ik wordt deze winter 33 en jatijd gaat snel he…
ik had 8 jaar geleden nooit gedacht dat het zo snel zo gaan maar tijd vliegt echt
vast wel
mijn topic van toen rajah geboren is is momenteel toch redelijk stil dus dan kan ik me hier wel vermaken.En als mijn man thuis is is het een weekje wat rustiger kwa ik en internet maar nu heb ik een week de computer voor mij alleen :lol:
ik ga zo de hondeven uitlaten en dan ook lekker op de bankhangen of lekker bedje hangen…
wat een gezellig topic is dat zeg! Even een middagje in de tuin en gewoon 3 pagina’s erbij gekletst!!
Mama, kan je niet een ligbank in de tuin zetten/laten zetten? Of je op bed ligt of buiten op een tuinkbank, maakt dat uit??
Heb me aangemeld als lid van je hyves :mrgreen:
Mamadidi, ik kom je hier ook ff een knuffel brengen :mrgreen: heb dubbel gelegen zeg om de verhalen hier :lol: geweldig! :thumbup:
Heb helaas niets bijzonders te melden. Behalve dan dat het hier is gaan regenen en ik zag wat flitsen door de lucht schieten achja, goed voor de plantjes zullen we maar zeggen.
Ook hier goedemorgen! Pff wat een weertje vanacht, vind onweer prima maar liever niet 's nachts, kan ik niet zien wat er gebeurt… Maar hebben het weer overleefd.
We hebben nieuw gras en gister een stukje betegeld in voortuin en plantjes neergezet, dus daarvoor was de regenbui dan wel weer goed.
Hopenlijk blijft het vandaag overdag een beetje droog…
goedenmorgen
hier alleen regen afgelopen nacht meiden waren om half 8 wakker en de kleine knul net om 7.45 en natuurlijk vanochtend om half 6 voor zijn papfles.
Onweer snachts vind ik ook wat minder want vaak gaat het hier dan twee keer zo hard als anders aangezien de buien hier vaak niet komen maar richting emmen gaan en als ze dan wel hier komen dan is het vaak ook goed raak.
Het ziet er erg grijs uit en ik zal zo even gaan voelen hoe fris het is want de hond moet er zo even uit…
Ik wil niet te veel regen want dan hebben we straks weer allemaal water staan in ons afgraafgebied wij gaan namelijk een stuk bij ons huis aanbouwen en dat is nu al afgegraven want dat doen wij zelf…en nee wij hebben dus even niks aan onze tuin…maar straks is hij weer super mooi
En nu maar vaak naar mijn ouders toe lekker daar buiten zitten en spelen…want die wonen op een boerderij.
goed tot later want de hond begint te mopperen dus die moet er echt uit en liever geen ongelukjes want het is een berner senner…
ohh lief een benner senner!! Hebben onze overburen ook! Wij hebben een labrador!
marloes, vervelend dat je je zo voelt! Hopenlijk knap je snel op!
marloes beterschap en mijn knul hoe oud die is kan je zien op de banner hier onder :lol:
ik ben even aan het opruimen rajah is aan het spelen meiden zijn boven aan het kleuren en hun aan het aankleden…
mamadidi hoe is jou nacht geweest?
gr heidi
Marloes. Beterschap :hug:
MamaDidi. Hoe is het?
Hier ligt er eentje in de box rond te koekeloeren en de ander is fijn aan het spelen, heerlijk!
Wel een rot weertje vandaag zeg!
en ja hopelijk wordt onze benner ook nog zo lief want hij is nu erg aan het puberen net 1 jaar oud he dan krijg je dat maar ze zeggen als ze twee zijn worden ze heel rustig
labrador ook erg lief…
wij hebben ook nog een mooie rooie kater (maine coon weet niet of dit jullie wat zegt anders maar is kijken onder youtube want het is me een bakbeest althans hij groeit ook nog even maar is nu al zo groot als een grote htk kat weegt 8 kilo en is superslank das dan kan je wel inschatten dat hij aardig aan de maat is.
en dan nog een cavia
nu snappen jullie dat wij 20m2 gaan bij bouwen…en wachten tot najaar liever niet 31 mei komt de aannemer en de metselaars dus doe maar niet…
Hey meiden
goede morgen wat een k*t nacht was dit zeg de oudste klaagde over oorpijn dus die een zetpil gegeven had ook nog zn bed nat geplast.
en elk kwartier kwam die.
lagen we net op bed kwam dochter lief er waren spoken op haar kamer uit eindelijk om 4 uur is man lief maar bij haar gaan liggen want niemand had een oog dicht gedaan.
echt een heeeeerlijke nacht.
ik heb zelfs nog niets te eten gehad als mijn schoonmoeder hier nog was had ik al lang vol gepropt geweest.
even kijken bij mijn eigen harum nu :mrgreen:
nee die op de banner is de jongste…hier hele ochtend al motregen en de middagnu ook al bah…
Mijn ouders zijn even langs geweest net weer weg dus nu even opruimen.
ja elke ochtend komt rajah nog voor een papfles…en ja het is bij die grote meiden toch een kleine knul he,… :lol:
Didi, moeten we je nog helpen :lol: of doe je dat met Viva zelf al?
:inlove: :-* :-*
zo hier heeft er ook een zijn middagdutje erg goed benut van 13.00 tot 15.30 dus dat zal straks wel wat later worden …normaal is het half 7 uiterlijk…
ben vast even vlees aan het braden en dan lekker op tijd eten en dan het hele spul in bad…en even lekker beneden rommelen na het badderen…
het is hier nog altijd niet droog…
mamadidi en nog lekker eten gehad of wordt je vergeten?
nou ik ga even mijn manneke vermaken…tot later.
goedenmorgen allemaal
en mamadidi nu wat beter geslapen ???hopelijk wel hoe is het met het bloeden?
en de rest van de dames waar zijn die?
marloes hoe is het met jou???
hopelijk wat opgeknapt…
hier schijnt lekker de zon maar voor hoe lang volgens buienradar kwamen er al weer wat buien aan…
Morgen even tessa naar mijn ouders brengen die mag daar logeren en dan ook mee bij oma in de winkel helpen…vind ze zo leuk…
Verder moet ik straks drie in de pan bakken want dat heb ik de meiden beloofd voor tussen de middag…
afgelopen nacht kroop tessa maar weer bij mij in bed aangezien papa er toch niet was…gezellig hoor
:oops: wat is drie in een pan??? :oops:
dat is iets hier uit het oosten althans waar ik van oorsprong weg kom en het is heerlijk…het zijn een soort van pannenkoeken met rozijnen en krenten erdoor en dan kleiner dan de echte pannenkoeken want je doet er drie in de pan vandaar de naam…
http://www.receptenenzo.nl/Recepten/recept.aspx?recept=105&gerecht=Drie%20in%20de%20pan
een echt oud hollands iets
hmm klinkt lekker!!