GTST

Rik en Charlie gaan uit elkaar? :o



Ene, rutger is een oplichter :thumbup:

@Mariiyelle wrote:

Ene, rutger is een oplichter :thumbup:




Sorry dat ik het moet zeggen maar eh :“Duhh”

Maxime heeft zo’n leuke grijze jurk aan lijkt het. Waar zou ik kunnen vinden wat het merk is?

@ariel wrote:

Maxime heeft zo’n leuke grijze jurk aan lijkt het. Waar zou ik kunnen vinden wat het merk is?




Op de aftiteling staan vaak de sponsoren vermeld.

@Mariiyelle wrote:

Rik en Charlie gaan uit elkaar? :o


Is dat er gisteravond in geweest ? Heb het gister niet gezien..
Dat zou ik echt jammer vinden, vind het een leuk stel zo samen. Maarja als het goed gaat moeten er ook weer slechte tijden komen he, dat maakt het ook weer leuk.

@janet76 wrote:

@Mariiyelle wrote:
Rik en Charlie gaan uit elkaar? :o


Is dat er gisteravond in geweest ? Heb het gister niet gezien..
Dat zou ik echt jammer vinden, vind het een leuk stel zo samen. Maarja als het goed gaat moeten er ook weer slechte tijden komen he, dat maakt het ook weer leuk.

Rik is erachter gekomen dat Charlie gelogen heeft over het geld.. Hij weet dat ze het geinversteerd heeft! Rik is er woedend over. Maar Charlie heeft van die winst een ''gratis'' wasmachine gekocht met lingerie. Alleen heeft ze op afbetaling gekocht en toen was de maat bij Rik echt vol :lol: Dat geld van wat ze geinversteerd heeft krijgt ze nooit meer te zien...

Ik heb net gelezen dat er een huwelijk komt in de serie en één van de vaste personages word vermoord…



Jeff gaat over een tijdje voor 4 maanden de serie uit, misschien heeft hij het dan zgn gedaan? :think:

Huwelijk van laura en die engerd? :lol:

en ludo dood??

Vind helemaal niet leuk de verhaallijn van Rick :cry:

@Sweet-Love wrote:

Vind helemaal niet leuk de verhaallijn van Rick :cry:




weet jij meer?



Oh en in het voorstukje van morgen, wie was die man ook al weer? En wie is die nieuwe vrouw?

@samara wrote:

Oh en in het voorstukje van morgen, wie was die man ook al weer? En wie is die nieuwe vrouw?


Vroeg ik me inderdaad ook af…

@samara wrote:

@Sweet-Love wrote:
Vind helemaal niet leuk de verhaallijn van Rick :cry:




weet jij meer?



Oh en in het voorstukje van morgen, wie was die man ook al weer? En wie is die nieuwe vrouw?




Anton en Bianca? Dat zijn nieuwe acteurs in gtst… net als die 2 jochie’s ‘‘Sjoerd en Edwin’’ die in de koning speelde waaruit 1 met die lange haar Lucas Vast pakte bij zn keel!



Die gaan in het huis van die familie huygens wonen. Anton is dan ook nieuwe huisarts in Meerdijk! je moet het maar zien dat ze opvolger van familie huygens zijn, maar dan met 2 jochie’s…



Voor meer info!

Meerdijk krijgt een nieuwe huisarts. Dokter Anton, vrouwlief Bianca en hun twee napuberende zonen Sjoerd en Edwin nemen deze week hun intrek in GTST.

Op de set van de soap stellen de acteurs zichzelf en hun alterego voor.



Guido Spek

Nieuweling in het vak Guido studeert aan het Conservatorium van Amsterdam en speelt de 17-jarige Sjoerd, de jongste telg uit het gezin. “Sjoerd komt van het platteland, inclusief brommers, bierkeet en dat soort toestanden. Hij is veel samen met zijn broer, ze kunnen op elkaar bouwen. Raynor - de jongen die ik pas een maand geleden voor het eerst heb gezien en nu mijn broer noem -is een toffe gast. We zijn samen begonnen, dus we kunnen alle ervaringen delen. En aan Cynthia en Joep kan ik alles vragen. Ze noemen dit werk, maar het is veel lol maken en leren.”



Joep Sertons

De ervaren Joep Sertons is de pater familias. “Anton is een goede man, maar als hij de situatie niet in de hand heeft, kan hij wat streng en conservatief zijn. Zeker nu zijn jongens puberen. Die conservatieve achtergrond heb ik zelf ingevuld. Ga maar eens met problemen naar de psychiater; wedden dat je bij je ouders of je jeugd uitkomt? Ik zie dit als een langlopend project. Ik kan het de serie ook niet aandoen om na anderhalf jaar weer te zeggen: ‘Jongens, bedankt, maar doei!’”



Raynor Arkenbout

Raynor Arkenbout werkte als lichttechnicus bij televisieseries en volgde diverse dramaopleidingen. “Edwin is 18, ik ben 21. Moet lukken, alleen de baard moet er steeds af. Hij is een rustige jongen, die alles tot achter de komma analyseert. Dus áls hij eens zijn mond opendoet, weet je dat er echt wat aan de hand is. Ik deed hiervoor alleen figuratierollen bij films waar ik achter de schermen werkte. ‘Raynor, nu je er toch staat…’ Guido en ik zijn goed op elkaar ingespeeld, die broerdynamiek komt er goed uit.”



Cynthia Abma

Actrice en presentatrice Cynthia Abma moedert voor én achter de schermen over haar twee zoons. “Bianca is gelukkig getrouwd met Anton. Toen de kinderen kwamen, heeft ze haar baan opgezegd, maar nu begint het weer te kriebelen. De kids worden groot: Ik ben er voor ze, maar zíj zijn er nooit. Er gebeurt genoeg, sterk uitvergroot. Ik let erop dat ik de jongeren een beetje in de gaten houd. Tot vervelens aan toe… Ze zijn heel enthousiast, alles is spannend en nieuw voor ze. Heel vertederend.”

en 1 zo’n jochie (Edwin) raakt verliefd op Lucas…

Heb even de hele quote weggehaald ipv spoiler



Kan zoiets niet in een spoiler? Wat er staat te gebeuren. Niet iedereen wil het nu al weten :mrgreen:



Maar heeft L ook eens wat te doen in meerdijk :lol: Nu wiet nog ergens dumpen en hij word weer interressant.

@Mutsie86 wrote:

@Rooike wrote:
en 1 zo’n jochie (Edwin) raakt verliefd op Lucas…




Kan zoiets niet in een spoiler? Wat er staat te gebeuren. Niet iedereen wil het nu al weten :mrgreen:



Maar heeft L ook eens wat te doen in meerdijk :lol: Nu wiet nog ergens dumpen en hij word weer interressant.




Dan moet je dat zelf ook nog ff in de spoiler gooien lieve schat!

Hier de overzicht van de komende weken!



Er gaat weer een hoop gebeuren in Meerdijk. Zo krijgt Wiet gevoelens voor Edwin, belandt Nina in bed bij Noud en lopen de gemoederen hoog op door toedoen van Rikki en Sil.



Charlie krijgt hulp uit onverwachte hoek als zij zich verwondt. Ludo moet wachten op de uitspraak in zijn rechtszaak. Lorena bekent wat ze voelt voor onbereikbare Jack en besluit zelf het initiatief te nemen.



Onder grote belangstelling houdt Rutger een praatje over zijn investeringen. Ludo heeft moeite Maxime te vertrouwen. Maar hij zal wel moeten, in het belang van Amy. Noud wil van Nina weten wat ze voor Dex voelt.



Dat Danny investeert, vindt Sjors onverstandig. Totdat ze de reden hoort. Jack en Lorena worden in bed betrapt. Bianca beslist over het aanbod van Charlie. Rikki denkt dat ze haar vader met een smoes kan inpakken.



Rik gaat tegen Laura tekeer. Bianca heeft het moeilijk als Anton wil weten wat ze voor hem verzwijgt. Wiet versiert Sjoerd om Edwin jaloers te maken. Als Lucas zich ermee bemoeit, loopt het uit de hand.



Janine wordt gevraagd naar het politiebureau te komen. Danny is Noud kwijt en start op een verkeerd moment een zoektocht. Anton baalt dat hun verhuizing naar Meerdijk Sjoerds gedrag niet heeft veranderd.



Nina staat plotseling bij Maxime op de stoep. Maximes vreugde hierover verdwijnt als Nina duidelijk maakt waarom ze er in. Lorena krijgt een torenhoge revalidatierekening. Sjoerd heeft een conflict met zijn vader.



Lorena hoort bij toeval een geheim telefoontje. Ze besluit dit te checken, maar moet daarvoor wel een inbraak plegen. Rik pakt Sil stevig aan, omdat hij denkt dat Sil liegt over Rikki. Laura pikt dit niet van Rik.



Als Lucas en Noud Sjoerd uitdagen, loopt het flink uit de hand. Maxime mist Danny en lokt hem met een onzinklusje naar haar huis. Sjors is haar dilemma zat en hoopt dat Danny snel een andere vriendin heeft.



Lucas ontdekt dat Nina en Noud met elkaar naar bed zijn geweest. Ludo is geraakt als Amy hem nog een kans wil geven. Nina wil niet terug naar Praag. Danny organiseert een surpriseparty voor afgestudeerde Sjors.



Wiet trekt de stoute schoenen aan en vraagt Edwin mee uit. Rik baalt dat Rikki meer aandacht heeft voor haar liefje dan voor hem. Als ze ook nog eens veel te laat thuiskomt, kan Rik zich niet beheersen.

@Karin2 wrote:

@Mutsie86 wrote:
@Rooike wrote:
en 1 zo’n jochie (Edwin) raakt verliefd op Lucas…




Kan zoiets niet in een spoiler? Wat er staat te gebeuren. Niet iedereen wil het nu al weten :mrgreen:



Maar heeft L ook eens wat te doen in meerdijk :lol: Nu wiet nog ergens dumpen en hij word weer interressant.




Dan moet je dat zelf ook nog ff in de spoiler gooien lieve schat!




Gedaan hoor, naja niet spoiler maar weggehaald :wink:

Edwin Rutten zal tot en met woensdag 24 november te zien zijn in Goede tijden Slechte tijden. Dat meldt de acteur vandaag op zijn website.



Rutten vertolkt sinds de cliffhangerweek van reeks 20 de rol van Rutger Goedhart, de oom van Martijn Huygens. Deze charmante verschijning wist al gauw het hart te veroveren van Laura Selmhorst (Jette van der Meij), die na de definitieve breuk met Robert - in de zomer van 2008 - als ‘verstokte vrijgezel’ door het leven ging.





Dus nog een paar weekjes Gladde Gluiperd :mrgreen:

eindelijk zeg, tjonge, erger me slap aan die man. Krijg al de kriebels als ik alleen zijn hoofd al zie.



Is wel weer tijd voor een echte hunk. :thumbup: :drool: :inlove: