GTST

@Pattycoat wrote:

Ben ook wel benieuwd wanneer Lucas weer bijkomt. En hoe het dan met haar gaat.

:lol: :lol: :lol: :lol: . Ik denk dat ie ongeveer eind nov/begin dec bijkomt, dan is ie er 3 maanden uit geweest, zal wel weer zoiets zijn wat bij het contract hoort dat ie 3 maanden niet mag spelen ofzo. En hij zal vast weer helemaal gezond worden. Wie is er in GTST niet verlamd/blind ofzo geweest en toch weer helemaal opgeknapt :mrgreen: .

Hihi Lucas straks uit coma en gelijk als een meisje verder :lol:

lol :lol: :lol: :lol:

Er schijnen ook coma patienten te zijn die eerst hetro waren en als homo uit de coma dan kwamen… misschien gebeurt het met lucas wel andersom :mrgreen:

Ben benieuwd hoe dat met tanja vanavond afloopt…

Ik vind Tanja echt akelig.

Als Ellen in Vrienden voor het leven was ze nog wel tof, maar vind haar nu echt freaky.

Die grijns gisteren op het einde… zelfs ik krijg er kriebels van. :?

@Anneke wrote:

Als Ellen in Vrienden voor het leven was ze nog wel tof, maar vind haar nu echt freaky.

Die grijns gisteren op het einde… zelfs ik krijg er kriebels van. :?

Daar herken ik d’r dus van :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: Ik had al de hele tijd zo’n haar heb ik eerder gezien gevoel :wall: :wall: :wall: :wall:

Thnx :stuck_out_tongue:

O, haha, graag gedaan. :smiley:

Ben benieuwd wanneer Jack terug komt.

Zonder hem is er toch ook niets meer aan, ppff… :shifty:

@Anneke wrote:

O, haha, graag gedaan. :smiley:

Ben benieuwd wanneer Jack terug komt.

Zonder hem is er toch ook niets meer aan, ppff… :shifty:

Nee mist er toch een lekkere man uit he…

En die Tanja, ik wist wel dat ze iets van plan was :twisted:

Oooh die Tanja. Ik vind haar echt niet leuk. Vanaf het begin al niet…blij als ze er weer uit is.

@Marieke_5000 wrote:

Hihi Lucas straks uit coma en gelijk als een meisje verder :lol:

:lol: Ik las wat ik geschreven had en moest wel even hard om lachen. Laten we het er maar op houden dat Lucas zich soms gedraagd als meisje :lol:

Die Tanja mag ik ook absoluut niet…Die creepy lachjes van haar blegh

Beetje spanning in de serie is wel leuk hoor, anders word het zo eentoning.

Jack zal wel niet lang wegblijven.

@Rooike wrote:

Beetje spanning in de serie is wel leuk hoor, anders word het zo eentoning.

Jack zal wel niet lang wegblijven.

Klopt en voorspelbaar, onverwachte wendingen zijn ook leuk!

Het kan zijn dat Jack er 3 maanden uit gaat i.v…m. contract…Ik hoop het natuurlijk van niet maarja…gebeurt wel vaker in soapland :).

Nee Jack niet daar is niets over bekend geweest, over Lucas wel en destijds over Bing.

Zal eens neuzen of ik nieuwtjes kan vinden. :mrgreen:

Mijn gevoel zegt zomaar, dat Sjors en bing het kindje van rikki adopteren en Sjors dan toch zwanger blijkt te zijn.

@aapie wrote:

Mijn gevoel zegt zomaar, dat Sjors en bing het kindje van rikki adopteren en Sjors dan toch zwanger blijkt te zijn.

dat gevoel had ik nou laatst ook!!! :shock: :think:

Ja, ik blijf het raar vinden dat ze ineens onvru htbaar wordt verklaard zonder verdere aanvullende onderzoeken…en dan nog…is medische hulp niet een optie? Daarom denk ik dat ze helemaal niet onvruchtbaar is…enne…buikpijn bij onvruchtbaarheid?

Dus ik wed dat Sjors over een poosje weer zwanger is. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :mrgreen:

En sjoer wil het kindje eigenlijk niet laten adopteren…

@aapie wrote:

Ja, ik blijf het raar vinden dat ze ineens onvru htbaar wordt verklaard zonder verdere aanvullende onderzoeken…en dan nog…is medische hulp niet een optie? Daarom denk ik dat ze helemaal niet onvruchtbaar is…enne…buikpijn bij onvruchtbaarheid?

Dus ik wed dat Sjors over een poosje weer zwanger is. De wonderen zijn de wereld nog niet uit :mrgreen:

En sjoerd wil het kindje eigenlijk niet laten adopteren

Dat denk ik ook :thumbup:

@aapie wrote:

…enne…buikpijn bij onvruchtbaarheid?

Ze had toch Endo?

:think:

Daar kun je best behoorlijk buikpijn van hebben ja.

Of heb k een deeltje gemist hierover?

@Rooike wrote:

@aapie wrote:
…enne…buikpijn bij onvruchtbaarheid?

Ze had toch Endo?

:think:

Daar kun je best behoorlijk buikpijn van hebben ja.

Of heb k een deeltje gemist hierover?

Daar kun je idd buikpijn door hebben, maar ik kan me niet herinneren dat daar iets over is gezegd tegen haar :think:

Ze was toch onvruchtbaar geworden door de miskraam die ging had veroorzaakt?