Helaas het mocht niet zo zijn. pg 17

:cry:





Het blijft nog ff spannend het embryootje zit in ieder geval op de juiste plek, het is ook geen miskraam geweest dus. Maar omdat het nog zo troebel was rondom het vruchtzakje kon ze niet met 100% zekerheid zeggen dat het allemaal goed was, ze wil een evt. mola niet uitsluiten.

Gelukkig mag ik donderdag weer heen voor een echo, hopelijk weten we dan meer.

Het kan dus ook een innestelingsbloeding zijn geweest, of gewoon een vloeiing. Ik hoorde vandaag dus dat mijn moeder van mij en mijn broer dit 6 maanden lang heeft gehad.



Dus als jullie willen mag je nog ff door blijven draaien met de duimen





Het nieuws van vandaag









Zo zijn we weer en 1 ding is zeker het is godzijdank geen Mola zwangerschap.

Wat het wel is nou eigenlijk weten we dat niet, ja ik ben zwanger maar hoeveel weken geen idee, is het een miskraam geen idee het vruchtje zit er nog steeds. Maar ze willen weten hoe mijn hcg is of dat gestegen is, het was namelijk nu nog te laag voor de duur van de zwangerschap en het vruchtje was ook nog te klein voor de duur van de zwangerschap.

Dus weer bloedprikken voor zekerheid, want misschien ben ik bv nog maar heel pril zwanger en niet al bijna 7 weken. Dit zou theoretisch kunnen kloppen omdat de ongi in het begin ff rommelig was.

Maar het kan ook een miskraam zijn geweest die nog niet uit zichzelf afgebroken is.

Maar thank God het is geen Mola oh hier ben ik zo blij mee.

Morgen belt hij mij met de uitslag van het bloed, en dan bespreken we hoe verder. Hij weet het gewoon niet zeker en wil niet zomaar iets afbreken voor hetzelfde geld ben ik dus nog maar pril zwanger.

Man man wat een gedoe maar ik ben blij dat het geen mola is

wauw! Staat super leukl!!!

gefeliciteerd :dance: :thumbup:

:shock: :shock: Whhaaaa gefeliciteerd!! :inlove: :inlove: :dance:

Gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance:



ik dacht het al toen ik het bericht van F’lien in het topic van Luca zag staan.

OOOOOH Marielle!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wat super!

Gefeliciteerd :inlove: :-*

JEL de banner staat je SUPER

Gefeliciteerd lieverd :-* :-* :-*







Jeetje jeetje IK WIL OOOOOOOOOOOOOOOOOOOK :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

:inlove: wát een mooie banner :inlove:



GEFELICITEEEEEEEEEEERDDD !!!





:-*

En ik zie nu het maantje van je banner!

Luna-fay is erbij en zal heel goed op haar broertje of zusje passen :hug:

:inlove: Het is je zo gegunt!

@joseetje wrote:

En ik zie nu het maantje van je banner!

Luna-fay is erbij en zal heel goed op haar broertje of zusje passen :hug:




:mrgreen: :cry: :inlove:



Dit zal weer een hele bijzondere zwangerschap worden, het zal voor mij spannend blijven totdat ene moment het gehuil van het wonder.

Gefeliciteerd!!

@marielle wrote:

@joseetje wrote:
En ik zie nu het maantje van je banner!

Luna-fay is erbij en zal heel goed op haar broertje of zusje passen :hug:




:mrgreen: :cry: :inlove:



Dit zal weer een hele bijzondere zwangerschap worden, het zal voor mij spannend blijven totdat ene moment het gehuil van het wonder.




Erg begrijpelijk meis, Luna zal goed op haar brusje passen! En zorgen dat er een mooi en lief kindje jullie gezinnetje zal verwelkomen :-* :hug: :hug:

Ooooh Mariëlle, GEFELICITEERD meid!!! :inlove: :-*



Ik zie t net per toeval in on stopic…wahhhhhhh wat goed! Klussen is dus gelukt ( vroeg t je nog van de week he :lol: )



Gefeliciteerd



OOoh ben helemaal in een jubel stemming meteen :dance:

Gefeliciteerd!!!

Gefeliciteerd!!!

:dance:

Lieve Luna :**:



Je krijgt nog een broertje of zusje!

Wat krijg je het druk meisje! Nou mag je op

dat kleine wondertje in mama’s buik passen,

En daarna in de echte wereld!



Wat bijzonder zeg!

Nog een keer grote zus! :vlinder:



Liefs!

WAUW!!! Wat een superleuk nieuws!



Van harte gefeliciteerd meid! Ik wens je een mooie zwangerschap toe en een nog mooier kindje! :-*