kom over twee weken.
Mooi dat hij goed was bij de echo! Geeft je toch weer wat extra rust!! vermaak je je een beetje, lijkt me echt super zwaar dus ff een dikke :hug:
@mamadidi wrote:
Hoi meiden
ik ben nu net een uurtje thuis uit het ziekenhuis vandaan de nekplooi meting is eindelijkkkkkkk gelukt dit was de laatste kans en die is dus gelukt.
we hebben het nog over het bloedverlies gehad dat ik nog elke dag bloed is heel erg normaal en dat zal zo wel door gaan ook hoe veder ik kom in mijn zwangerschap hoe meer ik ga bloeden.
ik heb nog maals gevraagd of hij nog verplaatsen gaat de kans bestaat maar normaal hebben vrouwen dan een slipje er voor ( vraag me niet wat het is ) en dat heb ik dus totaal niet dus hij acht die kans niet heel groot maar ik zie elke kans als een kans.
hij vroeg wel meteen of ik me wel aan de leefregels hou dat doe ik dus hij was al blij.
hij heeft ook gegokt op een geslacht en hij zei een jongen en de vk een meisje maar 11 mei krijgen we te horen wat het word dan kunnen we dingen kopen want hoe veder ik kom hoe minder ik naar buiten ga ( ik kom nu al amper buiten.
ik heb alleen nog oorpijn en spierpijn en hoofdpijn gelukig geen koorts meer over twee weken moet ik terug komen bij de gyno.
ik vind het echt super dat jullie zo mee leven
Als er enkel een slib voor de uitgang ligt, dan heb je dus een stukje placenta ervoor liggen en de rest zit dan wel gewoon goed.
Dan kan idd de placenta hoger komen te liggen naarmate de baarmoeder groeit.
Maar als hij er bij jou volledig voor ligt, dan is de kans heeeeel klein.
Fijn dat de nekplooimeting is gelukt, kreeg je meteen te horen hoe je kansen lagen? Bij mij ging de kans meteen enorm naar beneden. Van 1 op 700 (normaal voor mijn leeftijd) naar 1 op 7000 ofzo (vergelijkbaar met een 15 jarige)
Weet je wat me het moeilijkst lijkt? Niet het rusten en-sich, ik bedoel, puur op dat vlak krijg je nooit meer zo’n kans Maar gewoon dat je alles uit handen moet geven. Dat anderen dingen moeten gaan doen die je normaal het liefst zelf doet.
Zo zou ik het echt heel naar vinden als een ander voor mij moet gaan babyshoppen. Eeerste pakjes enzo moet gaan uitzoeken.
Dus ik ga duimen dat je ergens de komende weken een keer even een paar dagen hebt dat het heeeeel goed gaat en je er (onder begeleiding) even zelf op uit kan.
Tot die tijd gewoon maar een dikke dikke knuf en als we iets voor je kunnen betekenen… gewoon roepen. Je weet nooit waar de hulp ineens weg komt. :-*
Babyshoppen op internet is overigens natuurlijk ook erg leuk… misschien zelfs wel meer verkrijgbaar dan in de winkels :think:
Hoi mamadidi,
Ik las net je verhaal, wat ontzettend rot dat je zolang plat moet liggen. Wel erg fijn dat je schoonmoeder gaat zorgen dat je ook buiten lekker kan liggen. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Misschien is handwerken (breien , borduren) nog een idee om de tijd te doden.
Groetjes Léonie
Lijkt mij ook, Cell. Ik zou 't ook niet leuk vinden als mijn zoontje iets voor 't eerst ging doen en ik daar niet bij kon zijn. Denk dat ik regelmatig eventjes stiekem in m’n uppie 'n traantje zou laten, hoor…
Mamadidi krijgt weer 'n dikke :hug: van mij!
Fijn dat alles goed was mamadidi.
Hopelijk kun je straks zelf babyshoppen.
Even een hart onder de riem: mijn placenta lag er op het termijn dat jij hebt, ook nog volledig voor en die is nog wel omhoog gegaan. Misschien wil je dit helemaal neit horen, sorry dan.
Wat naar al die bloedingen!
Ik vond het zo raar, mocht niks, moest bedrust, maar wel naar het ziekenhus en daar alles doen. Ik vond dat altijd zo tegenstrijdig.
Jij ook?
Liefs Suzanne
Hoi lieve lieve lieve meiden
jullie meiden van kok kijken meer naar me om dan mijn eigen vriendinen ( op een paar na dan ) je leerd echt met dit soort dingen je vrienden kennen geloof mij.
we zijn een weekje veder nu en ik ben vandaag 14 weken nog 23 weken
suzusuzu lag er bij jou een slipje voor of niet ??? ik hoop zo dat het bij mij ook gaat gebeuren ben jij gewoon vaginaal bevallen ??? ik vind het juist fijn dat je dit zegt krijg ik alleen maar hoop van.
wat ik tegen strijdig vind is dat er in elke ziekenhuis iets anders gezegd word ik hoor van andere meiden dat die gewoon mochten werken dat snap ik dan niet ik mag echt niets meer alleen maar zitten en liggen.
cell: ik vind het niet moeilijk om alles uit handen te geven want mijn schoonmoeder is zo eigen dat voelt als mijn eigen moeder gelukig.
wat ik wel moeilijk vind is dat ik naar mijn gevoel hun vakantie verknald heb maar we gaan in mei volgend jaar op vakantie met ze alleen weten ze dat nog niet.
het doet me zo goed dat je zo aan me denkt :-*
dikk knuffel van mij
Jammer dat er een aantal vrienden afvallen.
Ik had geen slibje, hij lag er helemaal voor.
Ik ben vaginaal bevallen en alles is uiteindelijk goed gegaan (zit nog wel een verhaal aan vast, maar dat vertel ik wel een ander keertje, als je bevallen bent ofzo hihi).
Ji hebt heel veel bloedingen, bij mij begon dat pas later. Vanaf dat moment was er ook bedrust nodig. Dus ik denk dat andere meiden ook minderbloeden en dan mogne blijven werken. Het beleid kan ook per ziekenhuis verschillen. Bij welk ziekenhuis loop jij?
Liefs Suzanne
Dit geeft mij echt heeeeeel erg veel hoop echt je wilt niet weten wat dit met me doet.
ik loop in het ziekenhuis in mijn eigen woonplaats
Ik heb een plaatje gevonden die het goed uitlegt.
Ik had het linkerplaats met 12 weken, hetzelfde als jij.
Het slibje dat jij denk ik bedoelt, is het plaatje ernaast. Dan zit er nog maar een slib van de placenta over de baarmoedermond. Dit was bij mij met 20 weken.
Uiteindelijk had ik het rechterplaatje, en laagliggende placenta.
Wat ze tegen mij verteld hebben, dat als je een placenta precia marginale hebt, je vaginaal mag bevallen, maar dan in het ziekenhuis. Dan kijken ze hoe het gaat en als je teveel bloedverliest, een keizersnee. Soms wil het hoofdje wel langs de placenta gaan en gaat het goed.
Ik weet dat beebiebeer hier meer over weet.
Zij had ook een placenta previa.
Onze kindjes zijn uiteindelijk op dezelfde dag geboren, beide met 37 weken.
Liefs Suzanne
wowwwww mamadidi wat heftig voor je zeg! Wat fijn dat je zo’n goede steun van je schoonmoeder krijgt.
Ik duim voor je dat je de komende weken goed doorkomt en dat dit lieve kleine wurmpje lekker blijft zitten en pas naar buiten komt kijken als 'ie dat mag :inlove: wil je weten wat het wordt?
:-*
mamadidi
ik heb ook de eerste 21 wkn een placenta voorligging gehad en dus daardoor ook bloedverlies niet zo heftig als jou maar toch en die is later omhoog gegaan dus ik had gewoon kunnen bevallen waar het niet dat ik al eerder een keizersnede heb gehad en door de grote van de kleine jongen en mijn bekkendoorgang ik weer een keizersnede kreeg.Ik heb ook met 26 wkn nog 5dgn plat gemoeten wegens te veel harde buiken die pijnlijk waren…maar daarna is alles goed gegaan.Vervelend dat je zo lang moet liggen hopelijk wordt het gauw echt lente en zomer kun je lekker veel buiten zijn…en wij vermaken je wel…
Gewoon lekker kletsen he…
Ik wil je even ene dikke knuffel geven! :hug:
Hopelijk gaat het verder allemaal geod komen!
fijn dat alles goed was bij de echo!
meiden meiden ik heb echt geen energie vandaag ik ben futloos en moe en duf blehhhhh ik krijg vanavond bezoek joehoeeeee zie weer iemand hahahahah
ik vind het echt geweldig om te horen dat er meer meiden zijn die dit hebben gehad en dat ze toch normaal konden bevallen ik hoop zo dat dit wonder voor mij ook gaat gebeuren.