- gevonden *
Meid, jeetje zeg wat een verhaaltje zo!
Wens je heel erg veel succes om je door ons te laten lastig vallen, en goed oplettend op je gezondheid natuurlijk!
dikke knuff voor jou! :hug:
Lieve meiden
ik heb net hier zoooooooo erg zitten huilen met hoe lief jullie voor me zijn het doet me echt zo goed mede door jullie zie ik de boel zo goed in en kom ik mijn dagen leuk door.
:-* jullie zijn schatten
Zo, is ook weer es…
Die plaatjes zijn goed duidelijk zeg Su… toch een foutje van moeder natuur he als ze de placenta precies daar laat zitten waar het kind uit moet… soms denk ik dan wel eens… hadden we nu maar een printplaatje waar je bij Error melding gewoon nieuwe info in kan stoppen.
Maar goed. Laten we idd hopen dat het nog heeeeeeeel veeeeeeeeeeeel bijtrekt
Hier is de rust even heel ver te zoeken, zijn net voor de mei vakantie met ons neus midden in de nodige school perikelen gevallen. Echt allemaal heel geweldig :liar: Heb me dan ook al de nodige tranen gelaten, maar begin langzaam te beseffen dat we wel eens voor een voldongen feit kunnen staan en dan moeten we maar eens kijken naar onze opties.
Een andere school voor de kinderen is daar zeker een onderdeel in.
Ben zaterdag ook een weekje op vakantie. De laatste voor zover ik kan zien nog voor dit jaar, tenzij ons meisje het straks super doet en ik snel opknap en een ritme vind. Dan proberen we nog een last minute voor t eind van de zomer.
Dus als ik volgende week niet schrijf, dan zit ik uit te rusten in de Ardennen.
Wil je wel een kaartje sturen, moet je me even je adres pb-en, als je durft :-
Snap je gevoel trouwens wel hoor mbt je schoonouders. Maar denk dat ze het met dikke liefde doen. Ik heb ook schoonouders die me misschien nog wel iets dierbaarder zijn dan mijn eigen ouders en ook zij zouden mij met liefde helpen in zulke situaties.
Denk maar zo, je krijgt over een maand of 6 nog meer dan genoeg tijd om het ze terug te geven in liefde, tijd met je gezin, je kindjes en wat je nog meer kan bedenken. Komt vast goed.
Dikke knuf :hug: :-
Ook ik wil je even een dikke :hug: geven.
Het zal niet altijd even makkelijk zijn om plat te liggen,
maar het is voor een goed doel :inlove:
Heb je foto’s van je echo?? Ben eigenlijk wel benieuwd :mrgreen:
En volgens mij vermaak je je hier best wel een tijdje
ja als dat kom gewoon op bewerken drukken hahahahahah dan had ik dat al gedaan.
en meteen die eerste drie maanden door gespoeld.
wat is er op school gebeurd cell ??? het mag ook via pb hoor meid.
we willen met mijn schoonouders op vakantie in de mei vakantie volgend jaar
:mrgreen:
ik wil van het weekend even kijken hoe ik alles online krijg.
School is niet eerlijk geweest bij de aanname van nieuwe leerlingen en heeft veel ouders het idee gegeven dat hun kinderen op de school van keuze lessen zouden kunnen volgen en dat er dan hooguit eens een jaar per kind bij zou zitten waarbij ze hun lessen volgen in een dependance van de school ivm lokalentekort.
Ze hebben echter " ineens" als oplossing om een nieuw deel van de school te starten in een dependance van de school, met 3 groepen 1/2 en 1 groep 3 zonder bovenbouw verder boven zich en dan blijven de kinderen daar ingedeeld tot de extra lokalen " niet meer nodig zijn"
Met andere woorden, zonder enige input van ouders worden er 75 kinderen naar een " nieuwe" school gestuurd.
Denk dan aan een school op 13 minuten lopen hiervandaan terwijl de door ons gekozen school op 400 meter van ons huis is.
Het is niet voor tijdelijk, het is bedoeld voor de langere termijn en DAT is precies wat bij veel ouders op verzet stuit.
Ze trekken voor de nieuwe indeling ook alle 6 de huidige groepen 1/2 uit elkaar.
Van bv Aniek haar klas zitten er 14 in groep 2, 13 gaan over 1 doubleert in groep 2.
Van die 13 zijn er maar 4 die naar de nieuwe locatie gaan, waaronder Aniek.
Ze laat dus op 1 meisje na al haar vriendinnetjes op de eigelijke school achter.
Vind het echt verschrikkelijk dat ze er zo kort voor de vakantie mee komen, de ouders zijn voor het blok gezet en heel veel stappen in de communicatie zijn gewoon overgeslagen.
75 kinderen zijn dus de proefkonijnen voor een probleem wat de hele school betreft.
Ja… daar zijn we wel boos, bezorgd en verdrietig over.
Maar goed… we geven niet zomaar mee, er is alweer heel wat opengebroken en de school had niet verwacht dat er zoveel verzet zou komen. Dus we zullen het gaan zien.
kan je met dit weer ook lekker naar buiten?? Kan je toch nog een beetje van het weer genieten!
Dikke knuf voor vandaag!
jeetje cell nee dat zou ik ook niet nemen.
scholen denken vaak dat ze alle macht hebben en alles kunnen zeggen en maken heb je al een beetje bedacht wat voor stappen je zetten gaat ??? kan je de onderwijs inspectie er niet bij halen ???
hoe nu veder na de vakantie ???
ik kan niet naar buiten want ik heb de hele dag door al wat bloed verlies dus ik moet vandaag echt in bed blijven.
he wat jammer dat je nou net met dit weer niet naar buiten kan :hug:
Ik ben idd druk bezig met het geboorte kaartje en met namen zoeken en op hyves.
ik heb een wij maar dat mag ik ook niet allemaal helaas want ik mag bijna niet inspanen.
ik begin aan mijn been spieren te merken dat doe niet echt meer gewend zijn waneer ik lopen ga ik raak snelbuiten adem en ik ben heel erg snel moe en mijn been spieren gaan treken.
leuk he hoe die kleintjes praten mijn dochtertje van vier zei tegen mij mama ben je verliefd ja op papa neeeeee dat mag niet dat ben ik al hahahahah lekker ding.
hahahahahahahahaha geweldig he hoe die kinderen denken en praten.
mijn zoon had eer gisteren beelden gezien van de tweede wereld oorlog en toen vroeg hij zijn die mensen dood ( het was een berg lijken in een kamp ) dus ik wist niet wat ik zegen moest dus ik heb er maar wat van gemaakt heeft hij op school vertelt dat hij gezien had dat hij een berg mensen had gezien en oorlog en die mensen speelden cirrcus ik heb toen wel maar vertelt dat het niet waar is en dat die mensen dood zijn.
hoe die kinderen denken.
nee mooie mannen niet slim ik mag geen seks hebben en dus ook niet opgewonden raken en dat word ik na drie weken geen seks nog al snel
mijn moeder zou zegen je word non
whahahahaha… wat een ontboezemingen…
Hier ook een M op t voorhoofd van manlief, maar zijn naam begint met een R, dus daar komt hij mooi mee weg he :lol:
Hier wel heel trots op Peet. Die krijst altijd alles bij elkaar als zijn haren weer geknipt moeten. Tondeuze of schaar… machs geen flaus aus, hij vind het drama.
Maar dit keer heb ik eerst Mies gedaan, toen papa en toen was Peet aan de beurt. Eerst met de schaar, toen zei ik dat het niet netjes werd en mensen echt zouden gaan lachen als ze al die randjes zien en toen zei hij met een diepe zucht " nou mama, doet het dan maar met die tondeuzer van je, maar wel snel graag!" Dus ik heb de tondeuze gepakt, hem gekortwiekt, steeds gezegd hoe geweldig ik hem vond en hoe stoer en toen het klaar was zei hij " knap he van mij mama, nou ben ik weer lekker stoer en kort net als die muritair (militair bedoeld hij) die we laatst zagen en ik heb niet eens gehuild!" Kijk… dan groeit mijn hart meteen zo’n 30 cm hoor :inlove: We hebben hem dan ook enorm geprezen en bewonderd om zijn moed. 8)
Didi, de stappen ondernemen… even niets, ga eerst maar es op vakantie.
Hopen dat grietje zich draait en we bij terugkomst niet hoeven te gaan praten over versiepogingen en keizersnedes en verder heb ik me in elk geval aangemeld voor de beleidscommissie en dat betekent dat ik zover mogelijk met de zwangerschap enzo, er wel bovenop blijf zitten.
We hebben ook een e- mail met bezwaar argumenten gestuurd, in onze ogen ook geen sof argumenten, maar legitieme sociaal pedagogische bezwaren en daar verwachten we nog wel het nodige over.
Kids hebben hier nu vanmiddag in badje gezeten, moet nog een boodschappenlijstje maken met wat ik minimaal voor t weekend mee wil hebben en dan morgen maar de auto inpakken.
Ik denk kom ook weer even gluren, nou Cell houd je lekker bezig net als alle andere dames! Gelukkig maar, las dat je vandaag in bed moest blijven vanwege bloedverlies… Hoe gaat het dan nu, heb je echt de hele middag in bed gelegen of ben je stiekem even eruit geweest :oops: :oops: …
En qua namen heb je al wat leuks gevonden? Anders moeten we je natuurlijk even helpen :mrgreen: :mrgreen:
Misschien vind je het helemaal niet interessant maar ik ben ook weer naar de vk geweest…
Bloeddruk goed, groei goed, hartje heerlijke horen tikken, weet nu ook hoe de baby ligt… Lekker met het koppie naar beneden, ruggetje aan de rechterkant van mijn buik (vandaar die druk bij het lopen) en de beentjes lekker omhoog! Dus we zijn weer helemaal goedgekeurd! Volgende week even naar het ziekenhuis voor de standaard suikercontrole… En met 36 weken krijgen we een liggingsecho, dus kunnen we nog mooi even kijken naar ons keine wondertje…
Nou goed ik kom later wel weer eens even spieken!
:hug: :hug:
goed plan!
Ik zou maar wat graag een buuf piepers voor me laten jassen… dan komt de andijvie ook een keer op :oops:
En Marloes, je moet niet zo plastisch dingen omschrijven…" dan hangen z’n edele delen op de grond" en wat ziet Cell voor zich… :shifty: :lol:
De vakantie, waar gaat die heen… nou… als we het kunnen vinden dan is het de bedoeling dat we naar Durbuy gaan in de Belgische Ardennen… vlak bij de Ourte :thumbup: Het weer schijnt alleen wel minder mooi te worden dus de knutselspullen, spelletjes en dvd’s gaan ook mee
vamorgen dat hij zn bed uit kwam zag ik nog niets mee gesleept worden over de grond dus dat zal wel mee vallen maar ik zet hier maar niet neer wat hij gezegd had dan krijg ik de mods over me heen ben ik bang.
ooooooooooooooo andijvie ooooo lekker met spekies ??? ik wil hutspot wilt niemand het voor me maken want de mussen vallen van het dak ja en ??? ik wil hutspot.
ik ben heeeeel stiekum naar de koelkast geweest voor een puding broodje :mrgreen:
Sennapen mooi meid dat alles goed was met je kindje heb je suiker ??? ik heb wel altijd zwangerschaps suiker
moet je een dag curve laten prikken ???
@marloes vip wrote:
en je arme man, zijn edele delen zullen tegen die tijd ook wel op de grond hangen :oops: ).
Haha hilarisch!
(dat het zo opgeschreven staat dan he, beeldend vermogen :roll: )
Enne wanneer komt die fanclub van je op hyves mamadidi? :mrgreen:
Morgen ga ik hem oprichten ik heb dan al 1 lid :mrgreen:
welk lid… dat van je man :shifty: :oops:
Nee glapje… ohnee. je mag je niet opwinden, zullen we het over urbanus hebben?
Of over die documentaire die ik laatst zeg over het voortbestaan van de zee-egel 8)
Hutspot… oh mjammmmmm… met spekkies en een stukje draadjesvlees… :drool:
Mijn tik in deze zwangerschap is ham… ik haal echt elke week wel een stuk of 4 plakken achterham van 1 cm en daar snijdt ik repen van… heeeeerlijk.
En fetakaas met bieslook op brood.
En tonijn met mayo en tomaat… kan ik ook elke dag wel eten.
Trouwens… manlief vanmorgen " Celleke, wanneer krijg je nu last van nesteldrang?" ik " hoezo, omdat het zo een zooi is in huis?" hij " uhm… ja zoiets…"
Ik " Nou die drang is er al, de uitvoering laat alleen wat te wensen over"
hij " Huh?" ik" Ik wil wel, zie wel alles wat mijn drang zou willen verhelpen, alleen zodra ik buk voelt het alsof die kleine mijn longen op straat neerlegt en dus ga ik 9 van de 10 keer maar weer zitten en doe ik niets, dus vrees met grote vrezen dat ons huis zo zal blijven tot tuttebel er is"
hij " Oh, das wel jammer, ik zat echt uit te kijken naar de weken waarin je weer als een zottekop door het huis zou gaan om het om te toveren tot smetteloos paleis"
ik: " Dus DAT is de enige reden dat je me zwanger hebt gemaakt!"
whahahahahahaha
dus ergo… hier is het zooi en dat blijft zo want ik kan me amper bewegen zonder harde buiken en bij bukken krijg ik geen adem meer… en eigelijk… eigelijk denk ik… lekker boeie ook
:lol: Cell