Helaas het mocht niet zo zijn. pg 17

oh nog een onzekerheid!

Wel ook een positief bericht dat het vruchtje er nog zit én op de juiste plek!

De duimen draaien hier ook zeker door!!!

:-* :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :-*

Wow het blijft dus spannend. Ik duim heel hard voor je!

:-* Gismo

Geplaatst: Za 11 Apr 2009, 16:36 Onderwerp: Bloedverlies innestelings? of een mola?.

Het blijft nog ff spannend het embryootje zit in ieder geval op de juiste plek, het is ook geen miskraam geweest dus. Maar omdat het nog zo troebel was rondom het vruchtzakje kon ze niet met 100% zekerheid zeggen dat het allemaal goed was, ze wil een evt. mola niet uitsluiten.
Gelukkig mag ik donderdag weer heen voor een echo, hopelijk weten we dan meer.
Het kan dus ook een innestelingsbloeding zijn geweest, of gewoon een vloeiing. Ik hoorde vandaag dus dat mijn moeder van mij en mijn broer dit 6 maanden lang heeft gehad.

Dus als jullie willen mag je nog ff door blijven draaien met de duimen

Een kloppend hartje kan tussen de 6 en 8 weken te zien zijn, bij Quillan en Luna was dit dus pas met 8 weken te zien.

Jel ik duim voor je :pray: :pray: dat je a.s. donderdag zekerheid krijgt :-* :-*

Oh meid :hug:

Wat n onzekerheid :cry:

Ik duim voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Ik hoop op goed nieuws donderdag.

Ik moest even opzoeken wat mola nou precies inhield, maar dat is ook niet niets zeg.

Veel sterkte meid tot donderdag :hug:

:kaars: :pray: blijf ik voor jullie doen lieverd.

LIeve Jel ik blijf duimen voor je echt wel! En hopen op een mooie en goede echo donderdag! :-* :-* :hug: :hug:

Pfoeh, Marielle is weer boven water veegt het angstzweet van voorhoofd

Lieve meid, ik hoop zooooo erg dat je donderdag heel positief nieuws krijgt, “gewoon” een gezond kindje in groei, en geen enge dingen als Mola zwangerschap of mk…

We blijven keihard duimen voor je. Omdat jij het bent, maar ik vind ook dat het verboden zou moeten zijn dat vlindermama’s nog meer ellende moeten doormaken zoals dit…

Dus, als mantra: groei beebje, groei! :pray: :pray: :pray:

:-*

sterkte meis , ik duim mee voor as donderdag , ik kan me indenken dat dit noet goed voelt, angstig ook ,

heel veel sterjte gewenst meis :hug:

Ook ik blijf voor je duimen :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier blijf je ook in mijn gedachten, slopende onzekerheid zeg. Ik :pray: voor goed nieuws op donderdag.

Oh Jel, we blijven :pray: voor jullie uk !

:kaars: :pray: :kaars:

Ik blijf ook duimen :pray: :pray: :pray:

Duimen blijven ook hier draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: Hoop dat je donderdag een duidelijk beeld krijgt van een gezond minibeebje :inlove: :pray:

Jel…ik lees dit nu pas…

Ook ik duim mee hoor… :pray:

meis hoe is het nu met je ? :-*

Op zich wel redelijk ik vloei weer heel iets blijft helder rood.

Word alleen gek van de onzekerheid, en ik droom steeds dat het een tweeling is geweest en dat er nu nog maar eentje zit.

Goed hopelijk donderdag meer nieuws, tot die tijd brandt ik heel wat kaarsjes.

meid dikke knuffel!

ik hoop dat je uk goed groeit!! :pray: