GTST

He Sjoerd is ook een lekker ding :naughty:

:liar: :liar:

edwin vind ik zo’n babyface hebben :lol:

Vind de nieuwe dokter ook wel leuk om naar te kijken.

Want Bing en Rick zijn het hem ook niet en idd nu is Jack ook nog weg.

Nou kijken jullie maar naar de nieuwe dokter, dan hou ik mijn oogjes wel gericht op de “oude” dokter Anton :inlove:

ik vond sjoerd best wel leuk, ik hou wel van een beetje een ruig typje :smiley:

Nieuwe dokter? :shifty: Heb ik ff gemist dan denk ik :think: dus niet interressant denk ik dan maar haha!

Sjoerd vind ik wel leuk, maar dan toen ik 16 was ofzo :lol:

En Edwin blegh, hebben jullie wel eens op zijn lippen gelet? Bah, die zijn helemaal gespleten en zitten ook vaak korstjes op :silenced: No way dat ik die ooit ga zoenen :hand:

@Alette wrote:

Nieuwe dokter? :shifty: Heb ik ff gemist dan denk ik :think: dus niet interressant denk ik dan maar haha!

En Edwin blegh, hebben jullie wel eens op zijn lippen gelet? Bah, die zijn helemaal gespleten en zitten ook vaak korstjes op :silenced: No way dat ik die ooit ga zoenen :hand:

inderdaad…die lippen…dat viel mij gisteren heel erg op bij die scene dat hij bij het bed van Lucas zat :silenced: die mag wel een een voorraad labello aan gaan schaffen volgens mij

@kim86 wrote:

@Alette wrote:

inderdaad…die lippen…dat viel mij gisteren heel erg op bij die scene dat hij bij het bed van Lucas zat :silenced: die mag wel een een voorraad labello aan gaan schaffen volgens mij

Ja dat snap ik niet dat was vorig jaar ook al zo. Met een beetje labello erop ziet het er al heel anders uit.

Nou idd, blegh ik vind het echt heel vies :shifty: :silenced:

ik vind edwin er leuk uitzien, en ach iedereen heeft wel eens droge lippen ofzo…

Ik vind bij GTST helemaal geen knappe vent rondlopen, hooguit een beetje Nick en Jack, maar verder boeiend is er geen man hahahaha!

Nou wie ik toch wel echt knap vond was Danny.

Hey, stefano’s naam werd weer een keer genoemd <3

OP sbs komt hij met een nieuwe programma trouwens

Die hugo :sick:

haha jaidd, die hugo…

Maar Nout vind ik ook wel een lekker ding hoor :stuck_out_tongue:

@Alette wrote:

haha jaidd, die hugo…

Jaa, wat was daar knap aan :sick: :angel:

En ja N. wel hoor :inlove:

@Sennapen wrote:

@Alette wrote:
haha jaidd, die hugo…

Jaa, wat was daar knap aan :sick: :angel:

En ja N. wel hoor :inlove:

Nout inderdaad wel een beetje, Maar die Hugo… blegh!

Noud is een broekkie hahahaha!

Misschien een mail sturen voor mooie mannen in de serie… :think:

Wat denken jullie die-hard gtst fans :wink: houden sjoerd en rikkie de baby?

ik denk dat ze straks spijt krijgt, als ze de baby ziet en dan ze de baby dan zelf wilt houden.

Ik denk het ook wel. Helemaal Sjoerd, want die wil veel meer dan er aangeboden wordt.

Ik denk ook dat rikki straks helemaal om is. Ze zit niet voor niets steeds aan dr buik. Ik denk als je niks met het kindje te maken wilt hebben je dat ook niet doet

@aapie wrote:

Ik denk ook dat rikki straks helemaal om is. Ze zit niet voor niets steeds aan dr buik. Ik denk als je niks met het kindje te maken wilt hebben je dat ook niet doet

Dit viel ons ook al op. Ze zit er constant aan.

Moet wel lachen om hoe ze op de bank gaat zitten. Ik plof nog neer :lol:

Dus ik denk ook dat ze het willen houden.

Sjoerd sowieso, maar dat is al wel te merken.