Help mamadidi haar zwangerschap door, op naar 37 weken!

Aparte gang van zaken.

Lijkt me dat ze een Totalis die opschuift met eigen ogen zullen willen zien toch?

@joseetje wrote:

Aparte gang van zaken.

Lijkt me dat ze een Totalis die opschuift met eigen ogen zullen willen zien toch?

ALS die er was, lijkt mij dat wel :think:

Ik sta een beetje raar te kijken dat jullie zo reageren maar goed ik heb ondertussen dus gebeld met het ziekenhuis maar ik moest maar met de gene van het pret echo buro bellen en die moest het ziekenhuis maar bellen voor een spoed plek als mijn gynocloog gezegd heeft hij ligt er voor dan ligt hij er voor en danzal dat niet veranderd zijn .

ik kon op mijn kop gaan staan maar dit was de gang van zaken en ik kon niet eerder een afspraak krijgen dan volgende week woensdag ( dan had ik al een afspraak staan )

kort om ik heb geen keus dan te wachten want het pret echo buro heeft ook al gezegd dat dit tussen mij en de gynocloog is en dat dit niet iets is waar zij tussen gaat zitten.

dus ik weet nog niet waar ik sta.

he mamadidi

kop op meid

laat sommige hier maar kletsen eerst heel gezellig een berichtje plaatsen.en dan iemand beetje tegen zitten praten net of je het verzint .

mijn haren staan recht overeind.

hier kan ik zo kwaad om worden sommige hebben echt niks beters tedoen .

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

kijk maar uit want ik had ook die bloedingen en hij kan inderdaad iets verplaatst zijn en nu tijdelijk geen bloedingen geven .

ik had een bloeding met 6 /7 en toen pas weer met 26 wk en toen lag ik steeds in het ziekenhuis .

als je het niet heb gehad weet je ook niet waar je over praat en als mensen je het advies gaan geven over je moet maar zeggen dat je een bloeding heb dan krijg je een echo daar moet je niet naar luisteren

ze zien echt wel in het ziekenhuis of je een bloeding heb of heb gehad hoor.

dan word je straks niet meer serieus genomen in het ziekenhuis.

en helaas kunnen ze pas wat voor je doen als je de 25 wk voorbij bent

nu alleen maar rusten .

en ik zou hier op dit stukje lekker stoppen met schrijven want ze open een berichtje voor je maar nemen je helaas niet serieus.

sorry als ik een beetje bod overkom maar dit is niet tegen jouw mamadidi

ik spreek je wel ergens anders want daarom kom ik hier niet zoveel meer.

groetjes kathy

Dank je wel Kathy ik heb door dit alles en door het gesprek met het ziekenhuis echt een rot ochtent gehad met huilbuiten aan toe door ik dus echt het idee kreeg als of ik het verzonen zou hebben over zo iets ga je niet liegen.

ik snaai gelukig niet want ik weet dat ik dat juist nu niet moet doen want alles komt er wel aan maar niet vanaf.

dank je wel meid :-*

gewoon een hele dikke knuffel :hug:

mamadidi hier ging het ook zo in het ene ziekenhuis geen spoed dan wacht je maar gewoon en niks aante doen

het andere ziekenhuis hielp me wel meteen…

maar erg vervelend datjenunog langermoet wachten en meid laat je door die andere dames niet van de wijs brengen of overstuur maken hoor…

Ik hoop voor je dat het zo is dat de placenta is verschoven en dat het er geen twee zijn ofzo…

maar doe nog wel rustig aan he…

dikke :hug:

dank jullie wel ik heb voor donderdag ergens anders een echo gemaakt en wil graag haar verhaal er bij horen bij twinkelster in purmerend en dan hoop ik echt meer te weten te komen want ik ben echt van de rel vandaag door dit alles.

heel goed bedacht mamadidi dan heb je eerder duidelijkheid althans dat hoop ik dan voor je…en dan kun je vragen of ze extra goed willen kijken.Kan me voorstellen dat je je hier door vervelend voelt en dan ook nog hier van die rare reakties…

mama, top dat je ergens anders een echo kan laten maken! Weer ff lekker naar je beebje kijken! :inlove: Nu gewoon genieten en donderdag afwachten! Laat je niet gek maken!!

ik ga donderdag hier wat spam neer zetten met fotos en de echo mijn eigen pc is kapot dus ik vraag dan of ik hem op deze mag zetten deze is van mijn schoonmoeder die hier veel is.

ik ben blij dat ik donderdag terecht kan en niet tot woensdag moet wachten ( volgende week woensdag )

helemaal alles doen zit er niet in door de problemen die ik bij mijn andere kinderen heb gehad twee zijn er te vroeg geboren en ze zijn daar nu weer bang voor als ik dat bed maar uit mag en me gewoon zwanger mag voelen.

FIjn dat je al eerder een echo kan regelen voor meer duidelijkheid!

Het ligt soms ook aan degene die beoordeelt. Ik heb het meegemaakt dat de een zei: hij ligt er totaal voor en de volgende dag zeiden ze: hij ligt mooi op de voorwandn en niet voor de uitgang.

Echo in het lumc gehad, daar hebben ze geavanceerdere aparatuur en bleek hij toch er gedeeltelijk voor te liggen.

Ik kreeg gelukkig 2 dagen later al een echo, maar die twee dagen heb ik in verwarring gezeten. Ik begrijp hoe je je voelt!

Liefs Suzanne

Hey Meis!

Fijn dat je nu wel terecht kan! Welk ziekenhuis loop je?

fijn dat je eerder voor een echo kan!

hoi meid,

trek je niets aan van de rare reacties hier hoor :-* ik leef met je mee, goed geregeld die echo a.s. donderdag! Ben benieuwd wat ze er daar over zeggen. En dan zou ik volgende week woensdag wel even duidelijk maken dat je je niet serieus genomen voelt bij de gyn, want ze gaan wel echt schandalig met je om zeg :hug: :-*

mamadidi wanneer kon je ook alweer voor de echo?

hopelijk kunnen ze je nu wel duidelijkheid geven.

kom later weer terug zijn nu erg druk met de verbouwing achter

Ik heb het waarschijnlijk weer gewoon op zijn Cells weer eens rottig omschreven…

Maar ik bedoel gewoon dat ik het idioot vind dat een ziekenhuis je in zo’n geval zo wegwuift als niet belangrijk. Terwijl ze hier in Nederland de laatste jaren al zoveel op hun vingers hebben gekregen wat de pre-natale zorg betreft.

Daarbij is didi zelf bij vlagen behoorlijk warrig in wat ze schrijft en gezien we hier op een forum zitten en elkaar eigelijk niet kennen, was het van mij kant even zo dat ik echt dacht… wat moet ik hier nou mee en ja… dan zeg ik maar even liever niets meer.

Ik kan gewoon heel weinig met " ik bloed en moet plat" en meteen gevolgd door " ik ben gaan proberen wat ik kan en bloed niet meer dus ben naar de stad geweest"

Tja, shoot me for being human, maar ik volg ook maar gewoon mijn instinct en wacht dan gewoon eerst maar eens af wat voor info er volgt.

Dat het er rottig staat, ja waar… Dat is wellicht ook de aard van dit beestje. Ik kan niet tactisch omschrijven en ben regelmatig vrij bot.

Sorry hoor… :shifty:

Voor de komende afspraak zou ik enkel nu willen zeggen… neem iemand mee, iemand die als buffer kan doen en als extra info opslag. Zeker als je zelf emo bent hoor je niet altijd goed wat ze nou precies bedoelen en dan is iemand die meeluisterd en voor je opkomt helemaal niet verkeerd. Om die reden gaat bij mij mijn schoonmoeder in de laatste weken mee. :thumbup:

cell heel herkenbaar hoor dat je doordat je emo bent niet meer veel opslaat en dus beter iemand meekan nemen als infoopslurper…

en ja het nadeel is wel met een forum dat je niet weet kwa schrijven en hoe het bedoeld is of niet

dit geeft wel vaker problemen

en tevens is een tijdje geleden ook iemand zwaar bezig geweest op het forum met zwangerzijn en kindjes te vroeg krijgen en allemaal dingen eromheen…en het bleek ook niet echt te zijn en ja dan ga je wel wat anders naar dingen kijken ja

ik ben gewoon wel benieuwd naar de uitslag en laat een ieder in zijn waarde en probeer overal het positieve van te zien…

gr heidi

dacht dat je vandaag voor de echo kon of heb ik het mis??

zou het niet het nieuws zijn waar didi op hoopte of juist wel en vergeet ze ons wegens het feesten…

:thumbdown: :thumbup: hopelijk is het goed nieuws…