ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen…
Vind dat Wiet trouwens erg goed in haar rol speelt :thumbup:
en sjoerd is volgens mij in het echt een goede gozer :thumbup:
@Gab wrote:
ben erg benieuwd hoe het gaat aflopen…
Vind dat Wiet trouwens erg goed in haar rol speelt :thumbup:
en sjoerd is volgens mij in het echt een goede gozer :thumbup:
Eens beide uitspraken.
Nina erkend zichzelf… Mij benieuwen wat en of ze het tegen haar vader bijv. Durft te zeggen…
Ik vind Wiet verschrikkelijk en van mij mag ze eruit, althans… haar personage.
Lorena speelt goed zeg :thumbup:
Nou zo goed dat de tranen mij over de wangen biggelden en ben niet zo’n ‘jankerd’ normaal gesproken :lol:
heb het uitgezet… kwam een beetje te dichtbij
ik zat ook huilend voor de tv :shifty: vond het zo zielig
hier ook vanochtend, kon het gister namenlijk niet zien…
Wat ik wel vreemd vind is dat Stefeno eigenlijk niet genoemd word, tis toch zijn zoon die in het ziekenhuis ligt en hij heeft Rosa ook gekend…
@Dynasty wrote:
Wat ik wel vreemd vind is dat Stefeno eigenlijk niet genoemd word, tis toch zijn zoon die in het ziekenhuis ligt en hij heeft Rosa ook gekend…
Uit het oog uit het hart he?
@Dynasty wrote:
Mijn idee, vroeg me ook al af ‘’ Waarom is Stefano er niet? Zijn zoon ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis…’’
vreemd hè :roll:
Maar de afl.
In RTL Boulevard was gisteravond Gigi Ravelli te gast en de actrice verklapte iets over het leven van haar personage Lorena Gonzalez.
Sinds Rosa is overleden staat de relatie van Jack en Lorena op springen. Lorena verwijt Jack dat hij Wiet steunt. De relatie zal dan ook snel op losse schroeven komen te staan. Maar Gigi verklapte vandaag dat Lorena over een tijdje met iemand zoent, waarvan je het niet gaat verwachten. En daarnaast verklapte Gigi dat er een nieuwe man in Meerdijk zal komen. Daar zet Lorena haar zinnen dan ook meteen op.
En over Jeff…
Jef Alberts, één van de vertrouwste gezichten uit Goede Tijden Slechte Tijden, keert vanavond weer terug in de soap. gisteren nog verteld Tanya/Tineke tegen Laura dat hij dood is na een val. Laura wil morgen alles op alles zetten om hem te vinden en kan en wil het niet geloven.
De comeback van Jef Alberts komt vanavond dan ook onverwacht als plotseling hij te zien is in een raar oerwoudachtig ziekenhuis. Een zuster vraagt hoe het met hem gaat, waarna we hem zwaar gewond op een bed zien liggen.
Jef Alberts, gespeeld door Bartho Braat, heeft voor drie maanden de set van GTST verlaten aangezien hij zich wilde richten op een musical. Wanneer Jef Alberts terug in Meerdijk zal komen is nog even afwachten. Ook is niet bekend hoe lang Tanya/Tineke nog te zien is in de soap.
Ohhhh misschien komt Jef dan Arnie wel tegen in dat oerwoud :mrgreen:
@Marieke_5000 wrote:
Ohhhh misschien komt Jef dan Arnie wel tegen in dat oerwoud :mrgreen:
Gewoon LOL :mrgreen:
Hoezo Arnie is toch overleden?
Nee precies, ze hebben Arnie nooit gevonden volgens mij.
Jaren later krijgt Robert een telefoontje dat er een lichaam in Venezuela is gevonden. Na een DNA-test met een tandje, blijkt dit het lichaam van Arnie te zijn. Zijn stoffelijke resten worden naar Nederland gevlogen en Laura en Robert begraven hun zoon. Nu kunnen ze het verleden afsluiten. Wat Robert dan nog niet weet is dat Arnie niet echt zijn biologische zoon is. Dennis Tuinman en Arnie Alberts zijn als baby's omgwisseld in het ziekenhuis. Dennis is dus de zoon van Laura en Robert en Arnie is officieel geadopteerd.
http://gtstistop.blogse.nl/log/levensverhalen/levensverhaal-van-arnie-alberts.html
Dus is hij wel teruggevonden.
Owwww, Arnieeeee!
Reinout Oerlemans heeft ooit voor de Postcodeloterij gewerkt en toen mocht hij met prijzen (allá Gaston) langs de deur.
Hij was toen al lang weg uit GTST.
Hij belde aan, een vrouw doet de deur open ‘Arnie!!!’
Reinout lag op de deurmat van het lachen. Was wel komisch. Je komt nooit meer van zo’n imago af.
Ik denk dat Lorena met Ludo gaat zoenen. :mrgreen: