Vrijdag beginnen de weeën, we zullen het volgende week wel zien denk ik :mrgreen:
@Mutsie86 wrote:
@aapie wrote:Ik denk ook dat rikki straks helemaal om is. Ze zit niet voor niets steeds aan dr buik. Ik denk als je niks met het kindje te maken wilt hebben je dat ook niet doet
Dit viel ons ook al op. Ze zit er constant aan.
Moet wel lachen om hoe ze op de bank gaat zitten. Ik plof nog neer :lol:
Dus ik denk ook dat ze het willen houden.
Sjoerd sowieso, maar dat is al wel te merken.
Ik zag het ook en mutsie wacht maar whahaha tot het einde, dat ga je ook zo zitten hoor :P:P
Ik hoop ook dat ze het houden, word nu al moe van sjors en bing.
Zou het :eh: :shock:
Wat ik vroeger altijd zei: ik ga nóóit waggelen hoor als ik zwanger ben! En wat doe ik, na een werkdag, waggelen :lol: 8) Ik zeg dan ook tegen de hond na het avondeten, wie gaat er mee een rondje waggelen. :mrgreen:
Dus ja idd zeg nooit nooit, straks ga ik ook zo zitten :lol:
@Sennapen wrote:
@Mutsie86 wrote:@aapie wrote:Ik denk ook dat rikki straks helemaal om is. Ze zit niet voor niets steeds aan dr buik. Ik denk als je niks met het kindje te maken wilt hebben je dat ook niet doet
Dit viel ons ook al op. Ze zit er constant aan.
Moet wel lachen om hoe ze op de bank gaat zitten. Ik plof nog neer :lol:
Dus ik denk ook dat ze het willen houden.
Sjoerd sowieso, maar dat is al wel te merken.
Ik zag het ook en mutsie wacht maar whahaha tot het einde, dat ga je ook zo zitten hoor :P:P
Ik hoop ook dat ze het houden, word nu al moe van sjors en bing.
Nou inderdaad Sjors & BIng En dan vooral Bing :snooty: :sick: :silenced:
Dat arme kind is amper bevallen!! als het zou kunnen zou hij het er persoonlijk uit halen volgens mij. :think:
Gelukkig is het maar een serie :mrgreen:
Vond het wel frappant.
Rikki liep eerst 3 weken voor op mij, toen 5, en vorige week ineens 8 :lol:
Ik word dat Rick/Charlie gedoe ondertussen wel zat… Blij dat dat op z’n eind loopt…
Selena, dat gaat zo hard in soap land :lol:
Zat ook al zo te tellen en wil ook wel zo hard gaan :lol:
(maja geniet nog wel veel van alle bewegingen :inlove: )
Zal het een jongen of een meisje zijn :think:
Daarover kon ik in de tv-gids van volgende week niks vinden, wel dat Sjoerd zelf het kindje gaat aangeven.
Marieke jij stouterd en voorvertellerd :evil:
Ik denk een jongen en die heet dan Roan :lol: …
Ik vond het wel wat overdreven dat joga gespuis, maar goed, ik heb zelf ook niks gedaan en heb het makkelijk gered … Mocht ik nou ooit nog eens bevallen dat moet ik het altijd-is-kortjakje… maar gebruiken, volgens mij deed ik het ook zo adem, pufpufpuf whaha, maar niet met kortjakje erbij nadenkend :lol:
Ik denk ook een jongen.
En goh wat is die Hugo toch een uhh apart geval. Simpel vooral, dat zie je vanavond wel weer goed :mrgreen:
@Mutsie86 wrote:
Ik denk ook een jongen.
En goh wat is die Hugo toch een uhh apart geval. Simpel vooral, dat zie je vanavond wel weer goed :mrgreen:
Heb jij stiekem vooruit gekeken… :twisted:
Ben wel benieuwd naar Rikki’s bevalling, zou die net zo spectaculair en makkelijk gaan als die van Sjors :eh:
Ja Sjors was ook heel rustig door alle yoga :liar: :mrgreen:
Zou Rikki ook haar slipje aanhouden :lol:
Ik denk een meisje
Is een wedstrijd op de facebooksite van GTST. Geslacht en naam raden van de baby :mrgreen: Dan kan je een rompertje winnen van Dansatoria :lol:
@Sennapen wrote:
@Mutsie86 wrote:Ik denk ook een jongen.
Heb jij stiekem vooruit gekeken… :twisted:
Tuurlijk :wink: Vind het vooral handig als ik 's avonds weg moet.
Normaal doe ik het niet zo snel want dan vergeet ik de tijd 's ochtends :lol:
Ben ook benieuwd naar de bevalling en vooral naar wat ze gaan doen erna.
Ik denk dat het een jongetje word…
GTST een FB? sjonge ik loop achter…
Ik heb serieus staan opletten bij dat puf gedeelte. Doe zelf ook geen yoga en had zoiets: baadt het niet dan schaadt het niet (even kijken hoe het moet via GTST) :lol: Altijd is kortjakje ziek ga ik dus wel onthouden…
En denk dat het een jongen wordt, daar hebben ze het nu al zoveel over in Gtst…
Volgende week:
De baby van Rikki is geboren, maar Bing probeert de baby meteen bij de familie Bouwhuis weg te houden. Ludo en Janine hebben een plan en tussen Ron en Edwin lijkt het goed te gaan. Lees snel verder…
Maandag 21 November:
Ludo speelt een spelletje met Maxime en Nick. Rikki zit er helemaal doorheen en wil van niemand hulp. Bing wil het kind zo snel mogelijk mee naar huis nemen en gaat akkoord als Sjoerd het kind een naam geeft. Sjoerd gaat aangifte doen van de geboorte.
Dinsdag 22 November:
Nina wil weten hoe Lucas tegenover Edwins overspel staat. Bianca heeft het moeilijk bij het horen van goed nieuws. De hele wereld lijkt aan Lorena voorbij te gaan; ze heeft alleen maar oog voor Hugo. Bing wil het kind afsluiten voor de familie Bouwhuis.
Woensdag 23 November:
Edwin probeert Lucas uit te leggen hoe het tussen hen zit. Rikki raakt verward in haar eigen gedachtes. Ludo weet Nick over te halen om met zijn wraakplan mee te doen. Ludo en Janine besluiten Nina niet in te lichten over hun plan.
Donderdag 24 November:
Charlie wil weten waar ze aan toe is met Rik. Sjoerd vindt Rikki’s dagboek en leest hoe ze werkelijk tegenover haar kind staat. Lorena wordt overdonderd, verrast en teleurgesteld door Hugo.
Vrijdag 25 November:
Bing besluit dat hij het kind een andere naam gaat geven. Sjors is het daar niet mee eens. Bianca wil dolgraag haar kleinkind zien. Maxime vertrouwt Ludo, dan komt er slecht nieuws. Lorena wil dat Noud haar helpt om van Hugo af te komen. Nina ergert zich aan Edwin en Ron.
Ik lees het lekker niet :mrgreen: :thumbup:
Hou niet van teveel info vooraf.
@Selena wrote:
Ik heb serieus staan opletten bij dat puf gedeelte. Doe zelf ook geen yoga en had zoiets: baadt het niet dan schaadt het niet (even kijken hoe het moet via GTST) :lol: Altijd is kortjakje ziek ga ik dus wel onthouden…
En denk dat het een jongen wordt, daar hebben ze het nu al zoveel over in Gtst…
Haha ook zonder dat red je het wel hoor, miljonenen vrouwen bevallen, dus ook jij :mrgreen: En je merkt snel genoeg hoor wat het fijnst voor je is, hoe ze op te vangen. En niet denken OJEEE nu komt er nog 1 maar denken, deze heb ik gehad :thumbup: :thumbup: , ontspannen ( mocht dat lukken :P) is de beste manier.
Bij mij ging het zo vreselijk snel dat ik ze geeneens op kon vangen :?
@Marieke_5000 wrote:
Bij mij ging het zo vreselijk snel dat ik ze geeneens op kon vangen :?
Hier ook. Dus wat voor oefeningen en/of therapie/gym je ook hebt gehad, soms heb je er niks aan.
Ben erg benieuwd naar de bevalling An rikki.