GTST

Eh… Janine omleggen? Alleen, waarom? :think:

@Flier wrote:

Eh… Janine omleggen? Alleen, waarom? :think:

of misschien gebruikt i het wel voor charlie ofzo??? vind het een raar ventje :stuck_out_tongue: (behalve dan hoe die praat :inlove: )

Vond die puppy-ogen van Lorena wel schattig :mrgreen: maar dat glas was overdreven XD

Ik dacht eerder voor Maxime :think:

Oh daar zeg je wat inderdaad, als die injecties dodelijk zijn? In elk geval treft hij Janine ook, door de nep-injecties… :think:

@Sennapen wrote:

Dat dacht ik dus ook.

Maxime zal wel voor die spuiten gaan zorgen en zo op die manier dat het net lijkt of zij het verkeerde heeft gegeven ofzo :think:

@anjella80 wrote:

@Sennapen wrote:

Dat dacht ik dus ook.

Maxime zal wel voor die spuiten gaan zorgen en zo op die manier dat het net lijkt of zij het verkeerde heeft gegeven ofzo :think:

ergens had ik gehoopt dat Nicl toch echt was veranderd, maar toen ik die oogjes zag vrijdag wist ik (en de rest van NL) alweer genoeg :mrgreen:

@Sennapen wrote:

@anjella80 wrote:
@Sennapen wrote:

Dat dacht ik dus ook.

ergens had ik gehoopt dat Nicl toch echt was veranderd, maar toen ik die oogjes zag vrijdag wist ik (en de rest van NL) alweer genoeg :mrgreen:

Hij zal nooit veranderen. ( net als Ludo, die zal ook nooit veranderen )

Tuurlijk je hoopt het wel, maar ik geloof er niet meer in :lol:

beetje jammer… vind hem zoveel leuker als hij lief is :mrgreen: …

@anjella80 wrote:

@Sennapen wrote:

Dat dacht ik dus ook.

Dat denk ik ook. En dat Maxime de schuld krijgt en weggestuurd wordt ofzo…

Die 2 kunnen elkaar niet luchten.

Na wat Maxime hem heeft aangedaan laat hij er echt niet hierbij zitten en gaat echter wraak op Maxime nemen…

Zal mij benieuwen hoe het afloopt :mrgreen:

Nick Charlie opstoken en dan vervolgens gewoon zoenen he, stiekemerd… Maar wat is Nick :inlove: :inlove: :inlove:

Vind het geen combi meer eigelijk, vroeger wel, Nick en Charlie…

Maar wat een uitval weer he van de dokter tegen Sjoerd… :think:

@Rooike wrote:

Vind het geen combi meer eigelijk, vroeger wel, Nick en Charlie…

Vind ik ook. Wat kan Sjoerd er nou aan doen? Ze hebben het toch zo veilig mogelijk gedaan :think: De dokter heeft zelf de pil voorgeschreven.

@Rooike wrote:

Dat lag ook erg voor de hand…

@Karin2 wrote:

@Rooike wrote:

Dat lag ook erg voor de hand…

Dat wel. Opvliegend mannetje die dokter

Heel opvliegend, maarja wel weer leuk en past wel bij hem :mrgreen:

Ik vind het een hele normale reactie van een ouder. Vooral als je je schoondochter in het ziekenhuis bent tegengekomen en zij en haar familie je aan het voorliegen zijn.

Al denk ik wel dat hij wel snel bijdraaid en dat dit gewoon zijn eerste reactie was.

Hmm vind het eigenlijk wel een normale reactie van een ouder die net hoort dat zijn zoon vader word. Juist helemaal omdat hij de pil heeft voorgeschreven. Vond hem ook niet opvliegend hoor.

Ik vind Anton een lekker ding :inlove:

@Marieke_5000 wrote:

Ik vind Anton een lekker ding :inlove:

:lol: Nee wel een lekkere man voor die leeftijd… :mrgreen: