GTST

Volgens mij voelde sjors in het begin wel iets voor Jack, was ze tot hem aangetrokken, maar is er nooit wat gebeurd.

Maar het scenario relatie tussen halfbroer/halfzus hebben ze al wel gehald met Dennis (zoon van Robert en Laura) en Daantje (dochter van Robert en iemand anders), al kwamen ze daar pas jaren later achter en toen kwamen ze er ook achter dat Laura met haar zoon getrouwd was geweest en was het niet een tijdje onduidelijk of Sil nou de zoon van Robert of van Dennis was?

Lorena & Ludo? Zou een interessante combi zijn die best wel zou kunnen werken. Allebei een beetje morally challenged

@Pattycoat wrote:

@purpled82 wrote:
Oh en ik vind die nick toch zo’n lekker ding!! En dat accent… :inlove: :drool: :drool: Ik hoop dat hij nog heel lang te zien gaat zijn in gtst maar dat zal wel weer niet.

je bent niet de enige :inlove:

:inlove: :inlove:

Ludo en lorena…beetje a la Ludo en Isabella gehalte. :eh:

Daarom denk ik nog steeds Rik.

Charlie kan het dan niet verkroppen en gaat weg naar haar moeder.

• aangezien ze uit de serie gaat. -.

Ik zie Rik niet vreemdgaan, zo na dat gebeuren met Charlie en Danny. Maar goed dat zegt ook niets. :mrgreen:

@Mutsie86 wrote:

Ik zie Rik niet vreemdgaan, zo na dat gebeuren met Charlie en Danny. Maar goed dat zegt ook niets. :mrgreen:

Ik vond dat trouwens wel bijzonder dat Danny kwam zeggen dat het geen opvlieging was maar dat ie echt verliefd was, Charlie was wel heel droevig toen ie wegging, geloof er niks van dat zij niet verliefd was… :naughty:

@Sennapen wrote:

@Mutsie86 wrote:

Ik vond dat trouwens wel bijzonder dat Danny kwam zeggen dat het geen opvlieging was maar dat ie echt verliefd was, Charlie was wel heel droevig toen ie wegging, geloof er niks van dat zij niet verliefd was… :naughty:

Nee idd zij zal zogenaamd Danny wel achterna reizen dan om zo de serie uit te komen.

@Mutsie86 wrote:

Zal niet de eerste keer zijn toch. Toen hij met Anita was, lang geleden, is hij ook vreemdgegaan toch?

@Rooike wrote:

@Sennapen wrote:
@Mutsie86 wrote:

Nee idd zij zal zogenaamd Danny wel achterna reizen dan om zo de serie uit te komen.

Dat zou ook kunnen ja, maar komt Danny weer terug??

Danny komt idd weer terug. Moest hij er ook niet uit ivm de flexwet zoals ferry/lucas?

IS Rik al eens vreemd gegaan bij Anita? Dat weet ik niet meer :think: Heb het toen ook een paar jaar niet gevolgd.

Ik denk ook dat charlie echt wel verliefd was/is op Danny.

Ik weet dat ook niet van Rick eigenlijk, hij was toen wel bij Anita weggegaan vanwege ‘iets’… :think:

@Sennapen wrote:

Ik weet dat ook niet van Rick eigenlijk, hij was toen wel bij Anita weggegaan vanwege ‘iets’… :think:

@Chelleke wrote:

@Sennapen wrote:

Owjaaaa zo was het. :thumbup:

Ben de laatste 5 min in slaap gevallen, dus heb het einde gemist. :wall:

@Anneke wrote:

Rick heeft dé oplossing gevonden :roll:

Zijn idee om Rikki te helpen is om te doen alsof de baby van hem en Charlie is. Dus dat zij de baby op gaan voeden. Maar dan moet Charlie vanaf nu wel doen alsof ze zwanger is :eh:

En ik denk dat ze Rikki een aantal maanden in de bezemkast opsluiten om de zwangerschap te verbergen ofzo :roll: :lol:

Dat heeft Rik gewoon hier gelezen :mrgreen: Die oplossing :lol:

@Mutsie86 wrote:

Dat heeft Rik gewoon hier gelezen :mrgreen: Die oplossing :lol:

Haha… Ja, wel leuk trouwens!

Thanks Matsjo! :thumbup:

Wat grappig inderdaad, wij wisten het eerder dan Rick.

Maar Charlie gaat weg, dus ergens zal dat plannetje wel niet helemaal goed aflopen…

En of het dat voor Rikkie niet erger maakt, dagelijks geconfronteerd te worden met je kind.

Krijg een beetje een Desperite Housewives Déjà -Vu.

@Matsjo wrote:

@Anneke wrote:

Rick heeft dé oplossing gevonden :roll:

Zijn idee om Rikki te helpen is om te doen alsof de baby van hem en Charlie is. Dus dat zij de baby op gaan voeden. Maar dan moet Charlie vanaf nu wel doen alsof ze zwanger is :eh:

En ik denk dat ze Rikki een aantal maanden in de bezemkast opsluiten om de zwangerschap te verbergen ofzo :roll: :lol:

Vind het een dom plan.

Zelfs voor soapbegrippen. Waarom zo moeilijk, waarom niet inderdaad de voogden worden en Rikki gewoon haar leven laten leiden,zoals normale mensen dat ook doen?

Oh ships, ja het is natuurlijk een soap.

Ahh ik moest even zoeken naar het topic :stuck_out_tongue: hij stond bijna onderaan…

Iemand enig idee wat die gekke Nick van plan is :P?