Hey jel!
Ik hoop op een goede echo voor je morgen!
in ieder geval is het wel een fijne tijd om 10 uur zit je niet heel de dag op de klok te kijken of je al weg kan!
denk aan je meis en duim me rot voor je :-* :-* :-*
:oops: Verkeerd gelezen, dacht dat ze vandaag al mocht… :oops:
Nog 1 lange nacht…
Hoop dat het morgen snel 10u is! Ik denk aan je
Jel,
ik duim en bid en hoop zo mee dat je morgen goed nieuws komt brengen meis !!!
liefs, met een extra :-* en :hug:
Gerda
Hoe is het met je gegaan vandaag? Trek je het nog een beetje??
Hopelijk heb je wat afleiding gehad.
Vroeg je bed in, des te eerder is het morgen!
Tjee wat spannend voor je zeg. Blijf hopen inderdaad. Ik heb bij deze zwangerschap ook een flinke bloeding gehad in het begin. Achteraf is dit het verlies van een ander vruchtje geweest. IK was dus zwanger van een tweeling. (later zijn op echo’s nog heel lang diens vruchtzak enzo te zien geweest).
Ik ga enorm voor je duimen dat je morgen een geruststellende echo krijgt, met een mooi brusje.
Sterkte!
Op zich gaat het wel aardig met me, heb steeds dezelfde droom zwanger van een tweeling en ik verlies er steeds eentje van.
Laten we hopen dat het dit is.
Verder ben ik lichtelijk nerveus aan het worden maar ook blijf ik wel positief. Zonder hoop geen leven
:-*
Misschien is je droom wel waarheid dan.
Lekker vroeg naar bed vandaag meis, des te eerder is het morgen :-*
We duimen hier op volle toeren!!
Nog 1 nachtje… en dan meer zekerheid
:hug: :hug: :hug:
Hier draaien de duimen ook nog op volle toeren :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Sterkte morgen, en hopelijk zie je een prachtig beepje in wording op de echo
Lieve Marielle,
Succes vandaag, ik blijf duimen!!!
Liefs, Kim
Heel veel succes vandaag, ook hier word er aan je gedacht
marielle succes vandaag
succes vandaaag dat je goed nieuws krijgt
Ben zo zenuwachtig heb geen nagels meer.
Hoop zo dat alles goed is, bloeden doe ik sinds gisteravond niet meer dus dat is fijn.
Tot later
Succes vandaag! :hug:
Jel meis succes vandaag nog 1 uur en 20 minuten ben je aan de beurt, Denk aan je lieverd, en hoop dat beebje nog bij je is! En dat het bloeden gestopt is is wel goed :-* :-*
Succes strakjes :-*