Ben ook wel benieuwd wanneer Lucas weer bijkomt. En hoe het dan met haar gaat.
:lol: :lol: :lol: :lol: . Ik denk dat ie ongeveer eind nov/begin dec bijkomt, dan is ie er 3 maanden uit geweest, zal wel weer zoiets zijn wat bij het contract hoort dat ie 3 maanden niet mag spelen ofzo. En hij zal vast weer helemaal gezond worden. Wie is er in GTST niet verlamd/blind ofzo geweest en toch weer helemaal opgeknapt :mrgreen: .
Er schijnen ook coma patienten te zijn die eerst hetro waren en als homo uit de coma dan kwamen… misschien gebeurt het met lucas wel andersom :mrgreen:
Ja, ik blijf het raar vinden dat ze ineens onvru htbaar wordt verklaard zonder verdere aanvullende onderzoeken…en dan nog…is medische hulp niet een optie? Daarom denk ik dat ze helemaal niet onvruchtbaar is…enne…buikpijn bij onvruchtbaarheid?
Dus ik wed dat Sjors over een poosje weer zwanger is. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :mrgreen:
En sjoer wil het kindje eigenlijk niet laten adopteren…
Ja, ik blijf het raar vinden dat ze ineens onvru htbaar wordt verklaard zonder verdere aanvullende onderzoeken…en dan nog…is medische hulp niet een optie? Daarom denk ik dat ze helemaal niet onvruchtbaar is…enne…buikpijn bij onvruchtbaarheid?
Dus ik wed dat Sjors over een poosje weer zwanger is. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :mrgreen:
En sjoerd wil het kindje eigenlijk niet laten adopteren…