Nou je hebt niet veel gemist hoor vandaag.
Denk dat Rik alles geheim wil houden omtrent Rikki’s zZW en dat hij en Charlie het kindje gaan opvoeden, zoiets in die geest… :think:
Maar zo’n baby komt niet uit de lucht vallen, daar gaan geheid vragen over komen :think: En ik neem aan dat Rikkie nu wel dikker gaat worden.
Ze hebben trouwens wel een mooi nieuw huis zo van binnen, de fam van Sjoerd :inlove:
Misschien dat Charlie een kussen onder dr trui verstopt je weet dat in soap alles toch kan…? :mrgreen:
:lol: :lol: Ja dat is zo. We zullen het zien.
Ja in een soap kan echt alles…
Ik denk dat de relatie van Rik en Charlie stuk loopt omdat Charlie hierover tegen hem heeft gelogen.
Ze gaat er aan het einde van het jaar toch uit, denk dat ze dan naar Barbara gaat…
Jammer van Rosa inderdaad, had verwacht dat het haar eigen keuze zou zijn.
En arme Ludo, moet hij zelf de stofzuiger pakken… :mrgreen:
Dat zie ik LUdo dus echt niet doen he in zijn rol dan, in het echt misschienw el, wie zal het zeggen :mrgreen:
Bij ons in het dorp loopt Rosa nog vrolijk rond hoor :mrgreen:
(actrice woont hier hahahaha)
Ik denk dat Charlie ziek word, aangezien ze eruit gaat en last van de rug had.
hihi, die Ludo. Deurbel gaat en hij wacht tot er open gedaan wordt. Hoe bedoel je Rosa was onmisbaar… En dan met zijn patatje en kroket…
Al vind ik het nog steeds niet eerlijk dat zo´n lief mens eruit moet
het zal wel weer spannend gaan worden met Nick en Maxime…
Hoop niet dat Nick er weer uit gaat, hij speelt wel goed vind ik.
Haha, het past ook helemaal niet bij het personage Ludo dat ie steeds zelf naar de deur moet lopen om open te doen, vind ik! :mrgreen:
@Tierrr wrote:
Haha, het past ook helemaal niet bij het personage Ludo dat ie steeds zelf naar de deur moet lopen om open te doen, vind ik! :mrgreen:
Zo dacht ik dus ook :mrgreen:
Rooike, waar blijft je spoiler ??? :mrgreen:
@Rooike wrote:
het zal wel weer spannend gaan worden met Nick en Maxime…
Hij blijft wel tijdelijk, heb ik ergens gelezen, maar waar :lol: :think:
@Mutsie86 wrote:
@Rooike wrote:het zal wel weer spannend gaan worden met Nick en Maxime…
Hij blijft wel tijdelijk, heb ik ergens gelezen, maar waar :lol: :think:
Hoop ik niet Mutsie :mrgreen: Hoop dat hij zich bedenkt, want hij is toch wel erg leuk om naar te kijken
Spoiler 12 sept tot 23 sept:
Er lijkt weer vanalles te gebeuren in Meerdijk. Zo wordt de zwangerschap angstvallig geheim gehouden en volgt er een emotionele begrafenis van Rosa. Lees snel verder…
Maandag 12 september:
Rikki moet Rik een moeilijke bekentenis doen. Ludo heeft zijn hele gezin om zich heen nodig, dus ook Nina. Hoe reageert haar kersverse man Noud hierop? Ook laat Ludo weten dat hij niet zit te wachten op enig gezeur tussen Nick en Maxime.
Dinsdag 13 september:
Sjoerd kan zijn grote geheim niet langer verzwijgen. Lorena blijft Jack verdrietig weerstand bieden. Ook al blijft hij aandringen, ze zegt geen behoefte te hebben aan excuses of uitleg. Sjors windt zich op als ze ziet hoe Wiet eraan toe is. Nina vindt steun bij Noud.
Woensdag 14 september:
De begrafenis vindt plaats in kleine kring. Nina houdt het niet meer als zij antwoorden eist van passieve Wiet. Laura bekent aan Bing dat zij weet wie Tineke is en wat zij in het verleden heeft misdaan. Nick weet precies wat Charlie nodig heeft: een beetje vrolijkheid.
Donderdag 15 september:
Danny krijgt goed en slecht nieuws. Lorena liegt over de geheime ontmoeting die ze heeft gehad. Laura is zeer gefrustreerd als Tanya zwijgt tegen de politie. Dus confronteert ze Tanya zelf met haar criminele verleden. Na een hoopvol bericht krijgen Bing en Sjors een flinke teleurstelling te verwerken.
Vrijdag 16 september:
Maxime komt in een angstwekkende situatie terecht. Danny vertelt Charlie wat hij voor haar voelt en neemt een belangrijke beslissing. Laura is verbijsterd als ze van Tanya hoort wat er met Jef in de jungle gebeurd is. Ludo en Nina weten niet wat hen overkomt als zij aan Janines bed staan.
Maandag 19 september:
Na goed nieuws komen Nina en Ludo voor een lastig dilemma te staan. Sjoerd wordt onder druk gezet om na te denken over zijn toekomst. Rikki heeft geen zin in gezeur over de baby. Rik bedenkt een plan om Rikki’s zwangerschap geheim te houden.
Dinsdag 20 september:
Ludo weet met moeite te voorkomen dat Nina haar mond voorbij praat tegen Janine. Edwin verwijt Wiet dat Lucas er zo slecht aan toe is. Is Charlie sterk genoeg om nee te zeggen tegen Riks zwangerschapsplan?
Woensdag 21 september:
Ludo is woedend op Jack en doet hem een voorspelling. Slinkse Nick weet het zo te draaien dat Charlie aan Rik begint te twijfelen. Kan Sjoerd zijn geheim bewaren als Bianca door blijft vragen?
Donderdag 22 september:
Lorena wordt opgeroepen om een verklaring af te leggen in het onderzoek naar Jack. Sjors probeert Bings kinderwens te begrijpen. Janine schrikt als Maxime zegt dat zij weer in huize Sanders woont.
Vrijdag 23 september:
Jack doet een verbijsterende ontdekking over Ludo. Laura blijft hopen dat Jef nog leeft en kan er niet tegen als anderen deze hoop laten varen. Nick en Maxime doen alsof alles prima verloopt tussen hen, maar…
Vind het eigenlijk nog steeds best saai, hopelijk komt er snel weer een leuk verhaal in :thumbup:
Rik’s zwangerschapsplan? :think:
Waarom verbergen tsssss… :wall: