Helaas het mocht niet zo zijn. pg 17

mijn duimen draaien ook door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :pray:

@marielle wrote:

Op zich wel redelijk ik vloei weer heel iets blijft helder rood.

Word alleen gek van de onzekerheid, en ik droom steeds dat het een tweeling is geweest en dat er nu nog maar eentje zit.

Goed hopelijk donderdag meer nieuws, tot die tijd brandt ik heel wat kaarsjes.

hey meis , ik heb vanacht aan je gedacht , werd er wakker van .

Ik duim erg mee voor a.s donderdag. Ik weet dat dan wachten erg lang duurt gevoelsmatig, zo onrecht mocht het misgaan,

Ik hoop op heel goed nieuws ,

kus bianca :-*

:pray:

Jel ik heb bij Noor ook een flink stolsels en bloedverlies gehad rond week 5/6, weet nog steeds niet of ik er nou 1 ben verloren of niet.

Ik had toen heel sterk het gevoel dat ik zwanger van een tweeling was.

Snapte ook totaal niet dat het “misging”.

Het resultaat ligt boven in haar bedje :inlove: .

Wienex had dit trouwens laatst ook zo, is nu 11 weken zwanger :think: .

Jel begrijpelijk meis dat je gek word door de onzekerheid!

ik denk aan je en brand een kaarsje met je mee :kaars: :pray: :-* :-*

Jeetje het blijft dus spannend… ik :pray: heel hard voor jullie dat donderdag de echo goed is en er een vrolijk dobberend vruchtje te zien is :slight_smile:

:hug:

Lieve Jel, het blijft dus spannend… :pray:

Mijn duimen draaien voor je meis!

:-*

Gossie, ik lees dit nu pas! Meid, heel erg veel sterkte en ik ga ook heel hard voor je duimen!

:pray: :pray:

Hier blijven de duimen ook door draaien. Het moet gewoon goed gaan!

Marielle, lees nu je verhaal pas.

Meid ik ga heel hard voor je duimen en bidden dat dit beebje bij jullie mag komen!

Ik hoop het zo…

Liefs, Chantal

Ook hier draaien de duimen en brand een kaarsje speciaal voor jou. :-* :hug:

Ook hier wordt aan je gedacht hoor, en de duimen draaien gewoon door :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ik ben zo bang en onzeker word er niet gvd niet goed van, waarom ik nu weer heb ik al niet genoeg ellende meegemaakt.

Ik hoop zo dat het geen mola is ben informatie wezen vragen, nou ik word er zo niet vrolijk van ok je moet er niet vanuit gaan maar toch hou je er rekening mee.

Ik hoop zo op een levend en gezond kindje.

Jo dat gevoel heb ik dus ook he, ik droom er zelfs over.

Ik ben bang

Ook hier word nog steeds aan je gedacht en de duimen draaien nog steeds volop :hug: :-*

:hug: :pray:

:pray: ik ga ook heel hard meeduimen :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray:

Jel wijffie dikke knuff :hug: Over 2 dagen weet je waarschijnlijk meer, :-* :-* :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Ohh meis… ik kan me zo goed voorstellen dat je bang bent…

Heel dikke knuffel voor jou! :hug: :hug: :hug:

:hug:

Ik zag dat iemand mij noemde!!

Idd ik had het ook. Met 5,5 week kreeg ik hele erge buikpijn, echt verkeerde buikpijn zeg maar. Een half uur daarna kreeg ik bloedverlies. Het liep er echt uit, dus ik dacht das foute boel. Kortom alle kenmerken van wanneer ze het meestal fout noemen. Het bloedverlies stopte weer, bleef een beetje, die avond wat stolseltjes en daarna werd t minder, verdween de buikpijn en bleef de misselijkheid. De gyn hoorde mijn verhaal aan en zei dat het er niet goed klonk. Ik dacht wel zelf of het is niet goed maar niet alles is eruit, of het is goed. 2 dagen later zei d egyn dat ik meer stolsels had moeten verliezen als het helemaal mis was en op de echo bleek alles prima in orde! Geen enkel teken dat het niet goed zou zijn… Een week later moest ik terug, zou het gegroeid moeten zijn en dat was het, met hartje en al, dus ik duim voor je dat jullie dat ook zien!

Om dus een lang verhaal kort te maken, het kan echt goed gaan met bloedverlies, dat heb ik nooit geloofd, maar zie mijn banner!!! En niemand die mij kan vertellen wat het dan was…misschien toch 2??? Dat zullen we nooit weten.

Ik weet hoe moeilijk het is, heb een MA gehad met voortdurend wat bloedverlies tewrijl het toen nog goed was, maar probeer hoop te houden!! Sterkte!!1 :hug: