GTST

Ow oke hoe kom ik dan aan endo? :think:

hier gelezen zeker tussen de bedenkingen hahahahaha

Ik heb ook in een aflevering gezien/gehoord dat Sjors Endometriose had hoor :slight_smile:

@Selena wrote:

Ik heb ook in een aflevering gezien/gehoord dat Sjors Endometriose had hoor :slight_smile:

okeeeeee… ik word niet gek dus hahahahaha!

Ja, door die laatste miskraam heeft ze endo gekregen

@Elka wrote:

Ja, door die laatste miskraam heeft ze endo gekregen

Dat heb ik er dan dus niet uitgepikt :wall:

Ik heb wel ergens anders op internet gelezen dat Jack door de flexwet er even tijdelijk uit moet. Maar nergens officieel ofzo :think:

Ik mis hem wel een beetje, vind dat een erg leuke jongen om te zien. Ach, ik heb hier mijn eigen Jack :lol: :inlove: Hub had van het weekend zijn leren jasje weer aan gedaan + blond haar = prive Jack :inlove: :lol:

Ik ben echt een beetje Rik-Charlie moe :shifty: :roll:

Die verhaallijn mag wel ophouden…

En die rik… is er mooi ingetrapt bij Nick :lol:

Ik vind die Rik trouwens een behoorlijk irritant mannetje worden. Vroeger was hij zo leuk :inlove: . Nu had ik hem allang al een schop onder z’n kont verkocht!

En ik vind het jammer dat ze niet de moeite hebben genomen om een paar shots van Lucas op te nemen om nu te kunnen laten zien.

Is toch niet zo moeilijk, hij hoeft alleen maar in een ziekenhuisbed te liggen, dat hadden ze best van te voren op kunnen nemen :wink:

Ze hebben het steeds over hem en gaan zgn bij hem op bezoek maar je ziet hem dus niet… :think:

Misschien mag ie niet eens in beeld 3 maanden lang?

Ja, in soapland kan alles dus het zou mij niks verbazen als Sjors toch nog zwanger gaat raken misschien, door een wonder. Verder ben ik erg benieuwd naar hoe het gaat aflopen met Nick en Maxime…Zou Ludo per ongeluk wraak nemen op de verkeerde (z´n zus) of komt hij er uiteindelijk toch achter dat Nick met de medicijnen heeft geknoeid…?

@Elka wrote:

Ik vind die Rik trouwens een behoorlijk irritant mannetje worden. Vroeger was hij zo leuk :inlove: . Nu had ik hem allang al een schop onder z’n kont verkocht!

Eens :hand: :sick:

@helen wrote:

Ja, in soapland kan alles dus het zou mij niks verbazen als Sjors toch nog zwanger gaat raken misschien, door een wonder. Verder ben ik erg benieuwd naar hoe het gaat aflopen met Nick en Maxime…Zou Ludo per ongeluk wraak nemen op de verkeerde (z´n zus) of komt hij er uiteindelijk toch achter dat Nick met de medicijnen heeft geknoeid…?

Waar staat er een datingsite als link? :think:

@Mariiyelle wrote:

@helen wrote:

Waar staat er een datingsite als link? :think:

Nog erger…denk dat het bericht even aangepast moet worden :thumbup:

ik heb melanie al even gepbt, het viel mij ook al op

Geregeld! Moest er alleen 3 verwijderen ipv 1 door het quoten :lol:

Zo…en nu geen vunzigheid meer plaatsen maar het alleen over gtst hebben :mrgreen:

Bedankt melanie :wink:

zouden sjors en bing misschien het kindje van rikki adopteren??

@loessie

@aapie wrote:

Mijn gevoel zegt zomaar, dat Sjors en bing het kindje van rikki adopteren en Sjors dan toch zwanger blijkt te zijn.

:wink:

Je bent niet de enige die dat denkt

@Loessie wrote:

ik denk het ook, maar dan gaan ze wel heel erg voorbij aan de realiteit

moet nog steeds denken aan de opmerking van Dr. Bouwhuis “O, je kent hem zeker van de coma afdeling…”

Alsof een perifeer ziekenhuis (of zelf een academisch ziekenhuis) een afdeling volledig gevuld met comapatienten zou hebben…

Zoveel patient zijn erg gelukkig niet in nederland… laat staan in meerdijk

@Fietje wrote:

@Loessie wrote:

ik denk het ook, maar dan gaan ze wel heel erg voorbij aan de realiteit

moet nog steeds denken aan de opmerking van Dr. Bouwhuis “O, je kent hem zeker van de coma afdeling…”

Alsof een perifeer ziekenhuis (of zelf een academisch ziekenhuis) een afdeling volledig gevuld met comapatienten zou hebben…

Zoveel patient zijn erg gelukkig niet in nederland… laat staan in meerdijk

Hahahaha…