GTST

@shadow wrote:

Ja dat met sjors snapte ik ook niet zo goed.misschien is ze toch zwanger

Of krijgt ze weer een miskraam, gezien het feit dat de klachten een beetje lijken op de vorige keer. Toen kreeg ze ook zulke pijnscheuten en stond ze ook dubbel.

Ik neem aan dat ze aan wilde geven dat Sjors bewusteloos raakte en ik denk dat het een BBZ is en ze dan natuurlijk een (of beide) eileiders moeten verwijderen waardoor zij en Bing geen kindjes meer kunnen krijgen.

@Pimpernella wrote:

Ik neem aan dat ze aan wilde geven dat Sjors bewusteloos raakte en ik denk dat het een BBZ is en ze dan natuurlijk een (of beide) eileiders moeten verwijderen waardoor zij en Bing geen kindjes meer kunnen krijgen.

Ja, dat is idd ook heel goed mogelijk.

@Pimpernella wrote:

Ja ik heb ook het idee dat ze samen geen kinderen meer kunnen krijgen…

Moet wel zeggen dat het eigenlijk meer slechte tijden zijn dan goede :think:

ik dacht idd ook gelijk aan een BBZ… ik denk dat we vanavond wel meer zullen zien…

Vanavond moet ik werken, dus ik kijk straks op RTL lounge de preview :mrgreen:

@aapie wrote:

spoiler!! :stuck_out_tongue:

@Pimpernella wrote:

Dat is precies wat ik ook denk.

@Marieke_5000 wrote:

@Pimpernella wrote:

Moest even denken wat een BBZ nou precies was maar weet het al.

Als dat het geval is zou ik dat wel heel jammer vinden voor beide.

@Dynasty wrote:

@aapie wrote:

spoiler!! :stuck_out_tongue:

Komt goed :wink:

@Debz25 wrote:

@Pimpernella wrote:

Ja ik heb ook het idee dat ze samen geen kinderen meer kunnen krijgen…

Moet wel zeggen dat het eigenlijk meer slechte tijden zijn dan goede :think:

dan zal je zien dat lucas ineens wakker word oid.

(nog steeds vind ik het vreemd dat z’n vader er niet bij gehaald word (of eigenlijk meer gefrustreerd dat Bas Muijs niet even terug komt :mrgreen:))

@Dynasty wrote:

@Marieke_5000 wrote:
@Pimpernella wrote:

Moest even denken wat een BBZ nou precies was maar weet het al.

Als dat het geval is zou ik dat wel heel jammer vinden voor beide.

Hier ook, maar toen ik even logisch nadacht wist ik het :angel:

Jaa, ze zitten zo te fantaseren over een huis vol, wie weet… We zien het vanavond??

Wil je het nog niet weten…niet lezen :mrgreen:

Sjors heeft mogelijk endometriose, aldus de arts. Er is een ct-scan gemaakt en daar krijgt ze morgen de uitslag van want de arts krijgt de radioloog niet te pakken. Dat is wat er eerst werd gezegd.

Sjors krijgt slecht nieuws. Ze is onvruchtbaar…maar door wat, is nog niet verteld.

Net de herhaling gezien en 1ste dat ik dacht was ook sjors heeft vast iets waardoor ze nooit meer zwanger kan raken.

Spoilers tot 7 okt.

Dinsdag 4 oktober

Nick zet een nieuwe stap in zijn plan om Maxime in diskrediet te brengen. Lorena krijgt eindelijk eens positief nieuws te horen. Sjors en Bing gaan door een emotioneel dal, maar het kan nog erger…

Woensdag 5 oktober

Voor Rikki wordt de zwangerschap steeds tastbaarder. Rik wil Charlie een beslissing laten nemen, die invloed zal hebben op de rest van haar leven. Bing wil zich niet neerleggen bij de uitslag van Sjors’ onderzoek.

Donderdag 6 oktober

Nick probeert Nina ertoe te verleiden om weer bij Noud te gaan wonen, dan heeft hij vrij spel met Maxime. Jack is er heilig van overtuigd dat Wiet de verkeerde keuze maakt in haar rechtszaak.

Vrijdag 7 oktober

Rikki is het gezeur over haar baby helemaal zat en neemt een drastisch besluit. Jack raakt zeer teleurgesteld in het rechtssysteem. Nina mist Noud, maar durft haar moeder niet alleen te laten.

Ik denk wel dat Sjors een kindje krijgen…

Die van Rikki…

mmm dat kan natuurlijk ook nog ja, dat ze nooit meer zwanger kan worden.

wel spannend allemaal hoor :slight_smile: . maar vanavond moet ik werken tot 21.00 dus maar even via rtl gemist terugkijken daarna.

Ik vond het maar een gek einde. Dat zeg je toch niet zomaar tegen iemand :? Dan leg je toch eerst uit wat er aan de hand is?

@Mutsie86 wrote:

Ik vond het maar een gek einde. Dat zeg je toch niet zomaar tegen iemand :? Dan leg je toch eerst uit wat er aan de hand is?

Nou dat vond ik dus ook :hand: :think: …

Vanuit het niets is ze dat… Ik zat te wachten op de versie van de BBZ

:eh: :evil:, ik denk straks hebben ze hier toch gelijk :mrgreen:

Maar wij hebben hier sowieso toch gelijk :lol: