GTST

Het zou wel raar zijn als Bing en Sjord het kindje van Rikki adopteren, er wordt bij het bureau al gezegd dat het héél lang kan gaan duren. Ik denk dat Sjors er wel achter gaat komen dat Rikki zwanger is.

Haha, het blijft een soap he…waarin dus alles blijkbaar kan :). Meerdijk barst van de comapatiënten ;).

Alsof een perifeer ziekenhuis (of zelf een academisch ziekenhuis) een afdeling volledig gevuld met comapatienten zou hebben…

Zoveel patient zijn erg gelukkig niet in nederland… laat staan in meerdijk[/quote]

Actrice Marianne Mudder gaat een rol spelen in Goede Tijden Slechte Tijden. Wat de rol precies inhoudt wil RTL Nederland nog niet bekend maken. Wel lichten ze een tipje van de sluier op.

De gastrol die Marianne Mudder gaat spelen zal zich vooral bevinden in en om het ziekenhuis van Meerdijk. Marianne Mudder is weer een grote naam die zich verbindt aan de soap. Eerder was de actrice al te zien in Baantjer, waar ze de rol van Vera Prins speelde

Lieke van Lexmond zal haar laatste draaidag van Goede Tijden Slechte Tijden hebben op 11 november 2011. Een prachtige datum om af te sluiten. In juni maakte de actrice al bekend te willen stoppen met de rol van Charlie Fischer.

“Ik geniet enorm van mijn laatste weken, maar ik vind het wel erg ontroerend.� vertelt de actrice. Lieke wil zich verder ontwikkelen en aangezien het erg lastig is om dingen te combineren met het acteren in een soap is de stop van Lieke een logische keuze. Lieke zelf hoopt dat haar personage wel blijft leven. “Het lijkt me geweldig om in de toekomst nog eens met de serie te mogen flirten.� aldus Lieke van Lexmond.

Wat jammer dat zij uit de serie gaat, wat gebeurt er dan met Valentijn? Ben benieuwd hoe het dan gaat aflopen met Rik…Wellicht gaat Charlie wel Danny achterna ;)?!

Ik denk ook dat uiteindelijk Danny en Charlie samen weg gaan…

Nick gaat de hoofdrol spelen in Zorro, dus die gaat dan ook weer weg?

Misschien wel met Charlie?

Ow, daar ben ik absoluut niet rouwig om, dat Nick weggaat :D!

Ik wil Stefano terug :drool: :drool: :drool:

Oh nee jakkes… hahahaha!

Gewoon wat nieuw bloed erin, beter! :thumbup:

@Marieke_5000 wrote:

IK OOK :inlove: :inlove: :inlove: als puber keek ik alleen gtst om hem :oops: Naja niet alleen, maar wel voor 90 % :lol:

Valentijn komt straks dan vast een keer terug als 16 jarige puber, net als de rest! Hebben ze weer een verhaallijntje…

@Mutsie86 wrote:

@Marieke_5000 wrote:

IK OOK :inlove: :inlove: :inlove: als puber keek ik alleen gtst om hem :oops: Naja niet alleen, maar wel voor 90 % :lol:

Als hij terug komt, dan ga ik ook weer gtst kijken :drool: :inlove: :inlove:

je kan ook een foto op de tv plakken :inlove:

@Gab wrote:

Ben bang dat die foto in een mum van tijd door manlief verwijderd wordt :roll: :evil:

@Marieke_5000 wrote:

@Gab wrote:

Ben bang dat die foto in een mum van tijd door manlief verwijderd wordt :roll: :evil:

En terrecht :lol: :lol:

:angel: :angel: :angel:

Jaaaaaaaaaa, Stefano terug, dat zou leuk zijn :D! Maar hoe dan? Wat zou een leuk verhaallijn zijn?

Misschien. Iet zon leuke verhaallijn maar Lucas komt tocht nog te overlijden dus hij komt naar nl en besluit dan te blijven? :think:

Ahhhhhhhhhh mutsie gij wordt zeer bedankt :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen:

@aapie wrote:

Misschien. Iet zon leuke verhaallijn maar Lucas komt tocht nog te overlijden dus hij komt naar nl en besluit dan te blijven? :think:

Nee dat gebeurd toch niet?

Lucas blijft gewoon hoor. :think: