Help mamadidi haar zwangerschap door, op naar 37 weken!

nee ze had ook iets anders vanavond dacht ik!

hoe was het bij de echo

de echo was goed er was een goed bewegend kindje op te zien alles deed het prima laten we dat even voor opstellen.

maaaaaaar idd de plasenta ligt er NIET voor maaaar het is hier eerder gezegd er nog een tweede kleinere placenta die KAN voor de bloedingen gezorgd hebben en die bloedingen kunnen terug keren maar het is niet iets waarvoor ik in bed hoef te blijven.

aangezien ik wel steets eerder lijkt te bevallen moet ik wel goed in de gaten gehouden worden en moet ik wel rustig aan blijven doen want een bloeding ligt zo op de loer maar voor de kleine heeft dit geen gevaar.

ik kan gewoon normaal bevallen waar ik heel erg blij mee ben ik had hier nooit van gehoord en dacht ook dat ze zei dat hij er niet voor lag oke nou goed dat was het.

met de bevalling gaat dit geen problemen geven want daar was ik weer bang voor dus ik kan nu weer gaan genieten maar met de rest er om heen moet ik wel op mijn tellen passen.

en dat doe ik ook wel maar na woensdag mag ik gewoon mijn bed weer uit ( atans ga ik wel vanuit ) het lijkt mij dat er geen reden meer is om me er in te houden

ik ben veder weinig wijzer geworden want dit was natuurlijk een pret echo en zei is geen arts maar ik ga het hier wel goed over hebben woensdag.

en ik denk er over om over te stappen naar een andere gynocloog.

:think:

Fijn dat ook nu weer bevestigd is dat de placenta dus niet voor de uitgang ligt…

:angel:

dat is dus een top uitslag!!!

ik ben er ook heeeeeeeeeeel erg blij mee kan nu eindelijk gaan genieten.

Das nou gewoon super nieuws :dance: :inlove:

ga ik ook zeker doen.

hij heeft er voor gelegen dat weet ik zelf ook zeker ik heb hem er zelf ook voor zien liggen.

maar ik stap ook zeker over van gynocloog.

Lieverd, ik dacht aan je. Fijne uitslag dus!

Ben je bij het gemini onder behandeling? Die hebben het (veel) vaker fout.

En maken je gigantisch onzeker…!

Hier ook zo, met andere dingen, maar elk geval, leuk is het niet.

Welke gyn had je?

Hoe voel je je nu?

hoe gaat het nu

Hoe is het met je meid? Ben je nog op controle geweest vandaag?? :-*

Ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is gisteren.

Liefs Suzanne

Hey Mamadidi,

Heb een weekje of wat niet in dit topic gelezen, er is nogal wat gebeurd lees ik :shock: !!

Fijn dat de uitslagen allemaal zo positief zijn :thumbup: en dat je lekker kunt genieten van deze zwangerschap!

En de grote vraag is nu: ben je al lekker uit bed???

Hoe ging het bij de gyn gisteren?

Hoi meiden ik ben iets later dan ik had geweldig maar ik heb een rot dag gehad gisteren.

het gesprek is goed gegaan ik mag idd van bed vandaan want hij ligt er niet meer voor.

ik ben wel behoorlijk boos moeten worden om hoe er met me om is gegaan en ik ben ook weg bij deze gynocloog.

ik ben zo onwijs blij dat ik lekker uit mijn bed ben.

Ik begrijp dat je weggaat bij deze gynacoloog. Wat zei hij toen je boos werd?

Geniet lekker van je beweging en je mooie gezinnetje.

Gaan ze de bloedingen nog in de gaten houden?

Liefs Suzanne

Nou, vervelend weer zeg. :thumbdown:

Hebben ze gisteren nog een nieuwe echo gemaakt om te zien waar de placenta nu ligt?? En is er nu sprake van een tweede kleinere placenta?

Stond je nou ook niet onder controle in de VU vanwege een grotere kans op hartproblemen bij je kindjes?? Kan me nl. nog vaag herinneren dat je dat zei tijdens je zwangerschap van E.

hij heeft vaginaal gekeken en hij zag dat de placenta volgends hem laag lag daar ben ik ook meteen tegen in gegaan en hij zag idd ook dat er nog eentje lag maar dat kon geen kwaad.

nee ik hoef niet meer naar het vu toe want hier in het ziekenhuis is er een gyno die die opleiding heft gevolgd in het vu ik word nog wel streng in de gaten gehouden vanwegen de vroeg geboorte van E en J en de bloedingen.

ik mag ook weer vrijen maar ik durf totaal niet.

Tijdje niet gelezen maar joh je mag je bed uit!!

Wat een vervelende gyn, als je al boos moet worden omdat het zo gaat.

en begrijpelijk dat je bepaalde dingen nog niet durft. Komt vanzelf wel weer en anders maar niet, dan na de bevalling.

:hug: :hug:

Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat??