GTST

@Rooike wrote:

@aapie wrote:
Misschien. Iet zon leuke verhaallijn maar Lucas komt tocht nog te overlijden dus hij komt naar nl en besluit dan te blijven? :think:

Nee dat gebeurd toch niet?

Lucas blijft gewoon hoor. :think:

Ik verzin alleen maar wat :wink:

@aapie wrote:

@Rooike wrote:
@aapie wrote:
Misschien. Iet zon leuke verhaallijn maar Lucas komt tocht nog te overlijden dus hij komt naar nl en besluit dan te blijven? :think:

Lucas komt gewoon weer terug na zijn flex wet maanden :dance:

Marieke: graag gedaan :inlove: :inlove: :inlove:

@aapie wrote:

Lucas komt bij en dus komt hij naar nl om het te vieren en besluit dan te blijven??? :mrgreen:

Hij komt terug en gaat dan Nick wegjagen?

@aapie wrote:

@Rooike wrote:
@aapie wrote:

Owww ik dacht al :oops:

Had even geneusd, hij komt eind van de maand weer bij…Lucas Sanders, gespeeld door Ferry Doedens, zal deze maand weer terug komen in GTST.

Dit blijkt uit het kopje ‘muziek’ op de officiële gtst site, http://www.gtst.nl. Hier is bij de maand november 2011 een shot geplaatst waarin Janine te zien in is aan het bed van Lucas. De shot die bij het de maand wordt geplaatst is ook altijd een shot uit die maand, daardoor is zeker dat Lucas binnenkort weer te zien is en dan zullen we eindelijk weten wat de gevolgen van zijn coma zijn. Lucas kwam in het ziekenhuis nadat hij gewond raakte op het feest van Noud en Nina, sindsdien ligt hij in coma, waar dus waarschijnlijk deze maand weer een einde aan komt.

Maar denk wel dat euhm kom ff niet meer op de naam, wel iets gaat krijgen met die co-assistent. Vind ik eigenlijk wel jammer, vind Lucas zo leuk :thumbup:

@Mutsie86 wrote:

Ik heb wel ergens anders op internet gelezen dat Jack door de flexwet er even tijdelijk uit moet. Maar nergens officieel ofzo :think:

Ik mis hem wel een beetje, vind dat een erg leuke jongen om te zien. Ach, ik heb hier mijn eigen Jack :lol: :inlove: Hub had van het weekend zijn leren jasje weer aan gedaan + blond haar = prive Jack :inlove: :lol:

Ik ben echt een beetje Rik-Charlie moe :shifty: :roll:

Die verhaallijn mag wel ophouden…

En die rik… is er mooi ingetrapt bij Nick :lol:

Rik en Charlie moe…daar kreeg ik gisteravond ook ineens last van. Vind het nu ook wel mooi geweest met die twee. Dus prima dat ze er mee stoppen, zijn we daar ook klaar mee!

@janet76 wrote:

@Mutsie86 wrote:
Ik heb wel ergens anders op internet gelezen dat Jack door de flexwet er even tijdelijk uit moet. Maar nergens officieel ofzo :think:

Ik mis hem wel een beetje, vind dat een erg leuke jongen om te zien. Ach, ik heb hier mijn eigen Jack :lol: :inlove: Hub had van het weekend zijn leren jasje weer aan gedaan + blond haar = prive Jack :inlove: :lol:

Ik ben echt een beetje Rik-Charlie moe :shifty: :roll:

Die verhaallijn mag wel ophouden…

En die rik… is er mooi ingetrapt bij Nick :lol:

Rik en Charlie moe…daar kreeg ik gisteravond ook ineens last van. Vind het nu ook wel mooi geweest met die twee. Dus prima dat ze er mee stoppen, zijn we daar ook klaar mee!

Nou idd :thumbup:

Jaaaa Lucas is ontwaakt, ben benieuwd hoe er uit komt. En Ron en Edwin, zoooo voorspelbaar :naughty: :angel:

@Sennapen wrote:

Jaaaa Lucas is ontwaakt, ben benieuwd hoe er uit komt. En Ron en Edwin, zoooo voorspelbaar :naughty: :angel:

De arts zei al dat verandering van karakter voor kan komen. Kortom, Lucas gaat vanaf nu op meisjes vallen. Opgelost!

@mandy_d. wrote:

@Sennapen wrote:

De arts zei al dat verandering van karakter voor kan komen. Kortom, Lucas gaat vanaf nu op meisjes vallen. Opgelost!

Dat is idd een goeie :thumbup:

Anders zou dat zinnetje niet in het script zitten :slight_smile:

@mandy_d. wrote:

@Sennapen wrote:

Dat zou leuk zijn! is het probleem voor Edwin ook opgelost, ik vind ze wel leuk samen Ron en Edwin.

En voor Lucas had ik Lorena bedacht :smiley:

De scriptschrijvers zouden hier eens moeten kijken voor inspiratie :lol:

Wie ging er ook alweer zoenen met iemand van wie je het niet verwacht zou hebben? :think: Charlie toch? Nou met Lucas dus 8)

@Mutsie86 wrote:

Wie ging er ook alweer zoenen met iemand van wie je het niet verwacht zou hebben? :think: Charlie toch? Nou met Lucas dus 8)

Whaha

Als jullie dan weer gelijk hebben, zou ik me wel even op mijn hoofd krabben, Lucas met en vrouw :lol:

@Sennapen wrote:

Bijna hetzelfde verhaal als bij ATWT alleen was de ene daar blind en werd de ander verliefd op de dokter en Lucas in GTST in coma en zijn vriend word ook verliefd op de dokter.

Mutsie, het was Lorena die ging kussen met iemand.

Aan het shortie te zien…

Heeft hij nog geen verandering qua hetero zijn enz.

Arggg vind het helemaal niet leuk met Lucas en Edwin…

Ik vind die nieuwe dokter nie veel aan… Ben benieuwd hoe de verhaallijn gaat worden.

Zo verkeerd is de nieuwe dokter niet… In ieder geval nog een leuk iemand om naar te kijken. Oke Nick met zijn accentje :drool: Maar Jack is weg, Danny is weg… En waar moeten we naar kijken? Naar Sjoerd :shock: :lol: :lol: