Heb je een geheim(pje)?

@Karin2 wrote:

@~Marion~ wrote:
Ik heb een geheimpje samen met mijn mannetje… Zo rond 5 juli zullen we ons geheimpje met de wereld delen! :mrgreen:

Wat voor capriolen ga je uithalen om het geheim te houden ? :mrgreen:

Proest!! ikkanutikkanutikkanut!!!

@faizaa wrote:

Marion maak me niet gek… :hand: :hand: :hand: :mrgreen:

Het is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Nouuuuuu… vertel! Nu ben ik nieuwsgierig hoor :mrgreen:

marion kom op vertel :pray:

@~Marion~ wrote:

@faizaa wrote:
Marion maak me niet gek… :hand: :hand: :hand: :mrgreen:

Het is zooooooooooooooooooooooooooo leuk!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Stout…jullie weten wat voor geslacht de baby heeft…gemeen om dat niet te delen… :snooty:

Oh en ik heb denk ik wel ‘‘geheimpjes’’ voor mijn man hoor…hij hoeft toch niet alles te weten :shifty:

Kan er zo 1,2,3 niet 1 noemen…alle belangrijke dingen weet hij wel maar ik heb heus wel mijn eigen geheimpjes…die heeft hij vast ook…mag toch…zolang het niet iets ‘‘ernstigs’’ is :think:

@oessie wrote:

marion kom op vertel :pray:

Nope nope nope!!!

Ik verwacht dus tzt wel TOPdrukte in mijn afteltopic natuurlijk! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

1x in de 8 weken bed verschonen :shock: . Ik doe het elke week…

nee geen geheimpjes volgens mij :think:

Ik wil wel eens dingetjes geheim houden, zoals dat ik eigenlijk toch iets meer geld heb uitgegeven aan kleding/prullaria of wat dan ook dan dat ik in gedachten heb…Of als ik iets heel doms heb gedaan (maar ook wel grappig), maar ik kan het dan niet. Ik moét het gewoon vertellen, ben érg slecht in geheimpjes… Ik vind het niet erg om geheimpjes te hebben, zoalng ze maar onschuldig zijn.

Overigens, als ik het 20jaar oude kussen van mijn man ongemerkt weg kon gooien, dan deed ik dat hoor. En als ik mijn mond daarover moest houden, weet ik zeker dat me dat wel zou lukken tot hij een nieuwe had. Moet er niet aan denken met hoeveel organismes hij zijn kussen deelt :sick: . Van de week sleep ik hem toch maar eens mee naar de beddenzaak :?

Marion, ben ik nu zo dom of is de rest dat ? :think: :think:

@oessie wrote:

@Linda_ wrote:
ik heb een ‘‘prachtige shirt’’ van Iron Maiden van mn man in de zak voor Afrika gedaan :oops:

whahah ik zijn feyenoord shirts :oops:

en ik een aantal van vriendliefs wielrenshirts… hij heeft er maar 150 ofzo… :wall:

@Karin2 wrote:

Ik ben dom. Van nature. Maar dat heeft weinig te maken met het geheim. :shifty:

@Nefarious wrote:

@Karin2 wrote:

Ik ben dom. Van nature. Maar dat heeft weinig te maken met het geheim. :shifty:

En ik raak nu helemaal de draad kwijt :think: …

We zijn precies even ver he Marion?

Is jouw geheimpje, dat je het geslacht al weet? Wij deze keer voor het eerst niet, dus de enige met een groot geheim hier is die kleine in mijn buik;-)

Ik heb wel geheimen hoor… Voor mijn vriend een paar kleintjes, en voor vrienden/vriendinnen zelfs een paar “grotere”. En nee, ik ga ze hier niet neerzetten :slight_smile:

Ja ik heb een geheimpje voor de rest van de wereld!!!

Zie banner!! :inlove:

Inderdaad Frischling, exact gelijk, al kregen wij maandag bij de echo eigenlijk een dagje kado, maar die hebben we er maar niet bij opgeteld en de datum blijft gewoon de 5e. En ja, wij weten het geslacht!

Karin???

Wien, GEFELICITEEEEERD!!!

Marionnnnnnnnnnnnn… :hand: :hand: :hand: ik was er net weer een beetje vanaf… en nu dit… :hand: je blijft me gek maken… :mrgreen:

Ik heb zoveel geheimpjes… ach, ik geniet ervan… heel stilletjes… :angel:

whihi… Ja halloohhooowww. ik moet toch netjes antwoord geven! proest…

Ik ben zelfs heeeeel intensief je banner aan het bestuderen of je manier van antwoorden… maar nee… nee… kan niks ontdekken… :mrgreen:

hihi… nee, ik kreeg al de opmerking dattie roze was, maar ja, dat issie al die tijd al geweest! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maar goed, vooruit dan maar. Het is een

BABY!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: