GTST

@Mama van 2 spruitjes wrote:

Ja echt heel mooi :kaars:



Maar wat is Rutger van plan :think: ?




Idd, hij zei iets over dat ze “ze allemaal” kent en dat hij jackpot had of zoiets ? Het ging iig over haar vrienden…

@Amy82 wrote:

oh ok :shifty:



zo he, kreeg net echt een hele flinke rilling over mijn lichaam… bij de beelden van meneer Harmsen, Frederique Huydts, Guusje Nederhorst…




kijk nooit meer naar gts. nouja sinds een week in de ochtend na koffietijd.



maar zwanger lekker die hormonen en dan die 3 personen in beeld. slik. jank. lol. moest er wel ff flink over lachen

ik vond de aflevering van vrijdag vies tegen vallen ik had wel verwacht dat we veel meer fragmenten van de afgelopen 20 jaar te zien kregen aan gezien er een film is gemaakt.



en die actie van ludo vond ik net weer iets precies voor hem maar het doet hem niet te goedde om amy terug te krijgen.

:cry:

Mijn kraan ging… heel hard… :cry: :cry: :cry:

zucht…

@Sweet-Love wrote:

Mijn kraan ging… heel hard… :cry: :cry: :cry:




hadden ze dan vandaag nog iets in GTST, behalve de memoriam voor de uitzending?

Ik had verwacht dat de uitzending van GTST niet door zou gaan. Dat zeiden ze (volgens mij) in RTL Boulevard. Mar het was wel ff weer goed slikken :cry:

@Amy82 wrote:

@Sweet-Love wrote:
Mijn kraan ging… heel hard… :cry: :cry: :cry:




hadden ze dan vandaag nog iets in GTST, behalve de memoriam voor de uitzending?


Nee maar die memoriam was wel erg mooi.

daar heb je helemaal gelijk in!

Ik heb hem bewust om 8 uur op rtl4 gezet om te kijken of en zo ja wat ze zouden doen en ik vond het erg mooi om die oude beelden terug te zien. En na afloop nog 1 foto van hem en het beeld dat zwart werd. Een mooi eerbetoon ook al was hij meer dan 15 jaar weg uit de serie maar hij en reinout hebben de serie wel groot gemaakt.

Helaas niet gezien die memoriam, had de aflevering gisterochtend al gekeken. Maar wel heel mooi dat ze er bij stil hebben gestaan! :kaars:

moet je kijken gtst.nl wauw…

@Sweet-Love wrote:

moet je kijken gtst.nl wauw…






Das idd erg mooi… :kaars: :cry:

Wat ik eerlijk gezegd niet zo goed snap is waarom er aan Anthony zo’n hele avond wordt besteed en er bij het tragische overlijden van zowel Gussje nederhorst alswel Frederique Huydts op het laatst van de aflevering een heel kort moment met een foto en een in memoriam? Hadden die twee prachtvrouwen niet ook zoiets verdiend?



Vooral na het overlijden van Frederique vond ik de aandacht van GTST erg tegenvallen.

Volgens mij is dat bij hun ook zo geweest hoor… :think:

@Elka wrote:

Wat ik eerlijk gezegd niet zo goed snap is waarom er aan Anthony zo’n hele avond wordt besteed en er bij het tragische overlijden van zowel Gussje nederhorst alswel Frederique Huydts op het laatst van de aflevering een heel kort moment met een foto en een in memoriam? Hadden die twee prachtvrouwen niet ook zoiets verdiend?



Vooral na het overlijden van Frederique vond ik de aandacht van GTST erg tegenvallen.




Ik denk dat dat met de tijd te maken heeft…nu wordt nieuws vaak veeeel breder gemaakt, mede door o.a. hyves, twitter e.d.

Het komt sneller binnen, meer details, groter, publieker…

Ze weten nu ook wel dat daar ook een groter publiek op af komt…



Ik vind het wel apart hoe snel zo’n in memorium klaar is…alsof ze er voor iedereen al 1 klaar hebben liggen…

Wel mooi,maar jeetje zeg…wat een werk allemaal zo kort na het nieuws…

@Elka wrote:

Wat ik eerlijk gezegd niet zo goed snap is waarom er aan Anthony zo’n hele avond wordt besteed en er bij het tragische overlijden van zowel Gussje nederhorst alswel Frederique Huydts op het laatst van de aflevering een heel kort moment met een foto en een in memoriam? Hadden die twee prachtvrouwen niet ook zoiets verdiend?



Vooral na het overlijden van Frederique vond ik de aandacht van GTST erg tegenvallen.


Misschien heeft gtst er veel aandacht aan besteed omdat GTST veel kritiek heeft gehad na het overlijden van Frederique Huydts omdat ze er heel weinig tot geen aandacht aan hadden besteed omdat ze al jaren uit de soap weg was. Bovendien heeft Antonie GTST groot gemaakt. Ook mij viel het op dat er wel erg veel aandacht aan werd besteed. Maar misschien werd er gister veel aandacht aan besteed omdat het zo onbegrijpelijk is dat een man die alles meeheeft een eind aan zijn leven maakt. De montages zijn denk ik wel redelijk snel in elkaar te zetten. GTST bestaat al 20 jaar en heeft al meerdere jubilea meegemaakt dus die zullen heus wel wat leuke stukjes uit de begintijd van hem op de plank liggen.

@sopje wrote:

@Elka wrote:
Wat ik eerlijk gezegd niet zo goed snap is waarom er aan Anthony zo’n hele avond wordt besteed en er bij het tragische overlijden van zowel Gussje nederhorst alswel Frederique Huydts op het laatst van de aflevering een heel kort moment met een foto en een in memoriam? Hadden die twee prachtvrouwen niet ook zoiets verdiend?



Vooral na het overlijden van Frederique vond ik de aandacht van GTST erg tegenvallen.


Misschien heeft gtst er veel aandacht aan besteed omdat GTST veel kritiek heeft gehad na het overlijden van Frederique Huydts omdat ze er heel weinig tot geen aandacht aan hadden besteed omdat ze al jaren uit de soap weg was. Bovendien heeft Antonie GTST groot gemaakt. Ook mij viel het op dat er wel erg veel aandacht aan werd besteed. Maar misschien werd er gister veel aandacht aan besteed omdat het zo onbegrijpelijk is dat een man die alles meeheeft een eind aan zijn leven maakt. De montages zijn denk ik wel redelijk snel in elkaar te zetten. GTST bestaat al 20 jaar en heeft al meerdere jubilea meegemaakt dus die zullen heus wel wat leuke stukjes uit de begintijd van hem op de plank liggen.




Dat vind ik een bijzondere uitspraak, wie zegt dat hij alles meeheeft ? Hij was blijkbaar diep ongelukkig of zijn actie moet al een foutje zijn geweest.

Wie kan er nu bepalen of hij alles meehad ? Dat is de buitenkant. Je kunt nooit in iemand anders zijn of haar schoenen staan…

Volgens mij zei Albert verlinde ook zo iets, hoor. Hij had toch alles mee in de ogen van de meeste mensen? Dat staat los van hoe hij zich gevoeld moet hebben en hoe wanhopig je moet zijn geweest om zo’n pracht gezin achter te laten.



Ik snap ( gelukkig) niet hoe je tot zo’n daad kunt komen. Voor zo’n besluit moet je vast door een hel gegaan zijn.