Help mamadidi haar zwangerschap door, op naar 37 weken!

hoi hoi

Jeetje, zit net het topic te lezen, heftig zeg! Zo lang plat! Ik denk idd dat je er niet echt super van uitrust maar dat het juist heel vermoeiend is zo lang plat. Alhoewel bij mij nu alles zeer doet (spieren, rug, benen, bekken) en ik een duf hoofd heb en mijn ogen niet open kan houden… Had daarom ook graag heel de dag in bed gebleven vandaag. Hubbie heeft mij geholpen overeind te krijgen en naar boven te duwen… en na een warme douche ging het wel weer… Zit nu dus toch op mijn werk… En ja even te kokken… hopelijk leidt dat jou ook een beetje af dus zal proberen je topic een beetje vol te blaten! Enne… als je nu in de buurt van utrecht woont mag je mijn DS ook wel eens lenen hoor :wink: Succes en ik ga je volgen! Ow ja en hopelijk een betere week deze week voor je

:hug: :hug:

greetzzzzzz

Jeetje Mamadidi, het zit je ook niet mee…

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

@mamadidi wrote:

het gaat ik heb nog al hoofdpijn en pijn in mijn nek door het vele liggen dus ik hou het kort kom na dinsdag wel weer even wat ik voel me echt rot nu.

heb al geen leuke week gehad.

:-*

Bij mij scheelt het echt wat voor hoofdkussen ik gebruik. Ik lig ook regelmatig plat vanwege mijn rug en heb nu een tempur / traagschuim kussen met nekrol en sindsdien ook veel minder hoofd- en nekpijn.

Sterkte!

Hoi hoi,

Ben ik weer… Ik zag al ergens staan dat ik gemist werd… hahaha… ik was op vakantie. Heerlijk hoor :wink: Even naar de Ardennen.

Hoewel het weer niet mee zat en de bedden nergens zo lekker zijn als thuis.

Zijn wel met allemaal zieken teruggekomen, dus wat dat betreft ben ik nog druk.

Hier is de nesteldrang toegeslagen en das knap lastig met een dikke buik die in de weg zit en de onmogelijkheid te ademen als ik buk…

Maar goed. Elke dag een beetje en dan komen we er wel.

Zal wel blij zijn als volgende week de kinderen weer naar school gaan. Dan krijg ik toch weer wat meer tijd om dingen te doen.

Bouw expres de box nog niet om naar babystand want hoewel Mies er al maanden amper nog in zit, komt het me nu af en toe toch wel erg goed uit… :oops:

Hoi meiden

ik ben zooooooo futloos zo futloos dat ik zefs al dagen niet op kok ben geweest vanavond krijgen we een pret echo en dan kom ik morgen verslag doen.

:-*

Veel plezier bij de pretecho! :wink:

ik kom volgende week weer maar wij hebben een sterfgeval in de familie dus even geen tijd sorry

Mamadidi, veel kijk-plezier vanavond!

en en en?? Hoe was de echo??

hoi mamadidi

en hoe was de echo

is het bij jullie ook zulk vies weer…???

cell welkom terug…

hoe was de echo?

@heidi77 wrote:

ik kom volgende week weer maar wij hebben een sterfgeval in de familie dus even geen tijd sorry
gecondoleerd en sterkte!!

@Cariska wrote:

en en en?? Hoe was de echo??

de echo was primmmmmmma.

ik heb alleen wat te horen gekregen waar ik de ballen niet van snap.

ze begon meteen nou je zal de kleine wel goed voelen dus ik zeg huhhhh hoezo dat ??? nou je placenta ligt aan de achterwand.

dat kan helemaal niet want hij ligt er helemaal over heen er over heen ???/ waar heb jij het over nou dat is ons gezegd

ze heeft wel tien keer gekeken ze zegt er ligt helemaal niets voor hij ligt aan de achter wand.

kort om ik snap er niets meer van ik zei al lig ik dan voor jan prut op bed ??? nee want je bloed en hij zal er wel voor gelegen hebben maar nu niet meer .

ik snap er dus echt heleaaaaaaaaamaaaaaal niets meer van aan mijn bed zit ik nog steets vast en dat zal niet veraderen ook maar over die placenta ik snap er niets van.

@heidi77 wrote:

gecondoleerd meid :hug: doe rustig aan ik loop niet weg :mrgreen:

ik denk aan je .

ik zou om een second opinion vragen bij je gyn… zeker als je er de ballen van snapt.

Wellicht is het toch verkeerd gezien in het begin stadium en ligt hij idd aan de achterwand nu?

Het zou kunnen schelen dat je dan toch binnen korte tijd niet meer op bed hoeft te blijven… zou fijn zijn toch? :dance:

mamadidi

fijn dat de echo goed was en zou even overleggen met gyn inderdaad misschien is die wel verschoven ondertussen en ligt het nog gedeeltelijk voor de baarmoedermond waardoor je makkelijk bloed…of je hebt een adertje wat telkens bloed…

maar zou zeker even bellen…zou toch fijn zijn als het allemaal meevalt nu…

en bedankt allemaal…voor de lieve woordjes en we hebben het met zijn 4 tjes best moeilijk hoor zeker nu papa weer weg is en de dag van crematie dichterbij komt…en de kinderen beseffen dat ze opa na vrijdag niet meer kunnen zien alleen nog op een foto…

fijn dat je een goede echo had! En ook ik zou de gyn vragen!

@Cell wrote:

ik zou om een second opinion vragen bij je gyn… zeker als je er de ballen van snapt.

Wellicht is het toch verkeerd gezien in het begin stadium en ligt hij idd aan de achterwand nu?

Het zou kunnen schelen dat je dan toch binnen korte tijd niet meer op bed hoeft te blijven… zou fijn zijn toch? :dance:

:thumbup: Wel fijn dat je echo zo goed was.

Huh, dat is vreemd.

Ik zou zeker om uitleg vragen.

Hebben ze je voorwand goed bekeken?

Misschien heb je twee placenta’s of een bijplacenta.

Liefs Suzanne