Bloedneus, op de spoedeisende hulp, nog even ik hou van je zeggen en weg was ie.
Nu is het maar soapland, maar het was wel afgeraffeld leek het.
En het meest bizarre vind ik nog dat iemand daar ligt te sterven die is besmet met het Ebola virus en dat Edwin daar doodleuk binnen kan wandelen (loopt u maar door hoor), hem vast kan houden, kussen, etc.
Zelfs de verpleegkundigen liepen daar totaal onbeschermd rond.
Beetje ongeloofwaardig word het zo.
Klopt dat viel mij dus ook op, dat hij onbeschermd door mocht lopen…
Ruud Feltkamp (Noud) heeft nog gewoon opnames nu staat op twitter dus denk niet dat het hem gaat worden, dat hij sterft aan het virus… Dat hij ziek word is een feit dan zal het wel even heel slecht met hem gaan, maar komt die er gewoon weer bovenop.
Ik denk dat ze dat expres doen dat iedereen denkt dat Noud dood zal gaan.
Bloedneus, op de spoedeisende hulp, nog even ik hou van je zeggen en weg was ie.
En het meest bizarre vind ik nog dat iemand daar ligt te sterven die is besmet met het Ebola virus en dat Edwin daar doodleuk binnen kan wandelen (loopt u maar door hoor), hem vast kan houden, kussen, etc.
:thumbdown:
Dat vonden wij ook :? Erg afgeraffeld zo…
Dat hij het virus heeft opgelopen, kan. Maar werk het dan wat geloofwaardiger uit… Hij had zeker maar een 3maanden contract?
:thumbdown:
Ik zei gisteren tegen manlief al dat het raar was dat Lorena van de week ingepakt moest worden me tmondkap enzo, en dat Edwin ineens door kan lopen en erbij mag liggen. Krom.
sowieso is het al erg appart dat iemand die aangenomen als SEH arts opeens de scepter lijkt de zwaaien op de IC… waar een patient doodziek ligt te zijn, maat niet eens een infuus heeft of aan de monitor ligt!!!
Ik ben medisch onderlegd, en opzich kan alles in soaps, maar het is wel zo, en dat zie je bijvoorbeeld ook met griep, dat het voor een groot deel aan je contitie ligt hoe je ergens op reageert… Als je een slechte conditie hebt, dan ben je wat zwaarder de klos zeg maar.
En dat die verpleging rondloopt zonder bescherming vind ik ook niet heel vreemd, want er werd gezegd van de week dat Jack uit voorzorg naar de virologie was overgebracht. Bovendien was vanavond ook wel duidelijk dat de verdere afdeling er nog niets van wist. Dr. Bouwhuis zei nog: Hoe moet ik dit in hemelsnaam aan mijn afdeling uitleggen??
Ik ben medisch onderlegd, en opzich kan alles in soaps, maar het is wel zo, en dat zie je bijvoorbeeld ook met griep, dat het voor een groot deel aan je contitie ligt hoe je ergens op reageert… Als je een slechte conditie hebt, dan ben je wat zwaarder de klos zeg maar.
En dat die verpleging rondloopt zonder bescherming vind ik ook niet heel vreemd, want er werd gezegd van de week dat Jack uit voorzorg naar de virologie was overgebracht. Bovendien was vanavond ook wel duidelijk dat de verdere afdeling er nog niets van wist. Dr. Bouwhuis zei nog: Hoe moet ik dit in hemelsnaam aan mijn afdeling uitleggen??
Ok maar als personeel krab je je toch wel achter de oren als iemand zo binnen komt en die ze er vervolgens dus ook zo bij laten liggen. En die Edwin die met bloed en al gewoon weer naar huis gaat terwijl zijn vader het weet.
Ik kijk het niet zo vaak, maar was bij mijn moeder en we zaten het samen te kijken. En ik vond het ook wel een beetje te.
Ik meende een paar maanden geleden begrepen te hebben dat je bij pleegouderschap nog altijd terugkon, dat zou het verschil zijn tussen adopie en pleegzorg??? dus ik snap dat termijn nu ineens niet, maar goed ik kijk ook maar half dus zal wel ergens wat gemist hebben.
Moest gister wel lachen, het stond hier op en vriend is hier helemaal anti-gtst.
Hoort ie van dat virus en besmettelijkheid zegt ie:
Ik meende een paar maanden geleden begrepen te hebben dat je bij pleegouderschap nog altijd terugkon, dat zou het verschil zijn tussen adopie en pleegzorg??? dus ik snap dat termijn nu ineens niet, maar goed ik kijk ook maar half dus zal wel ergens wat gemist hebben.
Moest gister wel lachen, het stond hier op en vriend is hier helemaal anti-gtst.
Hoort ie van dat virus en besmettelijkheid zegt ie: