GTST

RTL Boulevard had het vanavond over een ontslag in GTST, maar ik heb niet meegekregen wie er ontslagen zou worden…



Iemand enig idee?

Ik denk Danny…hoorde dat iemand TE populair zou zijn geworden (of zoiets). Nou…volg GTST niet,maar de enige die ik regelmatig hoor of voorbij zie schieten is Danny…



Anders zou ik het niet weten…Oh misschien Lorena dan…

Bing (?), hij ging er toch uit?

Ja Bing, hij heeft 3x een contract ofzo gehad en moest er nu 3 maand uit. Zoals ik hoorde komt hij erweer in :think: kijk nooit Boulevard/gtst maar lig ziek op de bank en dan zie je alles haha

Klopt, Bing gaat er drie maanden uit… Maar komt ook weer terug omdat hij toch succesvol is.

ik zou ook gelijk bing zeggen als je het volgd en hoe het verhaal al een kant op gaat hou je gelijk in gedachten die gaat er uit/ even uit.

had ook laatst een keer ergens gezien dat bing een reis ging maken om dingen op een rij te zetten maar waar :think:

@Rooike wrote:

Klopt, Bing gaat er drie maanden uit… Maar komt ook weer terug omdat hij toch succesvol is.


nou voor mij hoeftie eigenlijk niet terug te komen.

Kheb het wel een beetje gehad met die zeikerd :silenced: :silenced:

Tja ik zeg ook niet dat IK hem terug wil hahahahaha!

Maar zo schijnt het te zijn dus tja…

Maar niet getreurd er komen weer 4 nieuwe spelers bij!

Dat Bing eruit ging is al maanden bekend, dan zullen ze dat nu niet meer opnieuw gaan vertellen.



Als je op de site van GTST gaat kijken, dan hebben ze het over de rol van Julia Batelaan die Amy kortenaer speelt in de serie.



Julia Batelaan moet stoppen met GTST.

Op haar Hyves meld ze:



“Om even veel geruchten recht te zetten: Nee ik ben niet ‘‘ontslagen’’ Ja ik ben wel gestopt met gtst. Het zit zo: Omdat ik bijna 14 ben mag ik niet zo veel werken. 24 dagen per jaar. Daar ben ik al lang overheen gegaan. Daarom moet ik er nu mee stoppen. Amy Kortenaer word vervangen door iemand anders, maar de rol van Amy word kleiner.”



Hier staat dus ook al uitgelegd waarom ze moet stoppen.

@anjella80 wrote:

Dat Bing eruit ging is al maanden bekend, dan zullen ze dat nu niet meer opnieuw gaan vertellen.



Als je op de site van GTST gaat kijken, dan hebben ze het over de rol van Julia Batelaan die Amy kortenaer speelt in de serie.



Julia Batelaan moet stoppen met GTST.

Op haar Hyves meld ze:



“Om even veel geruchten recht te zetten: Nee ik ben niet ‘‘ontslagen’’ Ja ik ben wel gestopt met gtst. Het zit zo: Omdat ik bijna 14 ben mag ik niet zo veel werken. 24 dagen per jaar. Daar ben ik al lang overheen gegaan. Daarom moet ik er nu mee stoppen. Amy Kortenaer word vervangen door iemand anders, maar de rol van Amy word kleiner.”



Hier staat dus ook al uitgelegd waarom ze moet stoppen.






Het ging over RTL boulevard wat ze graag wilde weten:



@sabje373 wrote:
RTL Boulevard had het vanavond over een ontslag in GTST, maar ik heb niet meegekregen wie er ontslagen zou worden…



Iemand enig idee?




Dus als je bij uitzending gemist gaat kijken, hadden ze het over Bing…

Bing komt in ieder geval wel weer terug. Dit staat er op de weblog van gtst.


Everon Jackson Hooi hervat volgende week weer de opnames van GTST. Door de Flexwet was hij drie maanden verplicht niet voor de soap te gaan werken. Vandaag tekende hij een nieuw tijdelijk contract dat hem tot maximaal drie jaar aan GTST verbindt, waar producent Endemol de mogelijkheid heeft die verbintenis te verkorten.

Op dit moment is de vertolker van Bing nog actief in Meerdijk, maar over een kleine tijd zal hij vertrekken. Naar verluidt kunnen we Bing dan begin november terug verwachten op de buis. Doordat de acteurs tijdens de zomer vijf weken vakantie hebben gehad, verkort dat de afwezigheid van Bing in de serie naar een kleine twee maanden.

Hmmm. een beetje een érg ongeloofwaardige sprong in de leeftijden van Rikki en Sil… Ik bedoel, GTST hangt natuurlijk aan elkaar van ongeloofwaardigheden, maar dit gaat wel érg snel…

@~Marion~ wrote:

Hmmm. een beetje een érg ongeloofwaardige sprong in de leeftijden van Rikki en Sil… Ik bedoel, GTST hangt natuurlijk aan elkaar van ongeloofwaardigheden, maar dit gaat wel érg snel…


Ja ik zat ook al te kijken met de gedachten…wie zijn dit???



Opeens een stukkie ouder zeg!

Inderdaad. Ergens stond toch een lijstje over baby’s die geboren waren in GTST, dan moet je maar eens opzoeken hoe oud ze in het echt horen te zijn.

nou ik zat ook al ff te denken was het vorige week nog met een film die noud niet aan sill mocht geven was toch een film vanaf 16 :think:

En wat zag Laura eruit vanavond :mrgreen:

Mijn zoon lag helemaal dubbel om haar kleding :slight_smile:

Ja, het was niet erg flatteus…

@Corry wrote:

En wat zag Laura eruit vanavond :mrgreen:

Mijn zoon lag helemaal dubbel om haar kleding :slight_smile:




HIhi ik weet niet of het aan onze breedbeeld lag maar haar derriere was behoorlijk breed in die broek.



In inderdaad Rikki en Sil, ik zat ook in het begin verward te kijken en proberen te bedenken wie dat waren.

Bij Rikki viel het kwartje vrij snel omdat het in het huis van Rik was, maar Sil :eh: , als ze de naam niet genoemd had was het kwartje nooit gevallen. Ik heb nog even opgezocht (ik kon het niet laten), Rikki is in 2002 geboren, en Sil in 2003, knap groot en ontwikkeld voor een 8 en 7 jarigen. En Jack van Houten zou nu 18 moeten zijn :lol: .

@Marieke_5000 wrote:

@Corry wrote:
En wat zag Laura eruit vanavond :mrgreen:

Mijn zoon lag helemaal dubbel om haar kleding :slight_smile:




HIhi ik weet niet of het aan onze breedbeeld lag maar haar derriere was behoorlijk breed in die broek.







Duidelijk geen liefhebber van een string :mrgreen: