@Sennapen wrote:
Maar dan gaat Jack niet dood, want ze wordt een collega van Jack
Zoals je in de spoilers al kan lezen krijg je op dinsdag ( geloof ik) diegene die dood gaat en op woensdag dat Lorena en Jack om elkaar heen draaien
Hmmm het qouten is niet helemaal goed gegaan hahaha
Lees geen spoilers deze keer
Maar ben ik de enige die hoopt dat Bram gewoon bij sjors en Bing blijft :shifty:
@anjella80 wrote:
@Sennapen wrote:
Zoals je in de spoilers al kan lezen krijg je op dinsdag ( geloof ik) diegene die dood gaat en op woensdag dat Lorena en Jack om elkaar heen draaien
Ik moet zeggen dat ik niet altijd de spoilers goed lees want ik wil niet alles weten haha
@Sennapen wrote:
@anjella80 wrote:@Sennapen wrote:
Ik moet zeggen dat ik niet altijd de spoilers goed lees want ik wil niet alles weten haha
Ja ik lees ze toch altijd wel, ook al ken je er vaak nog geen wijs uit hahah
@romata wrote:
Lees geen spoilers deze keer
Maar ben ik de enige die hoopt dat Bram gewoon bij sjors en Bing blijft :shifty:
Nou bij Sjors vind ik niet erg, tis meer die Bing :silenced: :sick:
Maar als Rikki het echt meent en er goed voor ken zorgen mag ze van mij. ( tis maar een soap hè
Net de shortie van vanavond gekeken…
Ron gaat dus vanavond dood Jammer hoor.
@purpled82 wrote:
Net de shortie van vanavond gekeken…
Waarom lees ik dat nou weer :thumbdown:
@Sennapen wrote:
@purpled82 wrote:Net de shortie van vanavond gekeken…
Waarom lees ik dat nou weer :thumbdown:
die neiging heb ik ook altijd…
Spannend, spannend!!!
Ja het is net bij Boulevard gezegd dat Ron dood gaat vanavond.
Ik dacht echt dat het Jack was want dat had mn tante ergens gehoord…
Nou ja…
Er werd ook duidelijk gezegd dat
Er iemand dood gaat die al langer in de soap speelt en tot de vaste cast behoort.
Paniek in Meerdijk! Jack (Mark van Eeuwen) heeft een dodelijk virus uit West-Afrika meegenomen en deze blijkt enorm besmettelijk te zijn. Het is zelfs zo erg dat in er de komende weken dodelijke slachtoffers zullen vallen. De eerste die bezwijkt is Ron (Kevin Hassing).
In de spoiler van de uitzending van vanavond is te zien dat Ron spontaan een bloedneus krijgt wanneer hij zijn fiets van het slot haalt. Ook weekblad Privé is in de verhaallijn gedoken.
“De virusdokter weet uiteindelijk de levens van vele Meerdijkers te redden, toch is er minstens één dodelijk slachtoffer te betreuren. Alles wijst erop dat Kevin Hassing zijn soapavontuur tussen zes plankjes heeft zien eindigen. Hij werd in september nog met veel tamtam als ‘dé nieuwe hunk van GTST’ gepresenteerd door RTL, maar verdwijnt in januari al van het scherm�, aldus Privé.
@ollie wrote:
Er werd ook duidelijk gezegd dat
Er iemand dood gaat die al langer in de soap speelt en tot de vaste cast behoort.
Ik denk dat het Noud is gezien de spoilers van de komende 2 weken: Op maandag 9 januari gaat het niet goed met Noud, op 10 januari bezwijkt iemand aan het virus en op de vrijdag daarna, vind Maxime het verschrikkelijk dat ze Nina niet bij kan staan in haar verdriet…"
@Marda wrote:
@ollie wrote:Er werd ook duidelijk gezegd dat
Ik denk dat het Noud is gezien de spoilers van de komende 2 weken: Op maandag 9 januari gaat het niet goed met Noud, op 10 januari bezwijkt iemand aan het virus en op de vrijdag daarna, vind Maxime het verschrikkelijk dat ze Nina niet bij kan staan in haar verdriet…"
Dat hoop ik niet… Vind Noud juist leuk. Heb ook nergens gelezen dat hij zou stoppen. Wel dat Danny eruit zou gaan, dus ik zet mijn geld op Danny. Vandaag zou hij de makelaardij ingaan in Meerdijk, maar werd ook gezegd dat hij in januari eruit zou gaan.
Wat ik apart vind, is dat Ron binnen no time dood gaat terwijl Jack al een paar dagen heel erg ziek is :think: Heeft hij meer anti stoffen?
die vrouwelijke dokter zei toch ook dat het virus ook heel snel dodelijk kan zijn??? misschien reageert de 1 er ander op als de ander???
@juudje1985 wrote:
die vrouwelijke dokter zei toch ook dat het virus ook heel snel dodelijk kan zijn??? misschien reageert de 1 er ander op als de ander???
Ja dat moet dan haast wel.
Wat een vreselijke zielig stukje
Ik vond het ook wel erg snel gaan.
Bloedneus, op de spoedeisende hulp, nog even ik hou van je zeggen en weg was ie.
Nu is het maar soapland, maar het was wel afgeraffeld leek het.
En het meest bizarre vind ik nog dat iemand daar ligt te sterven die is besmet met het Ebola virus en dat Edwin daar doodleuk binnen kan wandelen (loopt u maar door hoor), hem vast kan houden, kussen, etc.
Zelfs de verpleegkundigen liepen daar totaal onbeschermd rond.
Beetje ongeloofwaardig word het zo.
Vandaag:
Krijgt Maxime te horen dat het plan van Ludo &Co gelukt is, en dat zij alles kwijt is, Lorena krijgt te horen dat Jack ziek is door een besmettelijke ziektee, en dat zij wss. ook besmet is + iedereen die bij hem is geweest, en Ron daar dood aan is gegaan.