GTST

Zat ik ook al aan te denken, Ludo en Lorena :mrgreen:

Ah dat stukje was ik even kwijt dat ze toen Arnie gevonden hadden, dus Arnie kan niet op ziekenbezoek komen bij Jef :?

:shock: Ludo en Lorena, nou dat verwacht je idd dat, mocht dat zo zijn :angel:

Of Nick, zou ook nog kunnen…

Of Bing, Of rik, Of uhhh Sjoerd!! :smiley:

Ik dacht Nick…

of Jeff???

of… Charlie?

Ik dacht eigenlijk ook Nick, maar das op zich niet vreemd en kan wel verwacht worden toch… :think:

Dan zeg ik Bianca, dat verw8 je niet :lol: :lol: :lol:

Zal het geen nieuw personage zijn waar lorena mee gaat zoenen en de zinnen op zet?

Er komt toch wel een nieuw personage in Meerdijk?

Ze kust eerst met een bekende daarna komt er een nieuwe man in Meerdijk idd…

Hier nog wat oud en nieuw nieuws…

Volgens de website GTSTFanclub is Rikki de Jong het personage dat zwanger is. De blog schrijft dat al in de tweede aflevering van seizoen 22 duidelijk zal worden ‘wanneer zij in het ziekenhuis een schokkende mededeling krijgt: ze is zwanger van Sjoerd’. Begin augustus werd door GTST-producent Kennard Bos al bekendgemaakt dat we in het nieuwe seizoen een nieuwe geboorte kunnen verwachten in Meerdijk.

Pip vertrekt, Ferry komt

Pip Pellens heeft vorige week bij SBS Shownieuws bevestigd dat ze inderdaad de soapserie gaat verlaten. Nadat de actrice op de traditionele castfoto van GTST ontbrak en Cynthia Abma (Bianca) al uit de stoel klapte over Pip’s afscheid, kon de 17-jarige actrice er niet meer omheen. Pip vertrekt omdat ze diverse andere series gaat inspreken en ook nog school in de avonduren heeft. Via Twitter laat Pip echter weten dat ze nog een hele tijd te zien is in GTST.

Ferry Doedens is afgelopen woensdag voor het eerst sinds weken weer aan de bak bij de GTST-studio in Amsterdam. ‘Na 3 maanden komt er weer een einde aan de rust! Vandaag is mijn eerste werkdag weer bij GTST en ik heb er zin in, kan ik jullie vertellen’, twitterde acteur. Door de Flexwet moest de Fries drie maanden het veld ruimen bij de soap, maar door de zomerstop hoeven we Lucas Sanders maar zes weken te missen in de goedbekeken soapserie.

Enne wisten jullie dat Rosa ook nog een zoon had?

Rosa was getrouwd met Marciano Gonzales, ze kreeg een zoon Garmino Gonzalez.­ In Spanje werkte Rosa voor de busonderneming van haar man en zijn familie.­ Na het overlijden van haar man keerde Rosa terug naar Nederland.­ Haar zoon bleef in Spanje wonen.­ Na haar terugkomst in Nederland is Rosa eerst bij Frederik van Rossum als huishoudster gaan werken.­ In die tijd raakte ze van Frederik zwanger in een onbezonnen moment en wordt haar dochter Lorena Gonzalez geboren.­ Ze nam ontslag zonder dat Frederik wist dat hij een kind zou krijgen.­ Lorena vertrok later naar Zuid-Amerika voor haar stage maar keerde in 2007 terug naar Meerdijk.

Dus misschien komt die wel naar Meerdijk en denkt Lorena hey das een lekkere vent en achteraf blijft het haar broer te zijn ofzoiets? :think:

Dat kan ook…

heerlijk al dat gespeculeer :mrgreen: hou daar wel van.

Ik denk dat ze dan eerst met Nick zoent :mrgreen:

dat heeft ze toch al gedaan ???

denk idd het verhaal voor Rooike,

onze soap vertelster :mrgreen: :thumbup:

Ik denk juist niet Nick, daar heeft ze een relatie mee gehad… Ik verwacht juist dat dat gebeurt dus dan dus niet.

Misschien Ludo, omdat Janine misschien anders terug komt dan verwacht, of met Rik? en dat Charlie en Rik ruzie krijgen daarom, en dus alsnog gaan scheiden en naar Barbara gaat - en dus niet meer te zien is -.

Ik denk dat dan vast haar broer in de serie komt en die ze dan wil hebben :mrgreen:

@Chelleke wrote:

Ik denk dat dan vast haar broer in de serie komt en die ze dan wil hebben :mrgreen:

Dat scenario hebben we eigenlijk al gehad met sjors/jack.

owja dat is ook weer zo.

Ik zou het wel grappig vinden als Nick en Maxime een geheime verhouding zouden krijgen :lol: (ja ik weet het, nick en maxime zijn tante/neef? maar bij de familie sanders kan alles).

Oh en ik vind die nick toch zo’n lekker ding!! En dat accent… :inlove: :drool: :drool: Ik hoop dat hij nog heel lang te zien gaat zijn in gtst maar dat zal wel weer niet.

@purpled82 wrote:

Oh en ik vind die nick toch zo’n lekker ding!! En dat accent… :inlove: :drool: :drool: Ik hoop dat hij nog heel lang te zien gaat zijn in gtst maar dat zal wel weer niet.

je bent niet de enige :inlove:

Sjors en Jack?

Kan ik me niet meer herinneren.

Weet wel dat Maxime en Jack elkaar spannend vonden. Volgens mij tot Jack ontdekte dat Maxime een Sanders was.

Ik ga nog steeds voor Ludo. Lijkt me leuk. 8)