het is super lekker en dan vinden de meiden ook en je kan ze warm en koud eten dus hele dag lekker knabbelen ze nemen ze ook wel eens mee naar school… :lol:
Hoi meiden
ik heb wel beter geslapen dan gisteren alleen dochter lief droomde nu over slangen op haar slaapkamer de jongste wakker die weer een fles en ik lig maar in bed en ik kan en mag niets en dat is frustrend.
we gaan zo even naar buiten toe ik ga mijn abo voor de tellefoon laten verlengen en een telefoon uit zoeken ik wil een i phone om dat ik deze zwangerschap veel het ziekenhuis in beland en dna kan ik teminste nog op kok en op hyves :mrgreen:
ik heb gisteren weer wat gebloed maar het hartje doet het goed dus ik maakte me weinig zorgen het begint echt te wenen.
meschien krijg ik deze week een van de meiden van kok hier thuis en daar kijk ik echt naar uit
hoe is het bij jullie meiden ??? ik mis cell alles zal toch wel goed met haar gaan ???
idd voor jou super handig een iphone!! Ga je dan in de rolstoel? Of mag je dan wel gewoon lopen?? Je hebt niet echt lekker weer erbij uitgekozen zeg!!!
voor vandaag een dikke :hug:
mamadidi, lees nu dit topic pas. Wat ontzettend vervelend zeg, zoveel weken plat! Het is wel voor een ‘goed doel’ maar leuk is het niet!
En wat een nare nachten maak je mee, als de een niet spookt is het een ander kind wel :lol:
Een i phone, gaaf zeg, ik zoek ook nog een ander mobiel. Heb nog geen eens een abonnement dus weet niet waar ik zoeken moet :?
Hier even gewoon een dikke :hug: !
MamaDidi - zou Cell niet op vakantie gaan? :think:
het is wel stil hier ondanks het slechte weer althans wat wij hier hebben…blllh
zo de middelste van ons is uit logeren dus wij zijn de rest van de week met zijn drietjes althans tot papa thuis komt want dan is de week weer voorbij voor ons en dan zijn wij met zijn 5 en weer…
ik praat altijd over weken van woensdag tot woensdag aangezien manlief zo lang weg is en thuis dus onze weken lopen een beetje anders kwa dat…
nou zo even lekker patatjes halen en dan straks op tijd naar bed want ik sta momenteel te duizelen op mijn beentjes
he mamadidi! Hoe is het vandaag met je?? :hug:
hier ook patat gegeten!
Kom je de dagen nog een beetje door mama?
Hier sla met krieltjes :drool:
Oh meis ik vind het zo rot voor je en je moet nog een tijd maar we zorgen wel dat hij snel voor je omvliegt.
Sterkte :-*
stukken gezonder en lekker!
hihi mamadidi, als je het ziekenhuis in moet dan wil je inderdaad echt een iphone, en niet alleen voor kok. Superapparaat voor dat soort gelegenheden (en ook als je niet plat moet liggen :mrgreen: )
Ik heb de laatste maanden plat gelegen en dat was geen pretje. Voor mijn gevoel duurde het eindeloos, en jij moet langer dan ik heb gedaan, dus ik wens je sterkte joh.
:hug:
Hoe gaat het met je?
Kom je weer even een knuffel brengen meid! Geen bloedverlies meer of toch nog wel? :hug:
hey mama, je hebt hier een poosje neit geschreven, gaat alles goed??
Hoi meiden
in het weekend ben ik weinig online door dat mijn mannetje lekker thuis is en ik dan lekker van mijn gezin geniet.
ik voel me redelijk goed heb gisteren ietsje bloed verlies gehad maar veder niets puur door dat ik zo veel rust nee.
ik heb wel weer aanbeieen en ik heb er echt last van dat is nu even niet zo leuk meer.
ik heb geen i phone maar hij lijkt er wel erg op ik moet hem wel even goed door gaan krijgen.
volgende week weer controlle en de pret echo ik kijk daar echt heel erg naar uit.
gelukkig een berichtje van je! En lekker aan het stoeien met je mob? Vind het altijd wel lastig! Trouwens, ken je molehill en my free farm al?? is erg leuk om te doen en super verslavend, dus als je niets te doen hebt…
nee die kon ik niet ik kijk er morgen wel naar dan heb ik toch niets te doen over twee dagen ben ik al weer 15 weken
ik ben nu vooral bezig met hyvesssss en zo
geloof mij eenmaal begonnen … zo kom je de dagen wel door! :mrgreen: