:o
trut :mrgreen: :-*
ik heb ook al gekeken naar de roze smileys en de blauwe smileys maar daar valt ook niks uit af te leiden… :mrgreen:
@~Marion~ wrote:
hihi… nee, ik kreeg al de opmerking dattie roze was, maar ja, dat issie al die tijd al geweest! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar goed, vooruit dan maar. Het is een
BABY!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Nog belangrijker het is een
GEZONDE baby :inlove: :thumbup: :dance: :-*
@renzosmam wrote:
@~Marion~ wrote:hihi… nee, ik kreeg al de opmerking dattie roze was, maar ja, dat issie al die tijd al geweest! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BABY!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
ja maar DAT staat op nr 1… maar dat weet Marion ook, dat had ik haar ook meteen gevraagd…
Tja,wel een geheim…maar die moet echt geheim blijven…jammer genoeg…
Nomi… :snooty: :mrgreen:
Ik ga weg uit dit topic… ik word helemaal nieuwsgierig… :snooty: :mrgreen:
hihi…als t goed is weet jij wel zo’n beetje hoor wat mijn geheim is…met nog een paar meiden hier…maar daar moet t helaas bij blijven… :-*
@renzosmam wrote:
@~Marion~ wrote:hihi… nee, ik kreeg al de opmerking dattie roze was, maar ja, dat issie al die tijd al geweest! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:-*
@faizaa wrote:
@renzosmam wrote:@~Marion~ wrote:hihi… nee, ik kreeg al de opmerking dattie roze was, maar ja, dat issie al die tijd al geweest! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ja maar DAT staat op nr 1… maar dat weet Marion ook, dat had ik haar ook meteen gevraagd…
klopt als een bus!!! :-* :-*
@Karin2 wrote:
@~Marion~ wrote:Ik heb een geheimpje samen met mijn mannetje… Zo rond 5 juli zullen we ons geheimpje met de wereld delen! :mrgreen:
Wat voor capriolen ga je uithalen om het geheim te houden ? :mrgreen:
Eh… :oops: Ik dacht dat je je post als geintje bedoelde. Want ik dacht dat je rond 5 juli bent uitgerekend en jullie spruit het " geheimpje" is…
Vandaar dat ik dacht iedereen een beetje deed.
@Karin2 wrote:
@Karin2 wrote:@~Marion~ wrote:Ik heb een geheimpje samen met mijn mannetje… Zo rond 5 juli zullen we ons geheimpje met de wereld delen! :mrgreen:
Wat voor capriolen ga je uithalen om het geheim te houden ? :mrgreen:
Eh… :oops: Ik dacht dat je je post als geintje bedoelde. Want ik dacht dat je rond 5 juli bent uitgerekend en jullie spruit het " geheimpje" is…
Vandaar dat ik dacht iedereen een beetje deed.
Euh… hahaha, ja het wórdt een beetje lastig om de gehele zwangerschap geheim te houden hihi!!!
Haha :thumbup:
Dan denk ik dat het een tweeling is 8)
:shock: Ow bewaar me! :shock:
@~Marion~ wrote:
:shock: Ow bewaar me! :shock:
En waarin wil je bewaard worden…ik heb hier nog een grote zak, of een kist…zeg het maar, dan zal ik je bewaren!!
@Joepie! wrote:
@~Marion~ wrote::shock: Ow bewaar me! :shock:
En waarin wil je bewaard worden…ik heb hier nog een grote zak, of een kist…zeg het maar, dan zal ik je bewaren!!
en zo ontstaat dan weer het geheim van Joepie.
Ik heb geen geheim
he pssttt
ik heb een etentje geregeld voor mijn lievie zijn 37e verjaardag en ons 16 jarig samenzijn
sttttt :shifty:
@lydia wrote:
@Joepie! wrote:@~Marion~ wrote::shock: Ow bewaar me! :shock:
Ik heb geen geheim
ECHT WAAR!?!?!? :shock: :shock: :shock: :shock:
@lydia wrote:
@Joepie! wrote:@~Marion~ wrote::shock: Ow bewaar me! :shock:
hihihihihihi
@colle wrote:
he pssttt
ik heb een etentje geregeld voor mijn lievie zijn 37e verjaardag en ons 16 jarig samenzijn
sttttt :shifty:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
tja een geheim is niet voor niks een geheim
Ja dahaag… :mrgreen: dan is het geen geheimpje meer!