Help mamadidi haar zwangerschap door, op naar 37 weken!

nou voor die edele delen gaan hangen dan moeten we nog wel even

na de zwangerschap van mijn oudste konden wij bijna 35 wkn geen seks hebben en niks hing op de grond hoor bij manlief…alleen toen het zo ver was was het wel snel klaar :mrgreen:

maar goed zwangerschapseettikken…ja die had ik ook bij de oudste patatje speciaal…bij de middelste tosties gelukkig maar want die konden we zelf maken anders had ik een probleem want wij woonde toen op ons binnenvaartschip waar we ook me werkte…en dan is het een beetje lastig om patat te halen bij de snackbar…

bij de jongste had ik broodje haring tik erg lekker was dat…vis is in elk geval gezond he…

nou meld me later weer want de jongste gaat smeren met zijn ijsje…en dat vind de hond wel leuk maar mama niet… :roll:

vertel over die egel :mrgreen: urbanus is wel erg leuk had ik al vertelt dat ik op ouder val en dat vlaams megaaaaaa sexy is :mrgreen:

Mijn man vroeg zich af op wat voor forum ik rond hang :mrgreen:

Nee ik denkt dat je de rubberen hammer gebruiken moet :mrgreen:

ik heb niets gezegd :mrgreen:

lees dat het hier gezellig is :lol:

Oké balen dat er hier straks een paar 100 pagina’s vol staan omdat je zo lang plat moet, maar als dat nodig is om je bij die eindstreep te krijgen… eens kijken of ik nog wat kan bijdragen in 23 weken tijd.

EN dat Marloes naast de ontboezemingen over overleven op hutspot helemaal vergeet te vermelden hoe ze haar slagroom tijdens de zw.schap nuttigt :mrgreen:

Oh ja Marloes… wil je idd dingen niet te plastisch omschrijven!!! Ik ken je man in kwestie ook nog eens en die kan ik de volgende keer gewoon niet meer recht aankijken ben ik bang :lol:

ik verveel me een beetjeeeeeee

@mamadidi wrote:

Sennapen mooi meid dat alles goed was met je kindje heb je suiker ??? ik heb wel altijd zwangerschaps suiker

moet je een dag curve laten prikken ???

Ja voor de zekerheid even prikken en ik moet 1 keer nuchter en dan later op de dag nog een keer… Achja, in vergelijking met jou stelt dat niks voor :wink:

Poee jullie zijn wel echte kwebbelkousies, is echt niet bij te houden haha… Wel gezellig hoor :mrgreen:

Mijn man had gezegd kan je volgende keer niet aan de gyno vragen of we geen an*** je weet wel mogen hebben :? dat had hij vamorgen gezegd.

nee ik ga het zo meteen waneer mijn schoon ouders weg zijn meteen vragen hij kon er al niet om lachen dat hij thuis kwam en ik vroeg hem even een rondje te draaien en ik zie ik zie niets en toen zei hij hoezo dat ???nou je zak hangt nog steets niet op grond zal wel goed gaan.

wat ga je nu doen ??? verslag uit brengen op kok :mrgreen:

je gaat wat :shock: zegen dat je LID nog niet op de grond hangt.

toen liep hij maar weg.

een sinasappel met een gat erin lekker vlezig en vochtig :mrgreen:

ja bij mij is het wel goed gekomen hoor want er zijn toch nog twee mooie kindjes bijgekomen alleen niet meer op de natuurlijke manier gelukkig en af en toe heb ik er nog last van hoor…

maar goed mannen kunnen heel zelfzuchtig zijn soms ik denk ook wel dat wij beter zonder seks kunnen als hun.

Hier liggen de kids lekker op bed dus alleen op de bank aangezien manlief weer varen is…

Het is al wel bewolkt maar nog droog en warm

@heidi77 wrote:

een sinasappel met een gat erin lekker vlezig en vochtig :mrgreen:

ja bij mij is het wel goed gekomen hoor want er zijn toch nog twee mooie kindjes bijgekomen alleen niet meer op de natuurlijke manier gelukkig en af en toe heb ik er nog last van hoor…

maar goed mannen kunnen heel zelfzuchtig zijn soms ik denk ook wel dat wij beter zonder seks kunnen als hun.

Hier liggen de kids lekker op bed dus alleen op de bank aangezien manlief weer varen is…

Het is al wel bewolkt maar nog droog en warm

en het zopt ook nog :mrgreen:

ik mis het op miijn buik slapen heeeel erg

ja dat ken ik ja wat heb ik daardoor toch slecht geslapen in de zwangerschap al weet ik dat ik toch soms wel op mijn buik sliep

ik ben ook een echte buikslaper

en ja mannen kunnen onze humor soms niet helemaal volgen he,

soms niet hij volgd die van mij nou nooit :lol:

o oke zijn jullie al lang bij elkaar dan? :lol:

die van mij kan het nog redelijk volgen maar soms kunnen de meiden en ik ook dubbel liggen en kijkt hij zo van ja ???

9 jaar al weer waarvan 8 getrouwd we kennen elkaar al veeeeeeel langer we hadden vroeger altijd ruzie dat we kleuters waren

ahahahahahahahah meschien moet hij hem daar maar in gaan steken :mrgreen:

dan zijn wij bijna even lang getrouwd ik ben deze zomer 8 jaar getrouwd en ken manlief ook 8 jaar en heb een dochter die is nu 7 jaar en 4 mnd oud…

ik hoop voor jou dat je niet weer te vroeg bevalt al heb ik het wel vaker gezien dat het zich herhaald,

bij ons was de eerste er op 1-1-2003 en de tweede zomer 2004 en de derde zomer 2008

en ik ben 32 dus ja oud jong het is maar hoe je het voelt en als ik kijk naar mijn leven dan heb ik al wel een dochter van 7,5

@marloes vip wrote:

Menn ik voel me oud bij jullie zeg. Wij zijn samen sinds 1998, getrouwd in 1999, eerste kind in 2000, tweede in 2002 en derde in 2007.

mamadidi :smiley: :smiley: :smiley: ik zou dat maar niet zeggen tegen je man. Dan wil hij straks geen enkel gat meer. :mrgreen:

jij bent ook oud :wink:

Maar nog steeds aardig :-*

Kunnen we dit niveau nog wel 23 weken volhouden dames? Het is van ongekende hoogte namelijk :mrgreen: