GTST

Antonie is 1 van de mensen die GTST groot heeft gemaakt. Die andere spelers zaten er niet vanaf het begin bij. ( ook al is het net zo erg dat zij zijn overleden)

Maar ik vind het ook onbegrijpelijk hoor wat hij gedaan heeft. Hij ziet er gelukkig uit op beelden en als je kijkt dat hij “alles” voor elkaar heeft kan je je haast niet voorstellen dat zo’n man ongelukkig is. Maar…wij kunnen niet in iemand zijn hoofd kijken.

Hij zal zo “ziek” geweest zijn dat hij zelf al dat mooie van het leven niet meer zag…(helaas :frowning: )

@Coba wrote:

Die andere spelers zaten er niet vanaf het begin bij



Wik Jongsma zat er ook vanaf het begin in, serie startte in 1990, hij kwam in '91 dus kan wel stellen vanaf het begin toch?
Frederique zat ook vanaf 1990 in de serie.

@Elka wrote:

Wat ik eerlijk gezegd niet zo goed snap is waarom er aan Anthony zo’n hele avond wordt besteed en er bij het tragische overlijden van zowel Gussje nederhorst alswel Frederique Huydts op het laatst van de aflevering een heel kort moment met een foto en een in memoriam? Hadden die twee prachtvrouwen niet ook zoiets verdiend?



Vooral na het overlijden van Frederique vond ik de aandacht van GTST erg tegenvallen.




Ik kan me herinneren dat Guusje voornamelijk een eerbetoon heeft gehad door dat prachtige nummer, daar zat ook een keuze van haar toenmalige man Dinand Woesthoff bij.

En Frederique werd volop ge-eerd omdat ze toen in Wie is de Mol meedeed.

Er was voor allebei voldoende aandacht geloof ik. Is ook niet echt een wedstrijd, of wel? Ik word er alleen maar verdrietig van

ik vond het heel mooi wat rtl heeft gedaan net voor gtst.



maar aan de buitenkant zie meestal niks aan de mensen die met hun zelf in de knop liggen. :kaars:

Wil Rik niet meer trouwen met Charlie ofzo?

Hij keek nogal zuur toen hij haar aan de lijn had toen zij jurken stond te passen.

Mag het geen geld kosten ofzo?

lijkt wel of ze weinig geld hebben om te trouwen…



ik kijk eigenlijk nooit, af en toe, dus dan heb je meteen weer allemaal vragen waarom dit en waarom dat :wink:

@Amy82 wrote:

lijkt wel of ze weinig geld hebben om te trouwen…



ik kijk eigenlijk nooit, af en toe, dus dan heb je meteen weer allemaal vragen waarom dit en waarom dat :wink:


Nou, gooi 't eruit! Beantwoord ze graag hoor :wink:

Als ik het goed heb gelezen komt Nina vanavond weer terug in de serie…

Ja dat klopt, ze is even terug uit Praag. (heb hem vanmorgen al gezien)

Oh jee…en nu zit ludo in de bak…wat zal ze nu van dr vader vinden.

Heb je dr oorbellen gezien???

:shock:

@Rooike wrote:

Heb je dr oorbellen gezien???

:shock:




Ja…verschrikkelijk…Ze leek zelf wel een pauw :shock:

Ow dus het was me niet als enige opgevallen hahahahaha! :lol:

haha het eerste wat ik dacht…Oorbellen waar ga je met nina heen :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Ik dacht juist bij Nina: Doe eens wat make up op :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

Ik dacht juist bij Nina: Doe eens wat make up op :mrgreen:




Haha waren de oorbellen niet fleurig genoeg dan hahahaha!

leek kleurtje groene oogschaduw had er erg mooi bij gepast haha

Serieuze vraag : Heeft die Wiet een pruik ?

het lijkt er haast wel op he! en anders…verschrikkelijk kapsel :roll: