Spoilers 16 Januari t/m 3 februari
Maandag 16 januari
Bianca raakt in paniek als het virus om zich heen grijpt. Er hangt Anton een schorsing boven het hoofd. Charlie verontschuldigt zich bij Nick voor haar verwarrende gedrag. Edwin haast zich naar het ziekenhuis.
Dinsdag 17 januari
Charlie neemt een ingrijpende beslissing. Jef kan zich hier moeilijk bij neerleggen. Doordat ze allebei in paniek zijn, loopt het tussen Lucas en Edwin uit de hand. Lukt het gestreste Sjoerd om op tijd bij het gesprek met de kinderbescherming te zijn?
Woensdag 18 januari
Bing behaalt een succesje, maar Sjors verwijt hem oneerlijkheid. Als Charlie haar zaak te koop aanbiedt, meldt zich direct een koper. Nina en Laura maken zich grote zorgen als het steeds slechter gaat met Noud.
Donderdag19 januari:
Bij Charlies afscheid worden allerlei herinneringen opgehaald. Mooie momenten maken emoties los. Rik besluit om niet naar het afscheid te gaan, maar Charlie is niet uit zijn gedachten te krijgen. Lucas kan zijn geluk niet op als hij goed nieuws krijgt uit het ziekenhuis.
20 januari
Rikki vindt dat Sjoerd zich meer moet bezighouden met Edwin, maar Sjoerd is bang voor de toekomst. Danny probeert Maxime te motiveren om haar leven weer op te pakken. Anton jaagt zijn illegale virusonderzoekers op. Is er op tijd een serum?
23 januari
Anton gaat tegen alle regels van het ziekenhuis in. Nina krijgt slecht nieuws en vreest het ergste voor Noud. Sjoerd verwijt zijn vader dat hij ongevoelig is. Janine begrijpt dat Lucas afleiding nodig heeft.
24 januari
Nina en Anton krijgen de schrik van hun leven. Danny probeert Maximes enthousiasme te temperen als zij achter een vacature aanjaagt. Sjors stapt over haar eigen bezwaren heen en schaart zich achter Bing in de adoptiezaak. Hoe lang houdt zij dit vol?
25 januari
Lorena zoekt naar argumenten om een kapster met een hoofddoek af te wijzen. Sjors voelt zich ellendig als Bing haar negeert. Maxime ontdekt dat ze nu echt alles kwijt is. Jack krijgt een nieuwe collega en dat is er een die niet over zich heen laat lopen.
26 januari
Lucas heeft de grootste moeite om zijn verdriet te verwerken. Ludo vindt dat Lucas een grens bereikt heeft en grijpt in. Maxime bekent aan Rik waarom ze door de familie Sanders verbannen is. Bianca kan niet tot Anton doordringen.
27 januari
Lorena wordt nieuwsgierig naar Aysen en Nuran en luistert hen af. Sjoerd ontloopt zijn ouders, maar verzwijgt dat tegen Danny. Anton komt in conflict met Bianca. Nuran wil naar Meerdijk verhuizen en praat op haar zusje in.
30 januari
Nina en Janine schrikken als Lucas spoorloos is verdwenen. Janine verwijt zichzelf dat ze Lucas niet goed in de gaten gehouden heeft. Lorena probeert erachter te komen wat Nuran toch van Danny wil. Nuran ontdekt dat Danny een kind heeft.
31 januari
Door Rik belandt Nuran per ongeluk in een pijnlijke situatie. Maxime helpt Laura bij een ‘onverstaanbaar’ horecaprobleem. Anton accepteert Lucas’ gedrag niet en gaat door het lint. Als Anton en Maxime hun ellende delen, maakt dat bij allebei onvermoede emoties los.
1 februari
Lorena voelt zich bedreigd door de aanwezigheid van Aysen. Maxime solliciteert succesvol bij Laura. Helaas valt haar niet alleen de baan zwaar tegen, ook kan ze sommige klanten wel schieten. Nuran gaat achter woonruimte aan: ze wil in Toko komen wonen, maar dan zullen alle bewoners akkoord moeten gaan.
2 februari
Laura moet een onmogelijke keuze maken tussen Maxime en Ludo. Sjoerd en Rikki hebben een krampachtig gesprek met de kinderbescherming. Verknoeien ze hiermee hun toekomst met Bram? Bing is het niet eens met een beslissing van Lucas.
3 februari
Het botst tussen Bing en Aysen. Hij is dan ook geen voorstander van haar verhuizing naar Toko. Rik is bang dat het in de rechtszaak niet goed afloopt voor Rikki en Sjoerd. Sjors neemt op gevoel een onverwachte beslissing.
En als ik dan de laatste spoiler zo lees denk ik dat Sjors misschien toch Bram terug geeft aan Rikki?
Als ik die spoilers lees, denk ik dat Noud wel ziek wordt, maar overleefd. Maar dat Edwin dus degene is die het niet overleefd.
Noud wordt idd ziek vannavond (heb net de aflevering gezien)
@kimmiejj wrote:
@Mutsie86 wrote:@SuusyQ wrote:Bing echt :snooty: :sick:
Zou jou vriend/man dat niet doen als jou (pleeg)kind ontvoerd is?
Mijn man zou Rik ook aangevallen hebben. vooral als je weet dat hij echt wel weet waar je (pleeg)kind is.
Vind Rikkie dit maal een beetje stom. Wie ontvoerd nou een baby? Ook al is het je eigen baby. En nog niet schuldig voelen ook.
Dat zou mijn vriend ook doen.
Maar die Bing irriteert mij ook al weken !Eigenlijk al vanaf de zomerstop. Arrogante kwal dat het is :evil:
Ik hoop ook dat mn vriend dat ook zou doen!
Maar toch irriteert het me bij Bing :sick: bah wat een ontzettend arrogant rot personage vind ik dat toch. Hij praat vervelend, beweegt zn hoofd zo irritant als ie praat, is ontzettend egoistisch… bah bah bah
Ben bij hem ook zover dat ik hem niet meer los kan zien van het feit dat het niet echt is :shifty:
@EstHe wrote:
@kimmiejj wrote:@Mutsie86 wrote:@SuusyQ wrote:Bing echt :snooty: :sick:
Zou jou vriend/man dat niet doen als jou (pleeg)kind ontvoerd is?
Mijn man zou Rik ook aangevallen hebben. vooral als je weet dat hij echt wel weet waar je (pleeg)kind is.
Vind Rikkie dit maal een beetje stom. Wie ontvoerd nou een baby? Ook al is het je eigen baby. En nog niet schuldig voelen ook.
Dat zou mijn vriend ook doen.
Maar die Bing irriteert mij ook al weken !Eigenlijk al vanaf de zomerstop. Arrogante kwal dat het is :evil:
Ik hoop ook dat mn vriend dat ook zou doen!
Maar toch irriteert het me bij Bing :sick: bah wat een ontzettend arrogant rot personage vind ik dat toch. Hij praat vervelend, beweegt zn hoofd zo irritant als ie praat, is ontzettend egoistisch… bah bah bah
Ben bij hem ook zover dat ik hem niet meer los kan zien van het feit dat het niet echt is :shifty:
Ik denk dat mijn vriend het ook wel zou doen, maar het is gewoon door de manier waarop Bing al de hele tijd bezig is. Met van die grote ogen waar zowat vuur uit komt. Vanaf het begin al gelijk verbieden dat Sjoerd en Rikki Bram mochten zien enzo.
En zoals hij tegen Rik doet. Omdat Rik aan het werk is… Ja wat moet hij anders? De hele dag thuis zitten wachten?
Bianca :think: Wie’s da???
:doh: :oops: :mrgreen:
GTST-acteur ontvangt dreigtweet
Laatste update: 6 januari 2012 15:20 info
AMSTERDAM - Everon Jackson Hooi, die in Goede Tijden, Slechte Tijden de rol van Bing speelt, heeft donderdag een dreigtweet ontvangen.
Foto: ANP
‘’@everonhooi ik ga jou egt doden als je zo door gaat in gtst dus beter ga je normaal doen’’, las de acteur op zijn
twitteraccount
Hij vindt dat de actie veel te ver gaat. ‘‘Ben je een beetje in de war met fictie en realiteit liefje. Dan zou ik echt hulp gaan zoeken als ik jou was :-(’’, reageerde hij.
De acteur maakt zich overigens niet al te druk over de bedreiging. ‘‘Zo… kogelvrije vest aan! (lol) Ik kan de deur uit. Repetities HUID! #genietvanjedag’’, twitterde hij vrijdag.
Er zijn er meer die zich irriteren blijkbaar :mrgreen:
(ff serieus, dit gaat natuurlijk te ver… kreeg em op mn mail,met een berichtje van mn vriend erbij: wat heb je nu weer gedaan :roll: hahaha grapjas)
Dat is nou ook wel beetje ver gaan… Wij hebben het over Bing en niet Everon.
Esthe, leuke vriend heb jij dat hij nog gaat vragen ook
@Pattycoat wrote:
Dat is nou ook wel beetje ver gaan… Wij hebben het over Bing en niet Everon.
Esthe, leuke vriend heb jij dat hij nog gaat vragen ook
haha had toevallig gisteravond gezegt (en vanmorgen hier gepost) dat ik bij hem steeds meer moeite heb om te beseffen dat hij het speelt, en t dus niet echt is niet letterlijk natuurlijk, maar omdat ik me zo vreslijk irriteer, zou ik het haast in reallife ook een kwal gaan vinden…
Wel toevallig dan hihi…
Van mij mag Bing dat virus krijgen :silenced: :silenced:
@Sennapen wrote:
@Natascha1975 wrote:Van mij mag Bing dat virus krijgen :silenced: :silenced:
:lol: :lol: :lol:
Agreed :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ik dacht dat er gezegd werd dat er een van de vaste cast dood ging??
Misschien komt dat nog? Deze verhaallijn is nog niet over toch.
En vind het wel ver gaan als mensen Evering persoonlijk gaan benaderen, kom op het is een soap. Hij speelt het gewoon erg goed.
@Mutsie86 wrote:
Misschien komt dat nog? Deze verhaallijn is nog niet over toch.
En vind het wel ver gaan als mensen Evering persoonlijk gaan benaderen, kom op het is een soap. Hij speelt het gewoon erg goed.
Dat vind ik ook hootr. Bing :sick: , maar dat is maar een rol
was dit al gepost?
De Vlaamse acteur Louis Talpe maakt binnenkort zijn opwachting in Meerdijk. Bij onze zuiderburen is de acteur voornamelijk bekend van zijn rol als Mega Toby uit de kinderserie Mega Mindy.
Die is zeker niet verkeerd :drool: , ik hoorde het gister op boulevard (of nja ik zag het )