Heb ik wel maar die zijn van mij
@Pumba wrote:
@oessie wrote:@Linda_ wrote:ik heb een ‘‘prachtige shirt’’ van Iron Maiden van mn man in de zak voor Afrika gedaan :oops:
whahah ik zijn feyenoord shirts :oops:
Geen ruzie gehad??? :mrgreen:
Dat zou ik hier niet durven hoor (maar dan die van FC Groningen).
Heb wel een keer hele lelijke korte Umbro broekjes, overhemden, e.d. in een zak gedaan voor Indonesië na de Tsunami. Heb ik hem pas later verteld :mrgreen: Was toch voor het goede doel?!
Op het moment geen geheimen.
nee geen ruzie, want hij heeft ze tegenwoordig niet meer aan , dus hij heeft nog niets gemerkt!! :mrgreen:
oohh hupsakee, 1 keer per 8 weken??? hahaha
@Ron wrote:
Zo heeft mijn lief mijn Jovink en Normaal shirtjes (een aantal) weggedaan…
foei :doh: :naughty:
ben ik ff blij dat ik geen geheimpjes hoeft te hebben voor mijn man
hier ook geen geheimpjes voor elkaar!
alles is open en eerlijk bij ons, :mrgreen:
wilde net hetzelfde tikken als mijn 2 voorgangers…hier geen enkel geheim voor J. Wij zeggen alles tegen elkaar…
Dus nee hier geen geheimpjes
persoonlijk vind ik het een slechte zaak als je geheimen moet hebben voor je eigen partner
@oessie wrote:
@Pumba wrote:@oessie wrote:@Linda_ wrote:ik heb een ‘‘prachtige shirt’’ van Iron Maiden van mn man in de zak voor Afrika gedaan :oops:
whahah ik zijn feyenoord shirts :oops:
Geen ruzie gehad??? :mrgreen:
Dat zou ik hier niet durven hoor (maar dan die van FC Groningen).
Heb wel een keer hele lelijke korte Umbro broekjes, overhemden, e.d. in een zak gedaan voor Indonesië na de Tsunami. Heb ik hem pas later verteld :mrgreen: Was toch voor het goede doel?!
Op het moment geen geheimen.
nee geen ruzie, want hij heeft ze tegenwoordig niet meer aan , dus hij heeft nog niets gemerkt!! :mrgreen:
O, kijk dan mist hij ze dus ook niet :lol:
Verder hebben wij ook geen geheimen hoor, mijn man kan gewoon moeilijk dingen weggooien en dat doe ik dan gewoon als hij er niet is en hij merkt het dus ook niet. Geheim is dus ook een groot woord voor zoiets vind ik. En als ik echt een groot geheim heb, dan is hij vaak de eerste die het weet :lol: Behalve als het een verassing voor hem is ofzo, dat kan ik wel voor mezelf houden.
ja nou zou ik dan ook doen hoor
Ach joh, je hebt grote en je hebt kleine geheimen. Het lijkt me niet fijn om grote geheimen voor elkaar te hebben, maar af en toe een kleintje? Dat je stiekem zijn oranjeshirts hebt weggemikt? En z’n lelijke voetbalbroekjes? Hij heeft ze tot nu toe nog niet eens gemist, dus het is geen schadelijk geheim;-)
SJa je had hem ook zelf voor de keuze kunnen stellen he !
Hoe zou jij het vinden als je partner kleren van je weg gooit wat hij niet mooi vind ? en dat hij het je dan niet vertelt ? Sorry ik vind dat gewoon niet kunnen! :naughty:
Gelukkig kennen mijn man en ik elkaar goed;-)
Als hij kleding van mij weggooit en ik heb dit na bijna 5 jaar nog niet gemerkt, dan lijkt het me niet zo’n probleem toch?
Geen reden voor ons om :naughty: te doen
Ik heb wel eens geheimpjes, maar zelden hoor en meestal zijn het vrolijke geheimpjes (een kadootje of een uitje voor iemand geregeld bijvoorbeeld)
Maar ja, DannySan leest gewillig mee, dus geheimpjes voor hem zal ik hier niet vertellen hoor! :silenced:
Jammer he liefje? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik heb een geheimpje samen met mijn mannetje… Zo rond 5 juli zullen we ons geheimpje met de wereld delen! :mrgreen:
OKe frischling ! Als dat bij jullie zo werk heb ik er niets van te zeggen he !
Bij ons gaat het anders gelukkig :mrgreen:
mijn man en ik hebben samen een geheim :inlove:
geen geheimen hier…zou er alleen maar buikpijn van krijgen denk ik…
@~Marion~ wrote:
Ik heb een geheimpje samen met mijn mannetje… Zo rond 5 juli zullen we ons geheimpje met de wereld delen! :mrgreen:
Wat voor capriolen ga je uithalen om het geheim te houden ? :mrgreen:
Marion maak me niet gek… :mrgreen: