GTST

Haha die Rutger, wat een vies mannetje :sick:

Wel erg grappig dat hij nu bulkt van het geld :



Klik:

Ik ben toch zeker Sinterklaas niet

:mrgreen:



Ik moet ook altijd denk aan… ‘Luister even wat ik roep’… als ik hem zie haha!

Ben wel benieuwd hoe het verhaal aan zn eind komt…

Ik heb dat juist niet, die link met ome Willem.



Vind hem in niets op hem lijken.

Zijn personage Rutger dan.

@jet1981 wrote:

:mrgreen:



Ik moet ook altijd denk aan… ‘Luister even wat ik roep’… als ik hem zie haha!

Ben wel benieuwd hoe het verhaal aan zn eind komt…






Ik denk iets in deze richting…



Jeff komt erachter dat Rutger ontbetrouwbaar is en iedereen heeft opgelicht en gaat achter hem aan, maar later word Rutger vermoord teruggevonden, en krijgt Jeff de schuld?



Jeff gaat in het echt namelijk voor 4 maanden tijdelijk de serie uit omdat hij dan voor iemand invalt met theater…

Daar zit wel wat in ja… Ik vond dat Jef al zo weinig meemaakte tegenwoordig in vergelijking wat die beste man in zn leven al heeft moeten doorstaan!

Er zou toch ook een vast personage gedood worden?



Ik gok op Janine, er is namelijk al te lezen dat ze in elkaar zakt en naar het ZH moet, waar haar toestand is verslechterd…



Zou het wel jammer en apart vinden als zij eruit gaat overigens.

@Anneke wrote:

Er zou toch ook een vast personage gedood worden?



Ik gok op Janine, er is namelijk al te lezen dat ze in elkaar zakt en naar het ZH moet, waar haar toestand is verslechterd…



Zou het wel jammer en apart vinden als zij eruit gaat overigens.






Zij gaat de serie niet uit. :wink:

vast laura. geen idee want en geen vaste volger maar ivm die enge rutger brrrrr

22nov tot 3 dec:



Ma 22/11

Laura is ontroostbaar. Rutger wordt door Jack gehoord, maar blijft de vermoorde onschuld spelen. Als Janine instort, moet Ludo met haar naar het ziekenhuis. Daar blijkt dat haar toestand verslechterd is.



Di 23/11

Charlie voelt zich enorm schuldig over het verdwenen geld en weet zeker dat Rik dit haar verwijt. Na een nacht vol alcohol doet Charlie een schokkende ontdekking. Bianca bijt van zich af als Anton haar naïef noemt.

Wo 24/11

Rik houdt Charlie tegen als ze naar de politie wil. Hij vindt dat ze te verward is en zichzelf alleen maar in de problemen kan brengen. Jack begint zijn onderzoek naar Rutger en stuit op een lange lijst gedupeerden.



Do 25/11

Danny is geschokt als Maxime meineed heeft gepleegd om hem te beschermen. Nina weet niet hoe ze het heeft als zij en Noud toch op dezelfde golflengte blijken te zitten. Sjoerd liegt tegen de politie.



Vr 26/11

Sjoerd raakt in het nauw. Sjors zit tot over haar oren in het werk en dan heeft ze ook nog de zorg over haar baby Lana. Wiet ontdekt een mindere kant van Sjoerd. Charlie herinnert zich iets van de fatale nacht.



Ma 29/11

Charlie reageert uiterst verdacht als haar wordt gevraagd naar de avond van de moord. Hoe lang kan Lorena haar leugens tegen Jack volhouden? Maxime wil graag open kaart spelen over haar gevoelens voor Danny.



Di 30/11

Noud raakt in paniek als blijkt dat zijn horloge hem met de moordplek linkt. Charlie begint een afleidingsmanoeuvre als ze denkt dat zij verdacht wordt. Sjoerd is teleurgesteld in zijn moeder als zij hem niet steunt.

Wo 01/12

Sjors wordt door een (on)bekende in de gaten gehouden. Charlie probeert zich uit een netelige situatie te redden. Ludo doet een bekentenis bij Janine. Edwin loopt stage en komt daar voor een verrassing te staan.



Do 02/12

Sjors krijgt een klap te verduren. Rik hoort dat hij zijn belegging kwijt is: weg geld, weg toekomst. Een bezoeker bij Sjors maakt Maxime onzeker over haar relatie. Lucas fantaseert er lustig op los.



Vr 03/12

Laura heeft een zware dag: ondanks wat er gebeurt is, is zij toch degene die Rutger naar zijn laatste rustplaats brengt. Jack is vastgelopen met het onderzoek, maar dan komt er nieuw bewijsmateriaal boven…

Nee hoor, het is toch degene die ik zei die word vermoord…



‘Er gaan weer spannende tijden aan komen in GTST’, vertelde Susan Stam, scriptschrijfster bij Nederlands bekendste soap, eerder al. Binnenkort is er niet alleen een huwelijk te zien, maar ook een brute moord. De moord op Rutger Goedhart. Susan: ‘Iedereen lijkt een motief te hebben voor het doden, maar hebben ze ook een alibi?’



Rutger heeft menig Meerdijker geïnformeerd over het Eepassa-project. De geruchten gaan, dat dit niet goed gaat aflopen. Maar is dit een motief voor moord en wie zou het gedaan hebben? Er wordt alweer veel gespeculeerd. Jack, Lorena, Laura, Janine, Ludo én Sil worden aangewezen als de mogelijke moordenaar en de rest van Meerdijk blijft ontredderd en blut achter.

En dan gaat ie dood… waar is al het geld gebleven? :think:

staat op mijn rekening :mrgreen:

geef je ook wat aan mij??? :angel:

Hahaha grapjas :lol: :mrgreen:

@Mariiyelle wrote:

En dan gaat ie dood… waar is al het geld gebleven? :think:




Zijn achterban waar hij altijd druk mee telefoneert

@Karin2 wrote:

@Mariiyelle wrote:
En dan gaat ie dood… waar is al het geld gebleven? :think:




Zijn achterban waar hij altijd druk mee telefoneert




En wat denk je van het huis dan??

@Mama van 2 spruitjes wrote:

@Karin2 wrote:
@Mariiyelle wrote:
En dan gaat ie dood… waar is al het geld gebleven? :think:




Zijn achterban waar hij altijd druk mee telefoneert




En wat denk je van het huis dan??




Ik denk dat dat zijn huis helemaal niet is. Maar dat dat huis door iemand anders ge/verbouwd wordt en hij hier alleen maar net doet alsof dat van hem is.

Spannend gisteren he… :mrgreen:

Ik ben heel benieuwd vanavond…

Ik ook! Misschien kijk ik zometeen om 10.30 al de previeuw… :mrgreen: