GTST

Wat ik zowieso raar vind…ja,ja…het is soap :wink: , is dat Sjors een ct-scan kreeg. Het lijkt mij zinvoller om een echo te laten maken.

Ik heb de preview vandaag ook al weer gezien, en ik moet zeggen, als ik in het echt tegenover zon arts zou zitten, dan had ik al lang een second opinion bij een andere arts gevraagd.

En ik betwijfel of zij het kindje van rikki gaan opvoede :stuck_out_tongue:

dat vond ik ook, ik verwachte ook een echo en ik ben niet eens een dokter :eh:

@aapie wrote:

Wat ik zowieso raar vind…ja,ja…het is soap :wink: , is dat Sjors een ct-scan kreeg. Het lijkt mij zinvoller om een echo te laten maken.

Ik heb de preview vandaag ook al weer gezien, en ik moet zeggen, als ik in het echt tegenover zon arts zou zitten, dan had ik al lang een second opinion bij een andere arts gevraagd.

En ik betwijfel of zij het kindje van rikki gaan opvoede :stuck_out_tongue:

MMm waar kan ik die vinden???

Bedoel je de preview debsz?

Elke werkdag om 10:30 is op rtl lounge de preview al te zien.

(vandaag te lang geslapen dus gemist :? )

ik heb het net teruggekeken via rtl gemist en idd raar dat sjors geen echo kreeg. en dat ze nu ineens onvruchtbaar lijkt te zijn. maar ja het is en blijft soap dus alles kan :slight_smile: .

ben ook benieuwd hoe het afloopt met janine en met het plannetje van nick.

@Mutsie86 wrote:

Bedoel je de preview debsz?

Elke werkdag om 10:30 is op rtl lounge de preview al te zien.

(vandaag te lang geslapen dus gemist :? )

ja die bedoel ik chips… Nou ja vanavond maar klaar zitten dan :wink:

Aangezien Charlie de serie uit gaat…

Weten we na het lezen van de spoiler, waarschijnlijk

hoe en met wie ze eruit gaat…

Is de som nu snel gemaakt: 1+1=2

:mrgreen:

Jan Kooijman, sinds 12 februari 2009 te zien als Danny de Jong in ‘Goede Tijden,Slechte Tijden’, stapt eind dit jaar uit de populaire RTL 4-serie. Vrijdag 23 december is zijn laatste draaidag.

Jan, die drie jaar lang met veel succes en passie de rol van Danny speelde, wil zijn horizon verbreden. Jan Kooijman: “Na drie jaar ‘GTST’ is het tijd voor nieuwe stappen. Er komt een nieuw programma aan eind dit jaar bij RTL 4, ‘Sunday Nigt Fever’, ik ben in gesprek over enkele formats, stel een leuke CD samen van jong talent en hoop in de nabije toekomst leuke en mooie rollen te kunnen spelen.�

Kennard Bos, uitvoerend producent ‘GTST’ over het vertrek van Jan: “We vinden het uiteraard heel jammer dat Jan heeft besloten de serie te verlaten, maar we begrijpen zijn keuze. Met het vertrek van Jan staan we wel weer voor een uitdagende missie, die wederom kansen biedt op veel nieuwe mogelijkheden.�

Jan Kooijman (Danny de Jong) is nog tot begin maart 2012 te zien in ‘GTST’, maar hoe hij de serie gaat verlaten zal voorlopig een goed bewaard geheim blijven.

@Rooike wrote:

Aangezien Charlie de serie uit gaat…

Weten we na het lezen van de spoiler, waarschijnlijk

hoe en met wie ze eruit gaat…

Is de som nu snel gemaakt: 1+1=2

:mrgreen:

Jan Kooijman, sinds 12 februari 2009 te zien als Danny de Jong in ‘Goede Tijden,Slechte Tijden’, stapt eind dit jaar uit de populaire RTL 4-serie. Vrijdag 23 december is zijn laatste draaidag.

Jan, die drie jaar lang met veel succes en passie de rol van Danny speelde, wil zijn horizon verbreden. Jan Kooijman: “Na drie jaar ‘GTST’ is het tijd voor nieuwe stappen. Er komt een nieuw programma aan eind dit jaar bij RTL 4, ‘Sunday Nigt Fever’, ik ben in gesprek over enkele formats, stel een leuke CD samen van jong talent en hoop in de nabije toekomst leuke en mooie rollen te kunnen spelen.�

Kennard Bos, uitvoerend producent ‘GTST’ over het vertrek van Jan: “We vinden het uiteraard heel jammer dat Jan heeft besloten de serie te verlaten, maar we begrijpen zijn keuze. Met het vertrek van Jan staan we wel weer voor een uitdagende missie, die wederom kansen biedt op veel nieuwe mogelijkheden.�

Jan Kooijman (Danny de Jong) is nog tot begin maart 2012 te zien in ‘GTST’, maar hoe hij de serie gaat verlaten zal voorlopig een goed bewaard geheim blijven.

Ik vind het wel jammer… Vooral dat Lieke (Charlie) eruit gaat :frowning: :frowning:

@Sweet-Love wrote:

Ik denk wel dat Sjors een kindje krijgen…

Die van Rikki…

Je gaat gewoon gelijk krijgen! :mrgreen:

@Pimpernella wrote:

@Sweet-Love wrote:
Ik denk wel dat Sjors een kindje krijgen…

Die van Rikki…

Je gaat gewoon gelijk krijgen! :mrgreen:

Ja dat dacht ik ook al :thumbup:

Idd dat had ik naderhand ook gedacht ja, mooie oplossing…

Worden ze alleen nog bijna dagelijks met het kindje geconfronteerd.

@Marieke_5000 wrote:

Niet als alles via de formele weg gaat en rikki en …even zijn naam vergeten annoniem blijven :wink:

@aapie wrote:

@Marieke_5000 wrote:

Niet als alles via de formele weg gaat en rikki en …even zijn naam vergeten annoniem blijven :wink:

Ja dat kan… maar dat moeten ze wel meteen het kindje bij haar weghalen als ze bevalt en het niet kan zien, anders herkent ze het.

En dan vraag ik me af of ze het niet gaat voelen op den duur dat het háár kindje is dan als ze het ziet en in de buurt is…

Ik denk dat Rikkie het kindje niet eens wil zien. Ze wou ook al niet naar de echo kijken.

Ik krijg een ATWT flashback bij GTST: Lucas-Ron-Edwin vs Noah-Reid-Luke.

@Femke Fataal wrote:

Hahahaha ja inderdaad nu je het zegt.

@Femke Fataal wrote:

Klopt…

De soaps maken ongeveer hetzelfde mee, alleen op andere tijdstippen.

Dat was altijd al zo. :thumbup:

Denk dat Rikki het kindje gaat houden…

@Rooike wrote:

@Femke Fataal wrote:

Klopt…

De soaps maken ongeveer hetzelfde mee, alleen op andere tijdstippen.

Dat was altijd al zo. :thumbup:

Denk dat Rikki het kindje gaat houden…

Denk het ook. Ze houdt zich behoorlijk afzijdig en nu ineens toch is dat ijzige doorgebroken. Ben wel benieuwd.

Ben ook wel benieuwd wanneer Lucas weer bijkomt. En hoe het dan met haar gaat.

Sjoerd wil volgens mij wel graag het kindje houden. Hopenlijk draait Rikki ook nog bij.

Zou het wel gek vinden als het kindje geadopteerd word door Sjors en Bing. Alsof een adoptie zo snel gaat. (Ja ik weet het, het is een soap :mrgreen: :wink: )