Hier kun je het kwijt!
Ik verschoon ons bed maar eens in de 8 weken! :shifty:
ik dweil twee keer op een dag het hele huis… :oops:
ik heb een ‘‘prachtige shirt’’ van Iron Maiden van mn man in de zak voor Afrika gedaan :oops:
I’m teetering on the brink of clinical insanity.
(Kan het even niet vertalen, sorry)
Ik kan mijn uit-knopje niet vinden en mijn gedachten draaien 24/7 door.
@Linda_ wrote:
ik heb een ‘‘prachtige shirt’’ van Iron Maiden van mn man in de zak voor Afrika gedaan :oops:
whahah ik zijn feyenoord shirts :oops:
Zo heeft mijn lief mijn Jovink en Normaal shirtjes (een aantal) weggedaan…
maar das geen geheim, anders wist ik het niet… :mrgreen:
@oessie wrote:
@Linda_ wrote:ik heb een ‘‘prachtige shirt’’ van Iron Maiden van mn man in de zak voor Afrika gedaan :oops:
Foei oessie :naughty: :mrgreen:
Whahaha, ik heb alle oranje shirts van mijn man weggegooid na ons trouwen…
Ik heb ook een geheimpje voor hub:
Ik heb voor juni een lang weekendje Disney land geboekt :dance: :dance: Stiekum vrij gevraagd van zijn baas en nu maar hopen dat ik mijn mond kan houden :mrgreen:
Mijn geheim…
Is geheim, daarom is het een geheim :mrgreen:
@oessie wrote:
@Linda_ wrote:ik heb een ‘‘prachtige shirt’’ van Iron Maiden van mn man in de zak voor Afrika gedaan :oops:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
eh… dat ik teveel naast ons boodschappenpotje heb gepint en na alle afschrijvingen ineens 1500 euro in de min stonden (wat nu weer is bijgetrokken tot -800, maar vast omdat er een betaling is teruggestort)… moet nog ff kijken
gelukkig daardoor kon manlief met het pasje pinnen in de winkel zodat ie even niets merkte
@Amy82 wrote:
@oessie wrote:@Linda_ wrote:ik heb een ‘‘prachtige shirt’’ van Iron Maiden van mn man in de zak voor Afrika gedaan :oops:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:snooty: :snooty:
@oessie wrote:
Geen ruzie gehad??? :mrgreen:
Dat zou ik hier niet durven hoor (maar dan die van FC Groningen).
Heb wel een keer hele lelijke korte Umbro broekjes, overhemden, e.d. in een zak gedaan voor Indonesië na de Tsunami. Heb ik hem pas later verteld :mrgreen: Was toch voor het goede doel?!
Op het moment geen geheimen.
Genoeg geheimpjes,maar die deel ik alleen met mijn beste vriendinnetje :mrgreen:
Hihihi, heus wel geheimpjes, maar niet van plan die online te zetten :mrgreen:
Bulten maar die zijn van mij, en deel ik bijna met niemand :mrgreen:
ik heb gene geheimpjes.
manlief weet alles van me tot details toe die die liever niet weet haha
Vriendlief kan nooit zo goed goed oude boxers en sokken enzo weggooien… Dus dat doe ik stukje bij beetje voor hem :oops: :silenced: