dank je wel ik blijf ook hoop houden, zonder hoop geen leven.
En wat duurt het dan toch lang tot donderdag he?! Ik kan al zo slecht tegen wachten, maar toen ik bloedverlies had, hoefde ik maar 2 dagen te wachten in totaal en ik werd er helemaal gek van.
stapelgek word ik ervan :mrgreen:
:hug:
Lieve Jel,
Ik lees dit alles nu pas… gefeliciteerd!!!
Ik duim heeel hard voor je… voor jullie!
Zal vanavond een extra kaarsje aansteken!
Houd moed meis!!!
:-* :-*
Lieverd duimook mee natuurlijk :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Helaas was ik er maandag niet in Sneek anders had ik je een dikke knuffel kunnen geven ,want die kan je nu wel goed gebruiken.
Denk aan je meis.
hoop zo dat ik straks aande slag kan met het lapje stof die ik voorje bewaard heb :inlove:
ik duim ook voor je! en idd wat al eerder is gezegd bloedverlies wil niet altijd zeggen dat het foute boel is met 8 weken had ik ook een mega bloeding het stroomde eruit en de kleine zat er gewoon nog rustig in en ik heb het regelmatig in deze zwangerschap (ben bijna 24 weken) nog . geen idee waar het vandaan komt maar de kleine doet het harstikke goed
Jel ook ik doe mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
XXX Suus
Nog één lange nacht. Hoop dat je een beetje kunt slapen.
Kan je morgen meteen 's ochtends komen?
Ik moet steeds aan je denken, ik vindt het zo rot voor je.
Juist jij heb al genoeg ellende meegemaakt.
Verlies je nu nog steeds bloed dan?
:-*
Ik duim me suf hier…moet ook steeds aan je denken.
Suc6 met wachten meid :hug:
hey wijffie , evene en bericht van mij , denk aan je, ook al heb ik andere dingen waar ik mee bezig ben ,
Ik duim en hoop met je mee en ik zal echt morgen ene plekje zoeken om morgen te lezen hier
ik denk aan je , sterkte morgen :-*
Ik blijf voor je duimen meis! :-*
Ben je vandaag de dag een beetje doorgekomen? Hoe is het met het bloedverlies?
Hou je taai he! :hug: :hug: :hug:
Hai
Morgen mag ik naar de gyn om 10 uur dus nog even wachten.
Ik vloei nog wel maar dat is niet noemenswaardig minimaal.
Het blijft spannend maar ik blijf hoop houden zonder hoop geen leven.
Ik blijf met je meehopen Marielle!
Ik duim ook nog steeds mee!
Over drie uurtjes weet je al meer…
@Tweet wrote:
Ik duim ook nog steeds mee!
Over drie uurtjes weet je al meer…
Tweet, morgen mag Marielle naar de gyn!
Nog 1 dag, wat een spanning meis :hug: :hug:
:kaars: :-*