GTST

Hoe oud is Rikki eigenlijk? 17 ofzo?? Dan hoef je het toch niet geheim te houden? ZIjn toch zoveel meisjes die een kleintje krijgen op die leeftijd? Bij mij tegenover is een woonunit voor tienermoeders, allemaal rond die leeftijd

Ze kunnen haar toch gewoon helpen met de opvoeding? Dat ze wel haar school gaat afmaken enzo?

Ja ze zijn toch modern dus waarom verbergen…

misschien een desperate housewive look a like…

dat charlie net gaat doen alsof het haar kind is :shifty:

Maar wat wilt Rik dan doen? Rikki verstoppen in huis ofzo?? Dat valt dan toch juist op?? En Charlie heeft natuurlijk al een kind gekregen, dus normaal gesproken zie je een zwangerschap toch al eerder. Dus dan klopt de tijdslijn natuurlijk niet als ze nu een buikje krijgt. Als de baby dan in 15 weken geboren wordt :think: Je kan in ieder geval weer lekker speculeren hihi…

@Lientjuh wrote:

misschien een desperate housewive look a like…

dat charlie net gaat doen alsof het haar kind is :shifty:

Dat denk ik dus namelijk ja, dat ze doen alsof het van hun is… :think:

Charlie neemt vast het kindje mee naar Barbara…

scheelt alweer een baby-acteur.

maarruh… “er zijn zoveel tienermoeders”… ik kan me voorstellen dat dat zo is als je tegenover een woonunit woont. Maar ik vind het niet “gewoon” hoor… als je als tiener zwanger wordt.

maar goed…

Ben eigenlijk blij dat Rosa eruit is. Vond haar wel de slechtste actrice… maar wel sneu dat ze het niet zag aankomen.

@preggie wrote:

maarruh… “er zijn zoveel tienermoeders”… ik kan me voorstellen dat dat zo is als je tegenover een woonunit woont. Maar ik vind het niet “gewoon” hoor… als je als tiener zwanger wordt.

Niet perse omdat ik tegenover een woonunit woon hoor. Maar als ik alleen al in het centrum ga kijken, zie je heel veel jonge meiden achter de kinderwagen of met een dikke buik rond lopen.
Ik vind het ook niet "gewoon" hoor. Zou er zelf niet aan moeten denken dat ik op die leeftijd al een kleine zou hebben, maar het komt zoveel voor.

Buiten het feit, dat het niet ‘Goed’ is om tienermoeder te wezen, vergis je niet om het uiterlijk, hoe vaak ben ik wel niet voor Tienermoeder uitgemaakt… Terwijl ik meerderjarig was, en bewust koos voor een kind.

even helemaal offtopic, maar Sweet love hoe oud ben je dan?

Hier ook vaak genoeg afkeurende blikken toen ik met dikke buik liep. (was met de geboorte 22 jaar en lijk nogal jong)

Ik was 20 :wink:

En word nu vaak nog 18 geschat ofzo. (Ben bijna 23)

ik denk ook dat rik en charlie het kind zullen opvoeden,

maar waarom moet charlie eruit?

We hebben het nu wel over tienermoeders maar wat over de tienervader in deze kwestie? Hij laat Rikki op dit moment wel even flink in de steek, hopelijk trekt dat bij.

Mijn moeder was trouwens 19 toen ik geboren werd, 18 toen ze zwanger raakte.

Juust Marieke, Sjoerd loopt weg voor de verantwoordelijkheid, wel een mooie wending in de serie, maar wat een hufter!!! Maar zo zijn er veel hoor die dat doen in deze situatie… :wall: :wall:

En misschien valt t straks allemaal wel mee. Is dit gewoon de eerste schrik, niet weten wat ie er mee aan moet, onwetenheid, angst voor onbekende, etc…

Er zijn er idd veel die weglopen van verantwoordelijkheid (tal van voorbeelden in omgeving gehad) maar gelukkig gaat 't ook vaak wel goed.

Ook de a.s. vader heeft er niet om ‘gevraagd’… Het is nu eenmaal even slikken en beseffen dat 't écht zo is.

Ben benieuwd hoe deze wending verder gaat :slight_smile:

Pitje, charlie moet er niet uit, heeft zelf maanden geleden bekend gemaakt te willen stoppen voor volgende stappen in carriere.

Ik vraag mij af, of Sjoerd het echt laat afweten.

Misschien trekt hij dus nog bij, buiten het feit dat Rikki geschrokken is, komt het hem natuurlijk ook rauw op zijn dak vallen.

Jaa dat kan, maar hij mag niet meer bij Rikki komen he :lol:

Of…

ze verliest de baby alsnog…? Ik hoop van niet… :frowning:

@Rooike wrote:

Of…

ze verliest de baby alsnog…? Ik hoop van niet… :frowning:

:cry: , daar willen we niet meteen aan denken…

als ze al 26wk zwanger is…moeten er dan niet meteen echo`s worden gedaan om te zien of de baby gezond is?

en Sjoerd is een loser :oops:

Ik denk dat het een foutje was van het ziekenhuis en dat ze helemaal niet zwanger is. :slight_smile: